- Strona główna
- Postępowanie ID 870000
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
Fl/241/002/2024 FL/241/002/2024 Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i serwerów MPEC w roku 2024
Wystawiający
-
UżytkownikWojciech Pluta
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2024-01-04 10:15:00
-
Składania2024-01-12 10:00:00
-
Otwarcie ofert2024-01-12 10:05:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. zaprasza do wzięcia udziału w przetargu ofertowym na dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, komputerów i serwerów w roku 2024 do MPEC Leszno.
Prosimy o złożenie ofertna:
1. Materiały eksploatacyjne do dukarek, komputerów i serwerów na rok 2024 dla MPEC Sp. z o.o.- zgodnie z załączonym zestawieniem rzeczowo-ilościowo-cenowym.
Warunki płatności - przelew 30 dni
Realizacja umowy - od dnia podpisania do dnia 31.12.2024
Dostawa - w ciągu 2 dni od dnia złożenia zamówienia do Działu Organizacji i Informatyki ul. Spółdzielcza 12, na koszt dostawcy
Oferent zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
1. Oświadczenie RODO.
W załączeniu przesyłamy zestawienie rzeczowo-ilościowo-cenowe do wypełnienia oraz Wzór Umowy, który będzie obowiązywał wybranego oferenta.
Ofertę proszę złożyć na Platformie Zakupowej do dnia 12.01.2024 do godz. 10,00
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel… 655256047.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?