Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2023 11:25:00 |
Składania : | 29-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 29-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
1. Miejski Zarząd Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju, ul. 1 Maja 55 jako Zamawiający zaprasza do złożenia oferty na zadanie pn.: „Świadczenie usług DDDD dla Miejskiego Zarządu Nieruchomości w Jastrzębiu-Zdroju”.
2. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenia dezynfekcji, dezynsekcji, deratyzacji, dezodoryzacji oraz usuwania gniazd os i szerszeni na zasobach administrowanych przez MZN w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
2.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Wykonanie przedmiotu zamówienia polegać będzie na przeprowadzeniu zleconej dezynfekcji (po wyciekach fekaliów itp.), dezynfekcji i dezodoryzacji (po zmarłych), dezynsekcji (bez względu na rodzaj insektów) lokali mieszkalnych/socjalnych/użytkowych, a także w pomieszczeniach wspólnego użytku w budynkach mieszkalnych i użytkowych (korytarze, korytarze piwniczne, klatki schodowe, przewody wentylacyjne, suszarnie, pralnie, rowerownie itp. a także pomieszczenia techniczne tj. węzeł c.o., pomieszczenie głównego wodomierza itp.). Ponadto przedmiotem zamówienia objęta jest również deratyzacja gryzoni oraz usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych, użytkowych oraz terenów administrowanych przez MZN.
2.3. Zakres wykonywanych czynności objętych umową w lokalach mieszkalnych, socjalnych, użytkowych na terenach administrowanych przez MZN w prognozowanych ilościach (nie jest to deklarowana ilość):
2.3.1. Dezynfekcja lokali:
a) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat do 48 godzin – 2 szt.;
b) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat powyżej 48 godzin (rozpoczyna się proces rozkładu ciała)– 1 szt.;
c) dezynfekcja+dezodoryzacja – denat powyżej 7 dni (duży rozkład ciała) – 2 szt.;
d) dezynfekcja+dezodoryzacja lokalu mieszkalnego/socjalnego/użytkowego – 14 szt.
e) dezynfekcja piwnic, korytarzy, klatek – 540,00 m2.
2.3.2. Dezynsekcja:
a) powierzchnia piwnic lokatorskich, korytarzy, klatek schodowych, strychów, terenów zewnętrznych, elewacji budynków oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) do 100 m2 – 490,00 m2;
b) powierzchnia piwnic lokatorskich, korytarzy, klatek schodowych, strychów, terenów zewnętrznych, elewacji budynków oraz inne pomieszczenia administracyjne (bez względu na rodzaj insektów) powyżej 100 m2 – 20.950,00 m2;
c) lokale mieszkalne/socjalne/użytkowe zlecane pojedynczo – 12 szt.;
d) przewody wentylacyjne powyżej 100 mb– 12.500,00 mb.
2.3.3. Deratyzacja – 4.365,00 m2.
2.3.4. Usuwanie gniazd os i szerszeni z budynków mieszkalnych/socjalnych/użytkowych i z terenów administrowanych przez MZN – 13 szt.
2.4. Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy, który stanowi integralny Załącznik nr 2 do niniejszego Zaproszenia do złożenia oferty.
2.5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania prac nie ujętych we wzorze umowy, a niezbędnych do realizacji zadania jako całości – należy je uwzględnić w ofercie lub wnieść uwagi przed złożeniem oferty.
3. TERMIN REALIZACJI USŁUGI:
3.1. Zlecenia będą przekazywanie sukcesywnie – wg potrzeb w okresie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
3.2. Termin wykonania każdorazowo zlecanych prac/usług zostanie uzgodniony z Wykonawcą i określony przez pracownika Zamawiającego w zleceniu.
4. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY:
4.1. Posiadanie świadectwa ukończenia kursów z zakresu dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji dla osoby/osób, które będą wykonywać zamówienie – minimum 1 osoba.
4.2. Wykonawca przed zawarciem umowy zobowiązany jest do przedstawienia kserokopii polisy OC wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zawartej na okres realizowania usługi, o wartości polisy nie mniejszej niż 15.000,00 zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ze względu na specyfikę zawierania umów ubezpieczeniowych, obejmujących okresy nie dłuższe niż jeden rok, dopuszczalne jest, po podpisaniu umowy, sukcesywne przedstawianie dowodów opłacenia polisy, bądź zawarcia nowej umowy na ubezpieczenie, przy czym nie później niż na 4 dni przed upływem terminu, do którego polisa była zawarta, bądź na 4 dni przed datą opłacenia składki, pod warunkiem naliczenia kar umownych za nieterminowe dopełnienie powyższego obowiązku na zasadach określonych w §6 ust. 1 lit. f) wzoru umowy, który stanowi Załącznik nr 2 do Zaproszenia, a ponadto Zamawiającemu przysługuje w takiej sytuacji prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy
2024-01-08 09:07 | Damian Księżyk |
Dzień
dobry, ogłoszenie wyników postępowania w załączeniu. Damian Księżyk |
2024-01-02 14:50 | Damian Księżyk |
Dzień
dobry, zestawienie złożonych ofert w załączeniu. Damian Księżuk |
Komunikaty