Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 29-12-2023 13:59:00 |
Składania : | 10-01-2024 15:00:00 |
Otwarcia : | 10-01-2024 15:15:00 |
Tryb: | Szacowanie wartości zamówienia |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
Biuro Koordynacji Projektów i Rewitalizacji Miasta (BKPiRM) zwraca się z zapytaniem o cenę w zakresie wykonania, m.in. na podstawie opinii technicznej dot. możliwości naprawy 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet ,,oka czasu’’, pełnobranżowej, profesjonalnej analizy ww. urządzeń, której celem będzie wydanie rekomendacji pozwalającej Zamawiającemu na podjęcie dalszych kroków zmierzających do naprawy posiadanych przez niego urządzeń bądź wykonania ich od nowa. BKPiRM prosi również o uwzględnienie w cenie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu nad całym zadaniem – zaczynając od analizy, o której mowa powyżej, poprzez m.in. przygotowanie opisu przedmiotu zamówienia aż do potwierdzenia prawidłowości odbioru ostatecznego, uruchomienia, zainstalowania i skonfigurowania urządzeń z treściami multimedialnymi wraz z ich implementacją na urządzenia multimedialne, tzw. lornety ,,oka czasu’’ włącznie.
Urządzenia multimedialne ,,oka czasu’’ są wykonane w formie lornet obserwacyjnych, które były zamontowane w trzech punktach obserwacyjnych w przestrzeni publicznej w Poznaniu. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia obudowa lornet miała być w wersji wandaloodpornej, przeznaczonej do pracy na zewnątrz pomieszczeń, poza budynkiem, bez zadaszenia i osłon, odporna na warunki atmosferyczne. Urządzenia multimedialne, tzw. lornety ,,oka czasu’’ miały zapewniać bezawaryjną pracę w temperaturach w zakresie -30o do +40oC. Lornety powinny zostać wyposażone w odpowiednie czujniki monitorujące ich pracę i warunki zewnętrzne oraz odpowiednie urządzenia klimatyzujące (ogrzewanie i wentylacja) ich wnętrze. Dodatkowo powinny wykorzystywać system oszczędzania energii elektrycznej w czasie, gdy nie jest użytkowane. Istotne było również zaimplementowanie w lornetach treści multimedialnych, wykonanych w ramach odrębnej umowy. Zamawiający wskazuje, że nie jest w posiadaniu kodów źródłowych, niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania treści multimedialnych w lornetach. Wewnątrz lornet miały zostać zlokalizowane wszystkie urządzenia i komponenty niezbędne do prawidłowej pracy lornet. Niedopuszczony był montaż jakichkolwiek urządzeń poza obudową lornety. Głowica lornety miała obracać się w zakresie 360 stopni w poziomie oraz 50 stopni w pionie. Należało zapewnić możliwość regulowania wysokości lornety tak, aby umożliwić korzystanie z urządzenia zarówno osobom na wózkach inwalidzkich, dzieciom oraz osobom dorosłym. Prezentacje wykorzystywane w lornetach to prezentacje w technologii VR360 z możliwością zmiany kąta widzenia. W lornetach należało zamontować wyświetlacze w rozdzielczości nie niższej niż FullHD 1920x1080 z funkcją przedstawiania obrazu 3D, z częstotliwością odświeżania obrazu min. 50 Hz. Wyświetlacz w formie lornety bądź binokularu, miał umożliwiać obserwację treści multimedialnych obojgiem oczu. Wyświetlany na ekranie obraz cyfrowy miał być bezpośrednio skorelowany z obrotem głowicy urządzenia zarówno w płaszczyźnie poziomej jak i pionowej dokonywanym przez użytkownika. Wskazane było, aby lorneta była wyposażona w regulację rozstawu oczu. Urządzenia służące do odtwarzania treści multimedialnych miały pracować pod kontrolą ogólnie dostępnego systemu operacyjnego np.: Windows, Linux, Android. W lornetach miały być dostępne 2 poziomy chronologiczne: XI i XVI w. Nie było przewidziane nakładanie na te wizualizacje współczesnego obrazu. Natomiast konieczne było, aby obraz w lornetach był skoordynowany z odpowiadającymi mu miejscami w przestrzeni realnej oglądanej przez zwiedzających. Urządzenia multimedialne, tzw. lornety ,,oka czasu’’ miały pracować w trybie całodobowym przez wszystkie dni w roku.
Pełnienie usług Inżyniera Kontraktu będzie odbywało się w następującym zakresie:
Etap I
Zgodnie z opinią techniczną, ze względu na wady i usterki lornet, ich ewentualna naprawa powinna zostać wykonana w podziale na sekcje, których wykonanie jest niezależne:
Sekcja 1 – naprawa mechaniczna, tj. m.in.: wymiana elementów mocujących i uszczelniających; naprawa tzw. mechanizmu łagodnego opuszczania ruchu głowicy;
Sekcja 2 – zabezpieczenie przed warunkami atmosferycznymi;
Sekcja 3 – naprawa części elektrycznej i sygnałowej, tj. m.in.: wymiana dławic i gniazd; wymiana okablowania sygnałowego i elektrycznego; wymiana obudowy dolnych sterowników;
Sekcja 4 – naprawa części logicznej, tj. prace, które mają na celu uproszczenie urządzeń i wykorzystanie rozwiązań ogólnie dostępnych na rynku, np. przeniesienie urządzenia sterującego z głowicy do części dolnej.
Etap II
przygotowanie na podstawie rekomendacji Inżyniera Kontraktu dokumentacji przetargowej na naprawę urządzeń multimedialnych tzw. lornety ,,oka czasu’’ lub ich wykonanie od nowa (tj. szacowanie wartości zamówienia, opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, kryteria wyboru oferty, wsparcie Zamawiającego na etapie wyboru Wykonawcy).
Etap III
nadzór nad naprawą lub wykonaniem nowych urządzeń multimedialnych tzw. lornety ,,oka czasu’’ wraz z weryfikacją dokumentacji powykonawczej.
Wymagane terminy wykonania zamówienia:
Etap I:
1. 60 dni od daty podpisania umowy
Etap II:
1. opracowanie dokumentacji przetargowej - 40 dni od daty podpisania umowy
Etap III:
1.
nadzór oraz
weryfikacja dokumentacji – 180 dni od daty podpisania umowy z wykonawcą
urządzeń multimedialnych ,,ok czasu’’ (naprawy lub ponownego wykonania).
Proszę o przesłanie łącznej proponowanej wyceny, obejmującej wszystkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia w kwocie brutto do dnia 10 stycznia 2024 r. za pośrednictwem platformy zakupowej platformazakupowa.pl
Przedmiotowe zapytanie o cenę nie stanowi zapytania ofertowego w
rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego ani nie jest ogłoszeniem o zamówieniu w
rozumieniu ustawy z 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z
2023 r. poz. 825). Informuję
przy tym, że złożona przez Państwa wycena będzie miała charakter wyłącznie
informacyjny, konieczny do oszacowania wartości zamówienia. W przypadku zainteresowania odpowiedzią na nasze zapytanie
o szacowanie wartości, uprzejmie informuję, że wskazane przez Państwa dane
osobowe będą przetwarzane w postępowaniu w
celu zebrania informacji o szacunkowej wartości zamówienia. Informacje na
temat przetwarzania danych osobowych znajdują się pod
adresem: https://www.um.poznan.pl/klauzulainformacyjna/
W przypadku pytań:
technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty