Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-381-73/2023 Dostawa, wymiana wraz z utylizacją 91 szt. akumulatorów

Termin:
Zamieszczenia : 14-12-2023 13:21:00
Składania : 20-12-2023 10:10:00
Otwarcia : 20-12-2023 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - materiały na platformę zakupową.doc doc 58 2023-12-14 13:21:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 - Wzór umowy.doc doc 89 2023-12-14 13:21:00 Postępowanie
ZP-381-73_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 17.59 2023-12-14 13:21:00 Przedmiot zamówienia
ZP-381-73_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 17.59 2023-12-14 13:21:00 Przedmiot zamówienia
ZP-381-73_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 17.59 2023-12-14 13:21:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 15.56 2023-12-21 05:56:39 Publiczna wiadomość
Akumulatory-wybór.xlsx xlsx 41.64 2024-01-10 10:44:26 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-10 10:44 Maria Stróżyk Wybór/unieważnienie postępowania.

Akumulatory-wybór.xl [...].xlsx

2023-12-21 05:56 Maria Stróżyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2023-12-19 07:53 Maria Stróżyk Pytania i odpowiedzi.

Czy zamawiający dopuszcza niekalibrowanie UPS-ów po wymianie baterii?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza.

Czy UPS-y będące przedmiotem zlecenia mają wykonywane przeglądy serwisowe, kiedy był ostatni i czy protokoły z przeglądu mogą zostać udostępnione w kontekście konieczności udzielenie gwarancji na usługę.
(sama wymiana baterii nie gwarantuje poprawności działania UPS-ów.
Odpowiedź Zamawiającego: Ostatni przegląd serwisowy UPS-ów został przeprowadzony 25-26.10.2023 r. i jest przeprowadzany co roku. Zamawiający może udostępnić ostatnie protokoły z przeglądu.
2023-12-15 12:37 Maria Stróżyk Do Zamawiającego wpłynęły poniższe pytania do postępowania. Zamawiający udzielił na nie odpowiedzi.

1.Czy wszystkie akumulatory muszą być tego samego producenta czy mogą być tylko w obrębie danej pojemności?
Odpowiedź Zamawiającego: Akumulatory tego samego producenta mogą być w obrębie danej pojemności.

2.Czy akumulatory 12V 45Ah mogą być o pojemności 40Ah ?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający nie dopuszcza pojemności 40Ah.

3.Czy akumulatory 12V 7,2Ah mogą być o pojemności 7,0Ah ?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuszcza pojemność 7,0Ah.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 12V 45Ah (198x166x171 +2/-1 mm)

ZP-381-73_Formularz [...].xlsx

40 szt. - (0)
2 12V 9Ah (151x65x94 ±1mm) F2

ZP-381-73_Formularz [...].xlsx

46 szt. - (0)
3 12V 7,2Ah (151x65x94 ±1mm) F2

ZP-381-73_Formularz [...].xlsx

5 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2529 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 30 dni od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 334