Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 2023/BZP 00576516/01 Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Zientary – Malewskiej z Oddziałami Dwujęzycznymi w Dywitach (TP1/Z/2/2023)

Joanna Górska
GMINA DYWITY
Deadlines:
Published : 28-12-2023 13:57:00
Placing offers : 09-01-2024 10:00:00
Offers opening : 09-01-2024 10:30:00
Procedure: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 125.65 2023-12-28 13:57:00 Proceeding
Specyfikacja Warunków Zamówienia.pdf pdf 470.09 2023-12-28 13:57:00 Proceeding
Załączniki do SWZ.zip zip 261.15 2023-12-28 13:57:00 Proceeding
informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 118.37 2024-01-09 10:40:44 Public message
informacja o wyborze cz. nr 2 i unieważnieniu cz. nr 1.pdf pdf 193.71 2024-01-17 10:03:30 Public message

Announcements

2024-01-17 10:03 Joanna Górska Zamawiający przekazuje w załączeniu informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty w postępowaniu dla części nr 2 oraz o unieważnieniu postępowania dla części nr 1.

informacja o wyborze [...].pdf

2024-01-09 10:40 Joanna Górska Zamawiający zamieszcza informację, o której mowa w art. 222 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert)

informacja z otwarci [...].pdf

2024-01-09 10:00 Buyer message Na podstawie art. 222 ust. 4 Ustawy Pzp z dnia 11 września 2019 (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1605), Zamawiający informuje, że w przedmiotowym postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć na jego sfinansowanie kwotę 143.800,00 zł brutto, w tym na:
Część nr 1 – 22.600,00 zł brutto,
Część nr 2 – 121.200,00 zł brutto.

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 217