Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: NPU/01011/2023 Świadczenie usług pocztowych dla Wojewódzkiego Centrum Szpitalnego Kotliny Jeleniogórskiej z siedzibą w Jeleniej Górze

Termin:
Zamieszczenia : 18-12-2023 14:56:00
Składania : 27-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 27-12-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 75 753 7286.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe NPU_01011_2023.pdf pdf 338.98 2023-12-18 14:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 3 - Formularz asortymentowo-cenowy.xlsx xlsx 14.35 2023-12-18 14:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 2 - Formularz ofertowy.docx docx 2369.75 2023-12-18 14:56:00 Postępowanie
Załącznik Nr 1 - Zakres usługi.pdf pdf 143.43 2023-12-18 14:56:00 Postępowanie
Pytanie i odpowiedź na pytanie z 21-12-2023.pdf pdf 225.89 2023-12-21 14:50:09 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 1 - Zakres usługi zmieniony 21-12-2023.pdf pdf 164.4 2023-12-21 14:50:09 Publiczna wiadomość
Załącznik Nr 3 - Formularz asortymentowo-cenowy zmieniony 21-12-2023.xlsx xlsx 14.34 2023-12-21 14:50:09 Publiczna wiadomość
Informacja z otwarcia ofert z dnia 27-12-2023.pdf pdf 227.38 2023-12-27 12:33:38 Publiczna wiadomość
Wybór najkorzystniejszej oferty z dnia 28-12-2023.pdf pdf 225.39 2023-12-28 14:52:27 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-28 14:52 Przemysław Bogdanowicz Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty z dnia 28-12-2023

Wybór najkorzystniej [...].pdf

2023-12-27 12:33 Przemysław Bogdanowicz Informacja z otwarcia ofert z dnia 27-12-2023

Informacja z otwarci [...].pdf

2023-12-21 14:50 Przemysław Bogdanowicz Pytanie i odpowiedź na pytanie z 21-12-2023

Pytanie i odpowiedź [...].pdf

Załącznik Nr 1 - Zak [...].pdf

Załącznik Nr 3 - For [...].xlsx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Świadczenie usług pocztowych - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - 4.2 Wynagrodzenie płatne będzie na podstawie faktur wystawionych na koniec miesiąca kalendarzowego, w terminie 14 dni od chwili doręczenia poprawnie wystawionej faktury Zamawiającemu oraz po spełnieniu wszystkich warunków określonych docelową umową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Projekt umowy - Proszę dołączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Załączniki - Wypełniony i podpisany Zakres usługi, stanowiący Załącznik Nr 1, Formularz ofertowy – stanowiący Załącznik Nr 2, Formularz asortymentowo-cenowy – stanowiący Załącznik Nr 3. pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy. Proszę dołączyć. (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 204