Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wykonanie ekspertyzy dot. wpływu budynku nr 11 na budynek mieszkalny nr 9 przy ul. Bocznej 9 w Lubawce

Maciej Kosal
Gmina Lubawka Oddział: Zakład Gospodarki Miejskiej
Termin:
Zamieszczenia : 15-01-2024 15:50:00
Składania : 23-01-2024 09:00:00
Otwarcia : 23-01-2024 09:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Opis przedmiotu zamówienia:

1.         Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ekspertyzy stanu technicznego budynku mieszkalnego przy ul. Bocznej 9 w Lubawce, w szczególności:

-        wskazanie wpływu pozostałości przyległego budynku nr 11 na budynek nr 9, tzn. czy budynek nr 11 ma lub może mieć w przyszłości szkodliwy wpływ na stan techniczny budynku nr 9 (w szczególności dot. wilgoci w budynku nr 9),

-        wskazanie robót niezbędnych do wykonania w celu zabezpieczenia budynku nr 9 przed wpływem pozostałości przyległego budynku nr 11,

-        kosztorysu inwestorskiego na wykonanie prac opisanych w ekspertyzie.

2.         Opracowana dokumentacja stanowić będzie podstawę do ogłoszenia przez Zamawiającego zamówienia publicznego na sporządzenie dokumentacji projektowej remontu budynku.

3.         Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić konieczność uzyskania przez Wykonawcę mapy zasadniczej/mapy do celów projektowych oraz niezbędnych decyzji, opinii i zaświadczeń, celem prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.

4.         Dokumentacja projektowa musi być wykonana przez osobę (osoby) posiadającą uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności i odpowiednim zakresie.

5.         Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na budynku objętym przedmiotem zamówienia.


Termin wykonania zamówienia: złożenie w siedzibie Zamawiającego wykonanej dokumentacji do dnia 29.03.2024 r.

 

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 517 298 167.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie - ekspertyza Boczna 9.docx docx 44.25 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 (oświadczenie) - ekspertyza Boczna 9.docx docx 24.32 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 (umowa) - ekspertyza Boczna 9.docx docx 32.09 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 (RODO) - ekspertyza Boczna 9.docx docx 26.56 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 (oświadczenie o wykluczeniu) - ekspertyza Boczna 9.docx docx 23.08 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
Załącznik nr 5 (foto) - ekspertyza Boczna 9.pdf pdf 3091.64 2024-01-15 15:50:00 Postępowanie
zestawienie Boczna 9.pdf pdf 457.11 2024-01-23 10:48:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-23 10:48 Maciej Kosal Szanowni Państwo! Dziękujemy za przedstawienie ofert. W załączniku zestawienie złożonych ofert.

zestawienie Boczna 9 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie kompletnej dokumentacji Koszt wykonania kompletnej dokumentacji 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Wykonanie prac: do dnia 29.03.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Oświadczenia wykonawcy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączone oświadczenia Wykonawcy (Załącznik nr 1 i Załącznik nr 4). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Wzór umowy - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączony wzór umowy (Załącznik nr 2). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Klauzula RODO - Wykonawca zapoznał się i akceptuje załączoną klauzulę RODO (Załącznik nr 3). Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 220