Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: CUW.2610.4.2024 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości z podziałem na II części dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych na rok 2024/2025”.

Deadlines:
Published : 05-01-2024 10:29:00
Placing offers : 30-01-2024 12:00:00
Offers opening : 30-01-2024 12:03:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zalacznik_nr_1_Formularz_Ofertowy_CUW.2610.4.2024.docx docx 32.22 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Zalacznik_nr_2_OPZ_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 137.35 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Zalacznik_nr_4_wzór umowy_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 268.71 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_OSiR_CUW.2610.4.2024.xls xls 59 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_OSIR_CUW.2610.4.2024.xls xls 50 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Zapytanie_Ofertowe_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 206.03 2024-01-05 10:29:00 Proceeding
Wynik postępowania CUW.2610.4.2024.pdf pdf 773.41 2024-02-01 08:44:08 Public message

Announcements

2024-02-01 08:44 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej Oferty.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania C [...].pdf

2024-01-25 08:37 Jolanta Kijas Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na pytanie "Czy dopuszczacie Państwo produkty równoważne w II części zapytania ofertowego?" z dnia 24.01.2024 r. informujemy, iż Zamawiający nie dopuszcza zamienników oraz produktów równoważnych dla części II.

Z poważaniem
Jolanta Kijas

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych na rok 2024/2025 z podziałem na II (dwie) części Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) kopię stosownego pełnomocnictwa; b) Formularz Ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, c) Formularz Cenowy stanowiący Załączniki nr 3, 1 delivery - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value Attachment required 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Termin dostawy 30% Dostawy będę się odbywały do dwóch miejsc, tj.: a) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych, przy ulicy Gombrowicza 49, 38-700 Ustrzyki Dolne, b) Hala Sportowa w Ustrzykach Dolnych, przy ul. 29-go Listopada 19 A, 38-700 Ustrzyki Dolne. Attachment required (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 524