Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 80.272.479.2023 Wyłonienie wykonawcy na przebudowę i remont pomieszczeń na potrzeby sali śniadaniowej wraz z zapleczem z uwzględnieniem zaleceń ekspertyzy p.poż. w budynku Bursy im. St. Pigonia przy ul. Garbarskiej 7A w Krakowie.

Krystyna Kucharczyk-Gondek
Uniwersytet Jagielloński
Deadlines:
Published : 28-12-2023 15:14:00
Placing offers : 18-01-2024 10:00:00
Offers opening : 18-01-2024 11:00:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Construction work

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
479-2023 (3) SWZ.docx docx 170.18 2023-12-28 15:14:00 Proceeding
479-2023 (4) Załącznik A.pdf pdf 82892.93 2023-12-28 15:14:00 Proceeding
479-2023 (1) Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 115.02 2023-12-28 15:14:00 Proceeding
479-2023 (2) SWZ.pdf pdf 785.06 2023-12-28 15:14:00 Proceeding
479-2023 (5) Załącznik B - Tabela wyposażenia - do umowy.xlsx xlsx 20.6 2023-12-28 15:14:00 Proceeding
(6) 479-2023- pytania i odpowiedzi do SWZ.pdf pdf 413.87 2024-01-09 08:50:49 Public message
(8) 479-2023- pytania i odpowiedzi do SWZ .pdf pdf 413.12 2024-01-15 10:19:27 Public message
(9) Ogłoszenie o zmianie ogloszenia z dn.15.01.pdf pdf 36.13 2024-01-15 10:19:58 Public message
(7) 479-2023- pytania i odpowiedzi do SWZ.pdf pdf 408.28 2024-01-11 14:49:55 Public message
10 479-2023- pytania i odpowiedzi do SWZ.pdf pdf 228.83 2024-01-16 12:14:15 Public message
11 479-2023 Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 177.75 2024-01-18 11:34:51 Public message
12 479-2023 Informacja z otwarcia ofert sprostowanie godziny otwarcia ofert.pdf pdf 177.78 2024-01-18 15:01:50 Public message
13 479-2023 Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania.pdf pdf 195.64 2024-01-26 10:35:05 Public message
14 479-2023 ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 58.75 2024-01-31 09:56:10 Public message

Announcements

2024-01-31 09:56 Krystyna Kucharczyk-Gondek ogłoszenie o wyniku postępowania

14 479-2023 ogłoszen [...].pdf

2024-01-26 10:35 Krystyna Kucharczyk-Gondek Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania

13 479-2023 Zawiadom [...].pdf

2024-01-18 15:01 Krystyna Kucharczyk-Gondek sprostowanie informacji z otwarcia ofert

12 479-2023 Informac [...].pdf

2024-01-18 11:34 Krystyna Kucharczyk-Gondek Informacja z otwarcia ofert

11 479-2023 Informac [...].pdf

2024-01-18 10:00 Buyer message Kwota przeznaczona na realizację zamówienia wynosi: 1.499.257,52 zł brutto
2024-01-16 12:14 Krystyna Kucharczyk-Gondek wyjaśnienie treści SWZ.

10 479-2023- pytania [...].pdf

2024-01-15 10:19 Anna Dymowska Zmiana ogłoszenia o zamówieniu - termin

(9) Ogłoszenie o zmi [...].pdf

2024-01-15 10:19 Anna Dymowska Odpowiedzi na pytania

(8) 479-2023- pytani [...].pdf

2024-01-11 14:49 Anna Dymowska Pytania i odpowiedzi

(7) 479-2023- pytani [...].pdf

2024-01-09 08:50 Anna Dymowska Pytania i odpowiedzi

(6) 479-2023- pytani [...].pdf

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)

The number of page views: 855