Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps
click fill the details pay online
Check how to do it - Video
Published : | 02-01-2024 10:57:00 |
Placing offers : | 09-01-2024 12:00:00 |
Offers opening : | - |
Procedure: | Zapytanie ofertowe |
Type: | Service |
Poznań, 02 stycznia 2024 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE WARP-1/Z/2024
I.
ZAMAWIAJĄCY:
Wielkopolska
Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Spółka z o.o.
ul. Piekary 19, 61-823
Poznań
NIP 7781411344, REGON
634512019, KRS 0000174198
tel. 61 656 35 00.
Niniejsze zapytanie ofertowe
prowadzone na podstawie regulaminu wewnętrznego dotyczącego udzielania zamówień
publicznych o wartości poniżej 130 000,00 zł netto, bez stosowania Ustawy
z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2023.1605 ze zm.).
Zamówienie finansowane jest ze środków własnych.
II.
OPIS
PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1.
Przedmiotem zamówienia
jest dzierżawa 6 automatycznych ekspresów do kawy marki
JURA model WE8 lub FRESCO X65 na potrzeby Wielkopolskiej
Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Sp. z o.o.
2.
Zamawiający wymaga, aby dzierżawione ekspresy były fabrycznie nowe.
3.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zapewni co najmniej:
a)
dostarczenie 5 sztuk ekspresów do siedziby Zamawiającego w Poznaniu, ul.
Piekary 19, 1 sztuki do oddziału w Pile ul. Grunwaldzka 2, oraz ich instalację i konfigurację,
b)
bezpłatna opiekę
serwisową tj. usuwanie awarii ekspresów, przez co rozumie się stan
niesprawności urządzenia uniemożliwiający jego użytkowanie zgodnie z
przeznaczeniem lub powodujący jego częściowe lub całkowite unieruchomienie, niewynikające
z niewłaściwego użytkowania dzierżawionych urządzeń, w tym czyszczenie i odkamienianie
urządzeń co najmniej raz na dwa miesiące (całkowity koszt serwisu i ew. napraw
pokrywa Wykonawca),
c)
deinstalację oraz
odbiór ekspresów po zakończeniu okresu dzierżawy,
d)
szkolenie pracownika
Zamawiającego z zakresu obsługi ekspresów, w każdej z lokalizacji podanej w
pkt. 3a).
4.
Usunięcie awarii ekspresu powinno nastąpić w
terminie max 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia awarii do Wykonawcy. Naprawa
urządzenia w tym jego odkamienianie będzie wykonywane w siedzibie Zamawiającego
w Poznaniu oraz jego oddziale w Pile. Zamawiający dopuszcza naprawę w punkcie
serwisowym tylko w wyjątkowych sytuacjach, gdy naprawa w siedzibie Zamawiającego
okaże się niemożliwa.
5.
W przypadku skomplikowanych awarii, których
nie można usunąć w terminie max 2 dni roboczych, Wykonawca dostarczy w kolejnym
dniu roboczym, na czas naprawy, urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych
niż urządzenie, w którym nastąpiła awaria.
6.
Koszt części zamiennych wykorzystywanych
podczas naprawy pokrywa Wykonawca.
7.
W przypadku, gdy naprawa odbywać się będzie w
punkcie serwisowym, transport naprawianych urządzeń odbywać się będzie na koszt
i ryzyko Wykonawcy – odbiór z siedziby i zwrot do siedziby Zamawiającego po
naprawie odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.
8.
Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we Wspólnym Słowniku
Zamówień (CPV) - 39711310-5 – elektryczne zaparzacze do kawy
III.
WARUNKI
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się
Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o
udzielenie zamówienia.
1.
W celu wykazania spełniania
warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty:
a.
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik nr 1 (Jura WE8),
b.
wypełniony
formularz ofertowy – załącznik nr 2 (Fresco X65),
c.
oświadczenie zgodnie z
wzorem stanowiącym załącznik nr 3,
d.
oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków
informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (załącznik nr 4),
2.
Z niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia wyklucza się Wykonawców, którzy powiązani są osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do
zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w
imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem
procedury wyboru Wykonawcy w szczególności poprzez:
·
uczestniczeniu w
spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
·
posiadaniu co
najmniej 10% udziałów lub akcji,
·
pełnieniu funkcji
członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
·
pozostawaniu w
związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej,
pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub stosunku
przysposobienia, opieki lub kurateli.
IV.
PRZYGOTOWANIE
OFERTY:
1.
Ofertę należy
sporządzić zgodnie z
wymaganiami określonymi w
niniejszym Zapytaniu ofertowym.
Ofertę stanowić będzie wypełniony
formularz oferty (wzór
formularza oferty stanowi
załącznik nr 1 oraz/ lub załącznik nr 2) oraz pozostałe załączniki.
2.
Oferta powinna być podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (zaawansowanym
podpisem elektronicznym) przez osobę/osoby
uprawnione do reprezentowania Wykonawcy
(wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji) bądź
umocowane przez te osoby do składania ofert (należy załączyć kopię stosownego
pełnomocnictwa).
3.
Wykonawca może złożyć ofertę na jeden
lub oba wskazane modele ekspresów. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej
oferty w oparciu o najkorzystniejszą cenę dla danego modelu.
4.
Wykonawca pozostaje
związany złożoną ofertą
przez okres 30
dni kalendarzowych. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem
terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia tego
terminu.
5.
Wykonawca może wprowadzić zmiany w
złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem
terminu składania ofert. Wykonawca musi wyraźnie zaznaczyć, że wycofuje
wcześniejszą ofertę i oznaczyć nową jako wiążącą.
6.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z
przygotowaniem i złożeniem oferty.
7.
Zamawiający dopuszcza
możliwość zmiany zapisów
zapytania ofertowego przed
upływem terminu składania ofert.
8.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości
uczestnictwa podwykonawców w realizacji zamówienia.
9.
Nie spełnienie warunków udziału w postepowaniu określonych w pkt.
II, III, IV skutkować będzie odrzuceniem
oferty.
V.
TERMIN
I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT:
1. Oferty
należy składać w postaci plików PDF na formularzu ofertowym „Formularz
ofertowy” stanowiący załącznik nr 1 i/lub nr 2 wraz z pozostałymi załącznikami na
platformie zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
2.
Oferty należy składać w
terminie do 09.01.2024 r., godz.:
12:00.
3.
Oferty złożone po terminie nie będą
rozpatrywane.
4.
Za
datę wpływu oferty,
dokumentów, oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się
datę ich wczytania
do systemu (przesłania na Platformę).
5.
Osobą wyznaczoną do kontaktu z Wykonawcą w
sprawie niniejszego zapytania jest:
p. Andrzej Janowski, tel.: 61 656 35 00, e-mail: zamowienia@warp.org.pl oraz p. Maciej Maćkowiak, tel.: 61 656 35 00,
e-mail: zamowienia@warp.org.pl.
VI.
KRYTERIUM
WYBORU OFERTY:
Zamawiający dokona wyboru
jednego ze wskazanych ekspresów na podstawie otrzymanej, najkorzystniejszej
oferty cenowej dla danego modelu. Zamawiający przy wyborze
Wykonawcy posługiwał się będzie następującym kryterium:
Cena – 100 %
VII.
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Wykonawca świadczyć
będzie usługę w okresie od daty zawarcia umowy przez
okres 36 miesięcy. Termin dostawy – 7 dni od dnia zawarcia umowy.
VIII.
ZWIAZANIA OFERTĄ:
Wykonawca pozostaje związany
złożoną ofertą przez
okres 30 dni
kalendarzowych. Bieg terminu
rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza
możliwość przedłużenia tego terminu.
IX.
INFORMACJE
DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY:
O
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawcę za
pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl/pn/warp.
X.
PŁATNOŚCI:
Płatność za wykonanie zamówienia – przelewem na
konto Wykonawcy w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej
faktury VAT.
XI.
ZASTOSOWANA PROCEDURA:
1.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia prowadzone
jest w trybie
zapytania ofertowego o wartości nieprzekraczającej kwoty
określonej w art. 2
ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2023 poz. 1605 ze zm.).
2.
Zapytanie ofertowe – zgodnie z Regulaminem
zakupów WARP Sp. z o.o. oraz Wytycznymi w zakresie
kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju
Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na
lata 2014-2020.
3.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo do przedłużenia terminu
składania ofert oraz unieważnienia
niniejszego postępowania na
każdym jego etapie - bez
podania przyczyn, w
szczególności bez wyłonienia najkorzystniejszej oferty,
a także po
wyłonieniu najkorzystniejszej oferty,
a przed zawarciem umowy.
4.
Zamawiający zastrzega sobie
prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców informacji. W toku badania i oceny ofert
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych
ofert.
5.
Zamawiający wykluczy
z postępowania Wykonawców,
co do których,
wskutek sprawdzenia wiarygodności oferty, poweźmie informację o zawarciu
w złożonej ofercie danych niezgodnych z prawdą.
6.
Zamawiający zastrzega
sobie prawo podjęcia
negocjacji ze wszystkimi
Wykonawcami, którzy nie zostali wykluczeni z postępowania.
7.
Zamawiający zastrzega sobie
możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca,
którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia
umowy na realizację przedmiotu niniejszego zamówienia.
Załączniki:
1.
Załącznik
nr 1 - Formularz ofertowy (JURA WE8)
2.
Załącznik
nr 2 - Formularz ofertowy (FRESCO X65)
3.
Załącznik
nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy
4.
Załącznik
nr 4 - Oświadczenie Wykonawcy w zakresie RODO.
2024-01-15 14:03 | Zamówienia Publiczne |
Dzień
dobry,
w załączeniu przesyłamy informację o wyborze najkorzystniejszej oferty. Dziękujemy za udział w postępowaniu. |
Announcements