Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: 35/ZAM/2023 Dostawa materiałów biurowych

Deadlines:
Published : 15-12-2023 12:12:00
Placing offers : 22-12-2023 08:00:00
Offers opening : 22-12-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


 

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny na sukcesywną dostawę do siedziby Zamawiającego materiałów biurowych na rok 2024.

W załączeniu opis przedmiotu zamówienia, są to  minimalne wymagania Zamawiającego dla zamawianego towaru oraz formularz ofertowy do wypełnienia. Prosimy załączyć wypełniony formularz ofertowy do oferty.

 


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
oferta wykonawcy.docx docx 19.3 2023-12-15 12:12:00 Proceeding
Tabela.xlsx xlsx 20.45 2023-12-15 12:12:00 Proceeding
Zalacznik_nr_2 Wzor umowy.pdf pdf 189.05 2023-12-15 12:12:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe.pdf pdf 1536.39 2023-12-15 12:12:00 Proceeding

Announcements

2024-01-02 14:33 Grzegorz Pietrzyk Zamawiający informuje, że w postępowaniu: 35/ZAM/2023 Dostawa materiałów biurowych (ID 865243) została wybrana oferta firmy Rodan Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu ul. Górecka 17, Oddział 76-200 Słupsk, ul. Koszalińska 5H
2023-12-21 11:42 Grzegorz Pietrzyk Zamawiający informuje, że w załączniku nr 1 do Oferty Wykonawcy znajdują się dwa arkusze. Prawidłowy arkusz to arkusz nr 2 i według niego należy złożyć ofertę.
w związku z powyższym czas składania ofert zostaje przedłużony do dnia 22.12.2023 r. do godz. 8.00

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa materiałów biurowych - 1 pc. Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
Szczecińska 112
76-200, Słupsk
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 296