Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Numer wg spisu: ZO-3/2024 Wykonanie strony internetowej/systemu CMS

Termin:
Zamieszczenia : 11-01-2024 14:51:00
Składania : 24-01-2024 10:00:00
Otwarcia : 24-01-2024 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


Informacje dotyczące zawierania umowy:

a. Zamawiający po przeprowadzeniu rozeznania ofertowego zastrzega sobie prawo do niezawierania umowy z wykonawcą.

b. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny: najniższa oferowana cena.

c. Po dokonanym wyborze najkorzystniejszej oferty wybrany wykonawca podpisze umowę  w Akademii Muzycznej w Krakowie. Umowa musi zawierać wszystkie postanowienia złożonej oferty.

d. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podawania przyczyny.

e. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.

f. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania stawek cenowych z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejsza ofertę.

g. Zamawiający zastrzega sobie prawo poprawienia omyłek w ofercie.

h. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania do uzupełnienia lub poprawienia lub wyjaśnienia oferty,   a także w celu potwierdzenia zdolności do wykonania zamówienia - wezwania do złożenia dodatkowych dokumentów, w tym uprawnień, certyfikatów, referencji.

 i. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiający powiadomi o tym wybranego Wykonawcę, wskazując jednocześnie miejsce i termin podpisania umowy.

 j. W przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie będzie możliwy z powodu identycznych cen, Zamawiający przekaże Wykonawcom, którzy je zaoferowali, dodatkowe zapytanie.

 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
RODO_zapytanie_ofertowe.pdf pdf 444.09 2024-01-11 14:51:00 Postępowanie
Welcome Center OPZ.DOCX DOCX 44.65 2024-01-11 14:56:19 Postępowanie
Załacznik PPU Strona.docx docx 57.41 2024-01-12 12:29:02 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert.docx docx 20.7 2024-01-12 12:33:40 Postępowanie
Zaproszenie do składania ofert - zaktualizowane 2024-01-16.docx docx 21.74 2024-01-16 13:14:31 Postępowanie
Informcja z otwarcia ofert.doc doc 42 2024-02-05 09:16:06 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-09 12:47 Grzegorz Kocot Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie informuje, że w postępowaniu ZO-3/2024 „Wykonanie strony internetowej/systemu CMS” dokonano wyboru ofert, jak następuje:
Jako najkorzystniejsza wybrana została oferta firmy e-jankowska Anna Ejankowska, z siedzibą przy ul. Cyprysowej 2 87-100 Toruń
. Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania (w tym na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. z 2023 r., poz. 129), jego oferta nie podlega odrzuceniu, jest prawidłowa oraz najkorzystniejsza w świetle przyjętych kryteriów oceny ofert.
Wartość zamówienia w wynosi: 24 600.00 zł brutto.
2024-02-05 09:16 Grzegorz Kocot Zamawiający - w załączeniu udostępnia (publikuje) informację o nazwach/ imionach i nazwiskach wykonawców, których oferty zostały otwarte oraz cenach zawartych w ofertach.

Informcja z otwarcia [...].doc

2024-01-23 09:57 Grzegorz Kocot Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie 6
Uprzejmie proszę o informację w jaki sposób należy wykazać iż "Osoba skierowana do realizacji strony posiada doświadczenie w tworzeniu stron dla uczelni wyższych i/lub instytucji kultury". Czy lista z wykazem stron/serwisów internetowych będzie wystarczająca?
Odpowiedź 6: Zamawiający nie określił sposobu udowodnienia spełnienia warunku. Stąd też zostawiamy do Państwa decyzji jakie dokumenty Państwo przedstawią.

Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie 7
Nie widzę w Państwa zamówieniu żadnych załączników rozumiem że całą ofert mamy stworzyć sami.
pozdrawiam
Odpowiedź 7: Z uwagi na prowadzenie procedury na platformie, nie został określony załącznik, który byłby powieleniem pozycji z systemu.
2024-01-17 08:32 Grzegorz Kocot Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniami wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:

Pytanie 5
Czy dokumentami potwierdzającymi mogą być protokoły odbioru, a tam gdzie nie ma kwoty - dodatkowo oświadczenie wykonawcy potwierdzające jej wysokość. W związku z okresem ferii w niektórych województwach uzyskanie referencji potwierdzających kwotę, może być problematyczne.
Odpowiedź 5: Protokół odbioru jest wystarczającym dokumentem potwierdzającym wykonanie umowy. Oświadczenie wykonawcy nie jest wystarczające by potwierdzić wartość zamówienia.

Pytanie 6
Czy Zamawiający może przychylić się do podzielenia płatności co najmniej na 2 etapy (kamienie milowe projektu, pierwszy z nich byłby potwierdzony częściowym protokołem odbioru?
Odpowiedź 6: Zamawiający nie przychyla się do powyższej prośby.

Pytanie 7:
Czy istnieje możliwość skrócenia okresu płatności do 14 dni?
Odpowiedź 7: Nie ma takiej możliwości.

Pytanie 8:
Czy czas wykonania - 2 miesiące, jest w jakimś stopniu negocjowalny?
Odpowiedź 8: Czas realizacji nie jest negocjowany.
2024-01-16 10:02 Grzegorz Kocot Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniem wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie nr 3:
3. W 4 punkcie formularza jest zapis: Warunek Uczestnictwa w postępowaniu - Podmiot ubiegający się o zamówienie wykonał minimum 5 stron w ciągu ostatnich trzech lat za minimum 30 tys. każda, w tym minimum dwie dla przeznaczone dla Uczelni wyższych i/lub instytucji kultury. Na potwierdzenie spełnienia kryterium uczestnictwa, wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami i dokumentami potwierdzającymi wartość zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) Pytanie: czy dokumentem potwierdzającym wartość zamówienia są referencje, w których jest zawarta wartość zamówienia?

Odpowiedź 3: Referencje wystawione przez zleceniodawcę są dla nas wystarczającym potwierdzeniem wykonania usługi.

Pytanie 4: Czy jeśli nie spełniamy w całości kryteriów związanych z wykonaniem stron dla instytucji publicznych/uczelni ale nasz kontrahent (firma) z którą dobrze się znamy i byśmy działali wspólnie przy zleceniu dla Państwa ma takie doświadczenie będzie to akceptowalne?
Odpowiedź 4: W przypadku w którym, wykonawcy występują wspólnie wówczas, doświadczenie może wykazać jeden z wykonawców. Taka forma jest akceptowalna.
2024-01-16 09:58 Grzegorz Kocot Zamawiający - Akademia Muzyczna im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie w związku z pytaniem wykonawcy do niniejszego postępowania, przekazuje treść tego pytania wraz z odpowiedzią:
Pytanie nr 1:
1. Prośba o doprecyzowanie kryterium oceny ofert. W zaproszeniu do składania ofert znajduje się informacja, że cena - 60 pkt., natomiast wydłużenie gwarancji - 10pkt. i osoby doświadczonej do realizacji zadania - 10 pkt. W formularzu elektronicznym za dwa ostatnie kryteria można uzyskać po 20 pkt.

Odpowiedź nr 1: Zamawiający poprawił dokumentację zapytania, doprecyzowując wagi punktowe.

Pytanie nr 2
2. Czy osoba z doświadczeniem skierowaną do realizacji strony, którą należy wskazać w formularzu ma być kierownik projektu, który poprowadził określoną ilość realizacji, czy programista?

Odpowiedź nr 2:
Zamawiającemu zależy na sprawnym przeprowadzeniu zamówieniu w związku z czym, zamawiającemu zależy na o osobie, która będzie wykonywała prace przy stronie. Może być to osoba, która ma doświadczenie zarówno w zarządzaniu tworzeniem strony jak też i w samym tworzeniu strony. Stąd też nie przedstawiamy szczególnego wymogu dotyczącego czy ma to być kierownik czy też programista.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie strony internetowej/systemu CMS Stworzenie specjalnej, dedykowanej dla osób z zagranicy strony internetowej, która przekazywać będzie niezbędne informacje dla potencjalnych i obecnych studentów AMKP z zagranicy. Strona będzie pierwszym miejscem, w którym cudzoziemcy będą mieli kontakt z AMKP (zarówno osoby zainteresowane studiami, jak też i współpracą z Uczelnią). W czytelny, przyjazny i intuicyjny sposób prezentuje AMKP, strukturę uczelni, zasady rekrutacji, terminy, dokumenty i inne – ułatwiając i upraszczając przebieg komunikacji. Szczegółowo opisane w załączniku nr 1 Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia, 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 80% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie osoby skierowanej do realizacji umowy 10% Osoba skierowana do realizacji strony posiada doświadczenie w tworzeniu stron dla uczelni wyższych i/lub instytucji kultury (0)
3 Wydłużenie gwarancji 10% Wydłużenie gwarancji ponad 24 miesiące (0)
4 Warunek Uczestnictwa w postępowaniu - Podmiot ubiegający się o zamówienie wykonał minimum 5 stron w ciągu ostatnich trzech lat za minimum 30 tys. każda, w tym minimum dwie dla przeznaczone dla Uczelni wyższych i/lub instytucji kultury. Na potwierdzenie spełnienia kryterium uczestnictwa, wykonawca zobowiązany jest dołączyć wykaz wykonanych usług wraz z referencjami i dokumentami potwierdzającymi wartość zamówienia. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Termin Realizacji - Dwa miesiące od dnia podpisania umowy. Proszę potwierdzić akceptację terminu. (0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 poz. 129) - Proszę potwierdzić (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 1159