Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZP-381-72/2023 Zakup sprzętu medycznego oraz środków do dezynfekcji

Termin:
Zamieszczenia : 12-12-2023 09:53:00
Składania : 19-12-2023 10:00:00
Otwarcia : 19-12-2023 10:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zapytanie ofertowe - materiały na platformę zakupową.doc doc 57 2023-12-12 09:53:00 Postępowanie
ZP-381-72_Załącznik nr 2 do SWZ.docx docx 48.14 2023-12-12 09:53:00 Postępowanie
ZP-381-72_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 18.44 2023-12-12 09:53:00 Przedmiot zamówienia
ZP-381-72_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 18.44 2023-12-12 09:53:00 Przedmiot zamówienia
ZP-381-72_Formularz asort-ilośc-cen dostawa materiałów ochronnych,drobnego sprzętu i wyposażenia.xlsx xlsx 18.44 2023-12-12 09:53:00 Przedmiot zamówienia
Informacja z otwarcia ofert.docx docx 16.23 2023-12-19 12:32:46 Publiczna wiadomość
Wybór ofert - SMJU.xlsx xlsx 39.55 2023-12-21 06:17:02 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-21 06:17 Maria Stróżyk Wybór ofert

Wybór ofert - SMJU.x [...].xlsx

2023-12-19 12:32 Maria Stróżyk Informacja z otwarcia ofert

Informacja z otwarci [...].docx

2023-12-19 12:31 Maria Stróżyk Informacja z otarcia ofert.
2023-12-14 13:01 Maria Stróżyk PYTANIA:
1. Pakiet nr 2, pozycja 1 i 2
Czy Zamawiający dopuści wzierniki w opakowaniach po 102 szt? R.ozwiązanie nieznacznie
odbiegające od wymaganego, jest to standardowe opakowanie producenta.
Czy Zamawiający dopuści wzierniki w kolorze szarym?

Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający dopuści wzierniki w opakowaniach po 102 szt. w odpowiednim przeliczeniu ilości. Wzierniki mają być przeźroczyste.
2. Pakiet nr 2, pozycja 3

Zwracamy się z prośbą o wyjaśnienie do jakiego otoskopu mają pasować wzierniki oznaczone
nazwą producenta – typ Gima. Czy opis asortymentu nie wystąpił błąd i Zamawiający wymaga
wzierników w rozmiarze 4,0 mm ?
Odpowiedź Zamawiającego: Zamawiający wymaga wzierników w rozmiarze 4,0 mm
2023-12-12 11:10 Maria Stróżyk Pytania i odpowiedzi.

Pytanie wykonawcy:
1. Czy Zamawiający wymaga w celu potwierdzenia kompatybilności zaoferowanego środka oficjalnego dokumentu wystawionego przez producenta urządzenia Nocospray?

Odpowiedź Zamawiającego:
Zamawiający nie wymaga ale dopuszcza.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 pakiet nr 1 Filtr bakteryjny + pozostałe akcesoria

ZP-381-72_Formularz [...].xlsx

1 szt. - (0)
2 pakiet nr 2 wzierniki do otoskopów

ZP-381-72_Formularz [...].xlsx

1 szt. - (0)
3 pakiet nr 3 dezynfekcja

ZP-381-72_Formularz [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2909 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 282