Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 21-12-2023 10:02:00 |
Składania : | 08-01-2024 11:00:00 |
Otwarcia : | 08-01-2024 11:15:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Usługa |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego w dziedzinie obronności i bezpieczeństwa, o wartości nieprzekraczającej progów unijnych, prowadzone bez stosowania ustawy
z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm.) – w związku
z dyspozycją art. 2 ust. 1 pkt 3 ustawy oraz na podstawie § 2 ust. 1 pkt 2
lit. c Regulaminu planowania
i udzielania zamówień publicznych w Komendzie Głównej Państwowej Straży
Pożarnej, stanowiącego załącznik nr 1 do decyzji nr 16 Komendanta Głównego
Państwowej Straży Pożarnej z dnia 15 marca 2021 r. w sprawie wprowadzenia do
stosowania „Regulaminu planowania i udzielania zamówień publicznych
w Komendzie Głównej Państwowej Straży Pożarnej” (Dz. Urz. KG PSP poz. 5, z
późn. zm.)
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny,
lub
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu/kopercie w siedzibie Zamawiającego, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczając jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Powinna zawierać wyraźne wskazanie adresata.
Oferta winna być oznaczona w następujący
sposób:
„Biuro Finansów Komendy Głównej
Państwowej Straży Pożarnej
Wydział Zamówień Publicznych
00 – 463 Warszawa, ul. Podchorążych 38
OFERTA NA PEŁNIENIE NADZORU INWESTORSKIEGO
DLA ZADANIA NADBUDOWA Z PRZEBUDOWĄ BUDYNKU
NR 3 KOMENDY GŁÓWNEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ, SPRAWA NR BF-IV.2370.23.2023
UWAGA - NIE OTWIERAĆ PRZED ……………………….
Jeżeli opakowanie/koperta nie będzie oznaczone jw., Zamawiający nie będzie ponosił żadnej odpowiedzialności za zagubienie przesyłki lub przedwczesne otwarcie oferty.
Zamawiający:
1. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z właściwymi Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty.
Zamawiający umożliwia, przed złożeniem
ofert, zapoznanie się z dokumentacją projektową i opracowaniami projektowymi: projekty wykonawcze wszystkich
branż (o klauzuli jawne i niejawne), przedmiary robót budowlanych oraz projekt
zagospodarowania terenu (POUFNY).
Materiały niejawne zostaną udostępnione w
kancelarii tajnej Zamawiającego, po okazaniu aktualnego: świadectwa bezpieczeństwa
przemysłowego III stopnia, poświadczenia bezpieczeństwa osobowego i
zaświadczenia o szkoleniu (wszystkie o klauzuli „POUFNE”).
Wgląd w dokumentację będzie możliwy po
uprzednim, indywidualnym umówieniu terminu, wyłącznie przed terminem składania
ofert.
2. Zamawiający
zastrzega sobie możliwość negocjacji warunków i ceny zamówienia oraz do
rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.
Zamawiający na
każdym etapie postępowania o wyłonienie wykonawcy zamówienia, do dnia
podpisania umowy, ma prawo do odstąpienia procedowania postępowania i ma prawo
do uchylenia się od zawarcia umowy bez podania przyczyn. Wykonawcy w związku ze
złożoną ofertą nie przysługują zwroty kosztów przygotowania oferty.
3. Niniejsze zaproszenie nie stanowi oferty w
myśl art. 66 Kodeksu Cywilnego, jak również nie jest ogłoszeniem w rozumieniu ustawy
Prawo zamówień publicznych oraz nie stanowi źródła zobowiązania Zamawiającego
do przyjęcia którejkolwiek z ofert.
4. Zamawiający zastrzega, że całościowa
oferowana cena stanowi informację publiczną w rozumieniu ustawy o dostępie do informacji publicznej i w przypadku zastrzeżenia
jej przez Wykonawcę jako tajemnicy przedsiębiorstwa lub tajemnicy
przedsiębiorcy oferta nie będzie rozpatrywana.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
lub pod nr tel. 22 523 33 40, 22 523 33 35.
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2024-03-05 15:34 | Dział WZP |
Dzień
dobry W załączeniu informacja o udzieleniu zamówienia. Z poważaniem Elżbieta Adamus-Kot |
2024-01-08 11:00 | Komunikat Zamawiającego | Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia brutto 1012000,00 zł. |
Komunikaty