Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-01-2024 12:23:00 |
Składania : | 12-01-2024 11:59:00 |
Otwarcia : | 12-01-2024 12:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
ZAPYTANIE OFERTOWE
I. ZAMAWIAJĄCY:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 15, 58-100 Świdnica działając w oparciu o zapisy Zarządzenia nr 15/ 2021 Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy z dnia 11 maja 2021 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy o wartości nieprzekraczającej równowartości 130.000 złotych netto, zwraca się z zapytaniem ofertowym o cenę na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 15.
(CPV 71 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej)
II. OPIS I ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Zakres przedmiotu zamówienia dotyczy
wykonania dokumentacji projektowo – kosztorysowej
planowanych robót budowlanych polegających na wymianie dźwigu osobowego w
Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy przy ul. Wałbrzyskiej 15.
Opis stanu
istniejącego:
W chwili obecnej w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy funkcjonuje urządzenie dźwigowe /podnośnik hydrauliczny - pośredni/ produkcji Vignate Milano tyb DL-1C/4 – firmy IGV s.p. A, model Domuslift z roku 2011 o następujących parametrach technicznych:
- Udźwig 300 kg,
- Prędkość 15 m/s,
- Wysokość podnoszenia 6,46 m,
- Ilość przystanków – 3,
- Drzwi kabinowe ze stali,
- Wymiary kabiny: 100 cm szerokości x 130 cm głębokości,
- Napęd hydrauliczny – pośredni.
Wymiary szybu windowego: 1370 mm szerokości x 1735 mm głębokości.
Zamawiający dysponuje pełną dokumentacją obecnego urządzenia do transportu osób niepełnosprawnych, w tym dokumentacją projektową, powykonawczą i księgą rewizyjną urządzenia technicznego. Wykonawca będzie miał do nich wgląd.
Opis
zamierzeń inwestycyjnych Zamawiającego:
Dźwig osobowy o napędzie elektrycznym
przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych spełniający wymagania § 193 ust.
2a rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków
technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej niezbędnej do zgodnej z przepisami prawa realizacji zamierzenia oraz do przeprowadzenia przez Zamawiającego procedur przetargowych zgodnie Ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany będzie również do uzyskania w imieniu Zamawiającego określonych prawem pozwoleń/zgłoszeń, uzgodnień umożliwiających realizację zamierzeń inwestycyjnych oraz przekazanie ich Zamawiającemu w dniu dostarczenia przedmiotu zamówienia.
2. W skład wymaganej dokumentacji projektowej wchodzą co najmniej:
1) projekt budowlano - wykonawczy – 4 egzemplarze,
2) kosztorys inwestorski wraz z przedmiarami – 2 egzemplarze,
3) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egzemplarze.
4) całość dokumentacji jak wyżej w formie cyfrowej nagrane na płytę CD lub DVD – 1 sztuka.
III. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Termin realizacji zamówienia do dnia 15 marca 2024 r., której treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
IV. INFORMACJE
O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO
Z WYKONAWCAMI ORAZ POZYSKIWANIA OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW.
Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać za pośrednictwem platformy zakupowej.
V. OSOBY PO STRONIE ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI.
1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących postępowania oraz w sprawach merytorycznych jest Anna Witkowska, tel. 74/ 85-150-29.
2. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia: Kontakt z Zamawiającym:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
3. Każdy Wykonawca ma prawo zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego pod warunkiem, że wniosek wpłynie do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
4. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert.
5. Zamawiający przekaże treść zapytań wraz z wyjaśnieniami za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica bez ujawniania źródła zapytania.
6. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po upływie terminu składania wniosku, o którym mowa w pkt. V ust. 3 Zapytania ofertowego, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień lub pozostawić wniosek bez rozpatrzenia.
VI. WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO ORAZ DOKUMENTY, JAKIE WYKONAWCA POWINIEN ZAŁĄCZYĆ NA POTWIERDZENIE SPEŁNIANIA WYMAGAŃ:
1. Wypełniony formularz cenowo – ofertowy (załącznik nr 1), zawierający cenę netto i brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz wysokość stawki podatku VAT obowiązującej dla przedmiotowego zadania. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszelkich wymaganych prawem zgód, uzgodnień, opinii itp.
2. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane do realizacji projektu posiadały uprawnienia branż objętych dokumentacją projektową oraz co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe przy realizacji projektów porównywalnych z przedmiotem zamówienia. Na potwierdzenie powyższego należy załączyć do oferty Oświadczenie Wykonawcy wg. wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
VII. MIEJSCE SKŁADANIA OFERTY CENOWEJ
Ofertę cenową przygotowaną zgodnie z pkt VI niniejszego zapytania należy złożyć:
- za pośrednictwem platformy zakupowej, https://platformazakupowa.pl/sp_swidnica
Termin składania ofert ustala się do dnia 12 stycznia 2024 r. do godziny 12.00.
VIII. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. O wyborze oferty decydować będzie najniższa cena brutto dla zadania – 100 %.
2. Wykonawca podaje cenę ofertową - ryczałtową na całość zamówienia posługując się w jej obliczeniu danymi zawartymi w punkcie II niniejszego zapytania ofertowego.
3. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
4. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą oraz słownie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
IX. INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca związany jest ofertą cenową przez okres 30 dni.
2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz upływem terminu składnia oferty cenowej.
3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
4. Najkorzystniejsza oferta cenowa, to oferta określająca najniższą cenę za wykonanie dokumentacji objętej niniejszym zapytaniem.
5. Zamawiający niezwłocznie zawiadomi wszystkich Wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej.
6. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po przekazaniu zawiadomienia o wyborze Wykonawcy, ale nie później niż w terminie związania ofertą.
7. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
8. Zamawiający zastrzega, że ma prawo odrzucić ofertę Wykonawcy, który wykonał inne zamówienie na rzecz Zamawiającego w sposób nienależyty.
9. Zamawiający zastrzega, że może pozostawić niniejsze zapytanie ofertowe bez rozstrzygnięcia, jeżeli każda ze złożonych ofert przekroczy kwotę, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację usługi objętej zapytaniem.
W załączeniu:
Załącznik nr 1 – Oferta cenowa,
Załącznik nr 2 – Projekt umowy,
Załącznik nr 3 – Klauzula informacyjna,
Załącznik nr 4 – Oświadczenie Wykonawcy – wzór.
Komunikaty