Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CUW.2610.7.2024 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości z podziałem na II (dwie) części dla Przedszkola NR 1 w Ustrzykach Dolnych na rok 2024/2025”.

Deadlines:
Published : 10-01-2024 10:13:00
Placing offers : 01-02-2024 12:00:00
Offers opening : 01-02-2024 12:03:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik_nr_1_Formularz_Ofertowy_CUW.2610.7.2024.docx docx 32.19 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Zalacznik_nr_2_OPZ_CUW.2610.7.2024.pdf pdf 136.79 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Zalacznik_nr_4_wzór umowy_CUW.2610.7.2024.pdf pdf 261.44 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Załacznik nr 3_cz I_m.biurowe_tonery i tusze_CUW.2610.7.24.xls xls 59 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Załącznik nr_3_część II_środki czystości_CUW.2610.7.24.xls xls 50.5 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Zapytanie Ofertowe_CUW.2610.7.2024.pdf pdf 205.82 2024-01-10 10:13:00 Proceeding
Wynik postępowania CUW.2610.7.2024.pdf pdf 231.76 2024-02-12 14:01:35 Public message

Announcements

2024-02-12 14:01 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej Oferty.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania C [...].pdf

2024-01-25 08:32 Jolanta Kijas Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na pytanie "Czy dopuszczacie Państwo produkty równoważne w II części zapytania ofertowego?" z dnia 24.01.2024 r. informujemy, iż Zamawiający nie dopuszcza zamienników oraz produktów równoważnych dla części II.

Z poważaniem
Jolanta Kijas

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Przedszkola NR 1 w Ustrzykach Dolnych na rok 2024 /2025 z podziałem na II (dwie) części. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) kopię stosownego pełnomocnictwa; b) Formularz Ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, c) Formularz Cenowy stanowiący Załączniki nr 3 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2812 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Termin dostawy 30% - (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 549