Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP.271.1.49.2023 Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w 2024 roku: Zadanie nr 1 - Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław (określonych w załącznikach 1a-1c), sprzątanie po handlu okolicznościowym oraz w trakcie trwania i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze. Zadanie nr 2 - Zbiórka, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części. Zadanie nr 3 - Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych w granicach administracyjnych Miasta Jarosławia.

Marcin Giliciński
Urząd Miasta Jarosławia Oddział: Urząd Miasta Jarosławia
Termin:
Zamieszczenia : 21-12-2023 11:04:00
Składania : 29-12-2023 11:00:00
Otwarcia : 29-12-2023 11:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 138.71 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Opis przedmiotu zamówienia.doc doc 92.5 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
SWZ.docx docx 85.39 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Wykaz usług.doc doc 36.5 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Oświadczenie dot. gr. kapitałowej - część 1.docx docx 52.17 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Wzór umowy - część 1.docx docx 25.94 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1A - część 1.doc doc 177 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1B - część 1.doc doc 43 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 1C - część 1.doc doc 101 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - część 1.doc doc 27 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Oświadczenie dot. gr. kapitałowej - część 2.docx docx 52.11 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Wzór umowy - część 2.docx docx 29.16 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Oświadczenie dot. gr. kapitałowej - część 3.docx docx 52.11 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Wzór umowy - część 3.docx docx 28.04 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 - część 3.doc doc 103 2023-12-21 11:04:00 Postępowanie
Formularz ofertowy - część 1.docx docx 31.2 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - część 1.docx docx 54.65 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Formularz ofertowy - część 2.docx docx 31.13 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - część 2.docx docx 54.62 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Formularz ofertowy - część 3.docx docx 31.14 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - część 3.docx docx 54.61 2023-12-21 11:04:00 Kryterium
Informacja z otwarcia ofert.pdf pdf 266.96 2023-12-29 12:15:42 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o wyniku postępowania.pdf pdf 351.82 2023-12-29 12:53:14 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-29 12:53 Marcin Giliciński Ogłoszenie o wyniku postępowania

Ogłoszenie o wyniku [...].pdf

2023-12-29 12:15 Marcin Giliciński Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-29 11:00 Komunikat Zamawiającego Kwota jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: Zadanie 1 - 540 000, 00 złotych brutto; Zadanie 2 - 45 000,00 złotych brutto; Zadanie 3 - 115 000,00 złotych brutto.


Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Formularz ofertowy - [...].docx

Oświadczenie o niepo [...].docx

Formularz ofertowy - [...].docx

Oświadczenie o niepo [...].docx

Formularz ofertowy - [...].docx

Oświadczenie o niepo [...].docx

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 214