Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: DL-271-66/23 Dostawa szwów chirurgicznych, materiałów opatrunkowych, buforowanego formaldehydu, wapna sodowanego,środków do odkażania skóry, wody do nawilżania tlenu oraz jałowych strzykawek wypełnionych solą fizjologiczną

Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne
Podhalański Szpital Specjalistyczny w Nowym Targu
Deadlines:
Published : 19-12-2023 11:24:00
Placing offers : 26-01-2024 10:00:00
Offers opening : 26-01-2024 10:30:00
Procedure: Przetarg nieograniczony
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono ogłoszenie, SWZ oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

W związku z obowiązującą od 18.10.2018 Dyrektywami Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 26 lutego 2014 r. w sprawie zamówień publicznych informujemy, że w niniejszym ogłoszeniu o zamówieniu przekazywanie ofert/wniosków oraz komunikacja odbywa się zgodnie z zapisami załączonej dokumentacji.

Zamawiający rekomenduje prowadzenie komunikacji za pomocą platformazakupowa.pl.

W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań do SWZ

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty

  • Przesłania odwołania/inne 

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 

Przypominamy, że oferta/wniosek składany elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym kwalifikowanym podpisem.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
66 Szwy, opatrunki.7z 7z 1505.96 2023-12-19 11:24:00 Proceeding
Odpowiedzi.docx docx 163.75 2024-01-05 13:54:52 Public message
Zmiana terminów SWZ.docx docx 99.01 2024-01-09 13:31:56 Public message
Zmiana SWZ.7z 7z 135.05 2024-01-12 09:13:43 Public message
Zmiana SWZ.docx docx 100.11 2024-01-12 14:13:41 Public message
ZP-12.doc doc 75 2024-01-29 09:55:34 Public message
Wynik przetargu.doc doc 234.5 2024-03-26 12:38:54 Public message
Wynik przetargu -pakiet 21.doc doc 171.5 2024-04-02 11:51:59 Public message
Wynik przetargu 07.05.2024r -pakiet 21.doc doc 169 2024-05-07 13:00:49 Public message

Announcements

2024-05-07 13:00 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Wynik przetargu -pakiet 21

Wynik przetargu 07.0 [...].doc

2024-04-02 11:51 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Wynik przetargu- pakiet 21.

Wynik przetargu -pak [...].doc

2024-03-26 12:38 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Wynik przetargu.

Wynik przetargu.doc

2024-01-29 09:55 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Zbiorcze zestawienie ofert.

ZP-12.doc

2024-01-26 10:00 Buyer message Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia: Pakiet 1- 89.640,00zł., Pakiet 2- 104.760,00zł., Pakiet 3- 24.300,00zł., Pakiet 4- 5.184,00zł., Pakiet 5- 214.380,00zł., Pakiet 6- 10.908,00zł., Pakiet 7- 77.760,00zł., Pakiet 8- 32.400,00zł., Pakiet 9- 81.000,00zł., Pakiet 10- 38.880,00zł., Pakiet 11- 39.960,00zł., Pakiet 12- 43.200,00zł., Pakiet 13- 18.360,00zł., Pakiet 14- 35.640,00zł., Pakiet -211.680,00zł., Pakiet 16- 57.240,00zł., Pakiet 17- 17.280,00zł., Pakiet 18- 11.880,00zł., Pakiet 19- 51.840,00zł., Pakiet 20- 64.800,00zł., Pakiet 21- 42.984,00zł., Pakiet 22- 97.200,00zł., Pakiet 23- 20.844,00zł., Pakiet 24- 7.560,00zł., Pakiet 25- 42.444,00zł., Pakiet 26- 64.800,00zł., Pakiet 27- 799.200,00zł., Pakiet 28- 642.600,00zł., Pakiet 29- 4.320,00zł.
2024-01-12 14:13 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Sprostowanie zmiany do SWZ.

Zmiana SWZ.docx

2024-01-12 09:13 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Zmiana treść SWZ

Zmiana SWZ.7z

2024-01-09 13:31 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Zmiana treści SWZ w zakresie terminów: składania, otwarcia, związania ofertą.

Zmiana terminów SWZ [...].docx

2024-01-05 13:54 Dział Logistyki / Zamówienia Publiczne Odpowiedzi

Odpowiedzi.docx

Offer form

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny Attachment required (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 1735