Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: KA.CZL.DZP.261.2.123.2023 Dostawa 36 ekranów akustycznych

Deadlines:
Published : 13-12-2023 08:55:00
Placing offers : 21-12-2023 10:00:00
Offers opening : 21-12-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



Przedmiot postępowania:

Dostawa 36 ekranów akustycznych

Zamawiający zaznacza, że wartość niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest niższa niż kwota wskazana w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r. poz. 1605, z późn. zm., zw. dalej ustawą Pzp).

Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadkach wskazanych w zapytaniu ofertowym.

Postępowanie jest realizowane w ramach projektu „Nowa jakość – nowe możliwości. Zintegrowany program rozwoju uczelni” nr POWR.03.05.00.00-Z221/18, który współfinansowany jest przez Unię Europejską  ze środków Europejskiego Funduszu społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014 – 2020, Oś priorytetowa III. Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju, Działanie 3.5 Kompleksowe programy szkół wyższych.


Postępowanie prowadzone jest w oparciu o rozdz. 6.5.2 – zasada konkurencyjności aktualnych na dzień ogłoszenia postępowania „Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020” (zw. dalej Wytycznymi) oraz zgodnie z Regulaminem zamówień publicznych obowiązującym u Zamawiającego.





W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy.docx docx 697.63 2023-12-13 08:55:00 Proceeding
Załącznik nr 2 - OPZ.docx docx 414.04 2023-12-13 08:55:00 Proceeding
Załącznik Nr 3_Zamówienie.docx docx 627.46 2023-12-13 08:55:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe – ekrany akustyczne.docx docx 644.63 2023-12-13 08:55:00 Proceeding
Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej.pdf pdf 799.16 2023-12-21 12:14:07 Public message

Announcements

2023-12-21 12:14 Barbara Mękarska W załączeniu zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej

Informacja o wyborze [...].pdf

2023-12-21 10:00 Buyer message Zamawiający na realizację zamówienia przeznaczył kwotę 36000 zł gross
2023-12-20 07:37 Barbara Mękarska W postępowaniu wpłynęły pytania:
Wykonawca pyta o datę decyzji o wyborze wykonawcy i datę przesłania zamówienia do wybranego dostawcy ? Czy dostawa do Wrocławia tylko z wniesieniem i bez montażu ? Czy termin realizacji to 7 dni roboczych czy kalendarzowych od daty przesłania zamówienia ? Czy ostatecznie kolor pianki będzie zielony tak jak podano w opisie przedmiotu zamówienia ?
Zamawiający wyjaśnia:
Tak jak jest w OPZ zamówienie obejmuje transport, wyładowanie i wniesienie ekranów. Bez montażu.
Co do kolorystyki to wstępnie zakładany był kolor zielony, ale również w OPZ jest informacja, że kolorystyka będzie do ostatecznego uzgodnienia z Zamawiającym po rozstrzygnięciu postępowania, więc dopuszczamy zmianę koloru, jeśli będzie to miało wpływ na termin dostawy. 
Termin dostawy to 7 dni kalendarzowych. 
Zamawiający planuje przesłać zamówienie tego samego dnia w którym odbędzie się otwarcie ofert, czyli 21.12.2023.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2979 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 242