Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CUW.2610.4.2024 „Dostawa materiałów biurowych i środków czystości z podziałem na II części dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych na rok 2024/2025”.

Termin:
Zamieszczenia : 05-01-2024 10:29:00
Składania : 30-01-2024 12:00:00
Otwarcia : 30-01-2024 12:03:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zalacznik_nr_1_Formularz_Ofertowy_CUW.2610.4.2024.docx docx 32.22 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_2_OPZ_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 137.35 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Zalacznik_nr_4_wzór umowy_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 268.71 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część I_mat.biurowe_OSiR_CUW.2610.4.2024.xls xls 59 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Załącznik nr_3_część II_śr.czystości_OSIR_CUW.2610.4.2024.xls xls 50 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Zapytanie_Ofertowe_CUW.2610.4.2024.pdf pdf 206.03 2024-01-05 10:29:00 Postępowanie
Wynik postępowania CUW.2610.4.2024.pdf pdf 773.41 2024-02-01 08:44:08 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-02-01 08:44 Marta Paszkowska Szanowni Państwo,
w załączeniu przesyłam zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej Oferty.

Z poważaniem
Marta Paszkowska
Centrum Usług Wspólnych w Ustrzykach Dolnych.

Wynik postępowania C [...].pdf

2024-01-25 08:37 Jolanta Kijas Szanowni Państwo,
w odpowiedzi na pytanie "Czy dopuszczacie Państwo produkty równoważne w II części zapytania ofertowego?" z dnia 24.01.2024 r. informujemy, iż Zamawiający nie dopuszcza zamienników oraz produktów równoważnych dla części II.

Z poważaniem
Jolanta Kijas

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych materiałów biurowych i środków czystości dla Ośrodka Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych na rok 2024/2025 z podziałem na II (dwie) części Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a) kopię stosownego pełnomocnictwa; b) Formularz Ofertowy stanowiący Załączniki nr 1, c) Formularz Cenowy stanowiący Załączniki nr 3, 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3225 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 70% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
5 Termin dostawy 30% Dostawy będę się odbywały do dwóch miejsc, tj.: a) Ośrodek Sportu i Rekreacji w Ustrzykach Dolnych, przy ulicy Gombrowicza 49, 38-700 Ustrzyki Dolne, b) Hala Sportowa w Ustrzykach Dolnych, przy ul. 29-go Listopada 19 A, 38-700 Ustrzyki Dolne. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 521