Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: FZ.38.293.2023.JK Wykonywanie badań chemicznych wody i ścieków w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Jakub Karczewski
Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. Oddział: Dział Zakupów
Termin:
Zamieszczenia : 19-12-2023 14:10:00
Składania : 04-01-2024 11:00:00
Otwarcia : 04-01-2024 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Znak sprawy: FZ.38.293.2023.JK

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. (zwana dalej „ Zamawiającym”) zaprasza do złożenia oferty poprzez platformę zakupową Open Nexus w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie zapytania ofertowego § 5 pkt. II „Regulaminu udzielenia zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o.”

Zamawiający, zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt. 2) w związku z art. 3 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2023 r. poz. 1605) , nie jest zobowiązany w niniejszym postępowaniu do stosowania w/w ustawy, ponieważ wartość zamówienia nie przekracza równowartości 431 000, 00 €, a samo zamówienie przedmiotowo zakwalifikowane jest, jako zamówienie sektorowe w rozumieniu art. 7 pkt. 35) w/w ustawy. Wobec powyższego Zamawiający będzie stosował "Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o." opublikowany na stronie www.wodociagi.torun.com.pl w zakładce „Przetargi /regulaminy” - zwany dalej Regulaminem).

 

1. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu spełnienia tych warunków.

O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunek dotyczący:

1)         Posiadania wiedzy i doświadczenia:

Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże on, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 usługi o zbliżonych parametrach do przedmiotu zamówienia o wartości min. 50 000,00 zł.

2)         Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie informacji zawartych w dokumentach lub oświadczeniach złożonych przez Wykonawców (określonych w pkt. 2.1).

3)         Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
– z  zastrzeżeniem postanowień § 4 pkt. II ust. 9 Regulaminu.

 

2. Wykaz dokumentów lub oświadczeń, jakie musi dostarczyć Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

 

1.       W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w § 4 pkt. II ust. 1 Regulaminu, i których sposób oceny spełniania został opisany w pkt. 1, Zamawiający żąda następujących dokumentów:

1)      W celu potwierdzenia spełniania wymagań określonych w pkt. 1.1), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług o w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –  w tym okresie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zaproszenia oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie;

2)      oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w § 4 pkt. II ust. 1 Regulaminu – (aktywny formularz).

2.       W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca składa oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia  na podstawie § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu oraz na podstawie przesłanek wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)(aktywne formularze).

 

 

       3.     Wykonawca składa dodatkowo :

aktualny  odpis z  właściwego  rejestru  lub centralnej ewidencji informacji o działalności      gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony  nie wcześniej niż 6  miesięcy przed  upływem  terminu składania ofert.

 

  1. Wymagania ogólne Zamawiającego.

 

  • Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
  • Podana cena usługi musi zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z wykonaniem zamówienia z uwzględnieniem kosztów usługi, dojazdu i kosztów wynikających                                    z obowiązujących przepisów.
  • Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu,

 

Wszelkich informacji udziela :

·         Dział Zakupów……………………………………….Jakub Karczewski     + 48 56 658 64 95

·         (pod względem formalnym)

·         Laboratorium Badawcze………………………..Marzena Rumińska + 48 882 174 202

·         (pod względem merytorycznym)

 

  1. Warunki, jakie powinno spełniać laboratorium wykonujące badania:

 

a) Laboratorium musi stosować metody badań scharakteryzowane w  załączniku nr 6 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017r., w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi (Dz.U. z 2017 r  poz. 2294) i posiadać aktualne zatwierdzenie metod, o którym mowa w ustawie z dnia 7 czerwca 2001 r o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzeniu ścieków, wydane przez właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.

b) Pobieranie próbek musi być akredytowane. Laboratorium musi posiadać możliwości techniczne i organizacyjne do przechowywania i transportowania próbek wody zgodnie z normami: PN -ISO 5667- 5 :2017-10 , PN-EN ISO 5667-6:2016-12 , PN-ISO 5667-11:2004 i ścieków zgodnie z normą PN-ISO 5667-10:2021-11. Czas od pobrania próbki do wykonania oznaczenia nie może być dłuższy niż określony w normach, metodach badawczych dla poszczególnych parametrów.

c) Laboratorium przeprowadza wszystkie badania zgodnie z postanowieniami  normy PN-EN ISO/IEC 17025:2018-02, potwierdzone posiadaniem  aktualnego  zakresu akredytacji na zlecone badania oraz aktualnymi dokumentami prawa.

d) Laboratorium zobowiązane jest do przekazania wyników badań wraz z niepewnością, w formie  sprawozdania z badań spełniającego wymagania PCA, w terminie 14 dni roboczych od daty pobrania próbek

e) W przypadku wykrycia przekroczeń wykonawca powiadomi  telefonicznie Zamawiającego  niezwłocznie po stwierdzeniu faktu.

f) Preferowane jest wykonywanie badań przez jedno laboratorium, a w przypadku korzystania z podwykonawstwa, podwykonawca musi spełnić takie same kryteria jak Wykonawca

g) W przypadku wprowadzenia nowych przepisów prawa możliwość weryfikacji harmonogramów pod względem ilości badań oraz  parametrów.

h) Możliwość wykonania dodatkowych parametrów np. wody, ścieków  zgodnie z ceną wskazaną  w przetargu.

i) Ważne, aby na fakturach było podane również miejsce poboru, a nie tylko nr sprawozdania.

j) Sprawozdanie z badań wód przeznaczonych do spożycia przez ludzi powinno zawierać również ocenę zgodności z RMZ z dnia 7 grudnia 2017r. oraz zasadę podejmowania decyzji przy stwierdzaniu zgodności.

6.       Wymagania Zamawiającego:

  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
  • Termin wykonania dostawy zgodnie z zapisami w umowie.
  • Wykonawca jest związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 60 dni od daty składania ofert.
  • Termin płatności na rzecz Wykonawcy wynosi 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
  • Złożenie oferty przez Wykonawcę jest jednoznaczne z akceptacją warunków i wymagań określonych w zaproszeniu .
  • Wykonawca uzupełnia wszystkie dane do umowy (nazwę firmy, adres, NIP, REGON, konto bankowe, osoby do kontaktów)
  • Ofertę należy złożyć poprzez platformę zakupową OPEN NEXUS.
  • Zamawiający dopuszcza podpisanie oferty drogą elektroniczną,  za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego upoważnionego pracownika / przedstawiciela Wykonawcy
  • Wykonawca, jest zobowiązany w ciągu 5 dni roboczych po zakończeniu postępowania (powiadomieniu o wyborze) przesłać wymagane dokumenty (oferta Wykonawcy, wzór umowy, oświadczenia) w formie papierowej na adres:

 

                                                Dział Zakupów Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

                                                                 ul. Rybaki 31/35, 87-100 Toruń

 

Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o., informuje, że:

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o.

ul. Rybaki 31-35

87-100 Toruń

tel. 56 658 64 00 fax. 56 654 01 51

e-mail: sekretariat@wodociagi.torun.com.pl

Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@wodociagi.torun.com.pl

Dane są przetwarzane w celu realizacji zamówień publicznych zgodnie z przepisami.

Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.

Dane osobowe będą przetwarzane przez okres: 4 lata od zakończenia postępowania

Państwa dane osobowe są przetwarzane na następującej podstawie prawnej:

Regulamin udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o., który jest dostępny na stronie internetowej www.wodociagi.torun.com.pl (w zakładce „przetargi” /regulacje wewnętrzne).

Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.

Przysługuje Państwu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.

Dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż wynikającym z przepisów prawa.

 

 

Załączniki:

1.             Załącznik nr 1, 1a, 1b,  (Formularz oferty)

2.             Załącznik nr 2 (Wzór wykazu wykonanych usług)

3.             Załącznik nr 3 (Harmonogram)

4.             Załącznik nr 4 (Wzór umowy)

5.             Wytyczne postępowania dla Wykonawców i Dostawców działających na zlecenie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o.

6.             Polityka Jakości i Środowiska Toruńskich wodociągów Sp. z o.o.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik 1,2 _PZ 04_wyd14_Wytyczne, Polityka_2020.doc doc 218 2023-12-27 07:14:17 Postępowanie
Badania zał. nr 1 b.xls xls 21 2023-12-19 14:10:00 Postępowanie
Harmonogram_2024-2025_zał. nr 3.docx docx 128.78 2023-12-19 14:10:00 Postępowanie
Załacznik nr 1- Formularz oferty.doc doc 87.5 2023-12-19 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 2- wzrór wykazu wykonanych usług.doc doc 32.5 2023-12-19 14:10:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 Wzór - umowy.doc doc 266.5 2023-12-19 14:10:00 Postępowanie
Badania zał. nr 1 a.xlsx xlsx 13.82 2023-12-19 14:13:04 Postępowanie

Komunikaty

2024-01-08 08:10 Jakub Karczewski FZ.38.208.2023.JK
Zamawiający Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o, działając na podstawie § 6 ust. 17 pkt. 1) Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. informuje, iż w niniejszym postępowaniu pod nazwą: Wykonywanie badań chemicznych wody i ścieków w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
wybrana została oferta firmy:
Eurofins OBiKŚ Polska Sp. z o.o.
40-158 Katowice
ul. Owocowa 8
Łączna wartość zamówienia :109 812,00 zł netto, 135 068,76 zł brutto.
Toruń, dnia 08.01.2024 r.
2023-12-21 11:20 Jakub Karczewski Zamawiający na podstawie §4 pkt. VII ust.7 Regulaminu udzielania zamówień na dostawy, usługi i roboty budowlane w Spółce Toruńskie Wodociągi Sp. z o. o informuje o zmianie terminu składania ofert z 28.12.2023r. godz. 11.00 na 04.01.2024r. godz. 11.00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonywanie badań chemicznych wody i ścieków w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 (formularz oferty), który wraz z załącznikami nr 1a, 1b stanowią integralną część niniejszej umowy. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji zgodnie z wzorem umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Formularz Oferty z załącznikami - Proszę obok załączyć wypełnione i podpisany skan: (1) Formularza Oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza (potwierdza), że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia na podstawie przesłanek zawartych w § 4 pkt. II ust. 4 Regulaminu. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
7 Brak podstaw do wykluczenia - Wykonawca oświadcza, że nie podlega przesłankom wykluczenia określonych w art. 7 ust. 1 w związku z art. 1 pkt. 3) i na podstawie art. 7 ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)." Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca nie podlega wykluczeniu". (0)
8 Warunki udziału w postępowaniu - Wykonawca oświadcza, że: (1) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (2) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, oraz (3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując obok sformułowanie: "TAK, Wykonawca potwierdza spełnienie warunków udziału". (0)
9 Oświadczenie podatnika VAT. - Wykonawca jest czynnym podatnikiem podatku od towarów i usług. Wykonawca posiada w zw. z powyższym odpowiedni numer identyfikacji podatkowej NIP. Proszę potwierdzić wpisując obok słowo "TAK", (0)
10 Oświadczenie RODO. - Proszę -odpowiednio- (1) potwierdzić, że Wykonawca spełnił / spełnia warunek informacyjny RODO przewidziany w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia w niniejszym postępowaniu - wpisując obok słowo "TAK", albo (2) że Wykonawcy w/w warunek nie dotyczy - wpisując obok sformułowanie "NIE DOTYCZY". (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 441