Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 12:13:00 |
Składania : | 14-12-2023 12:00:00 |
Otwarcia : | 14-12-2023 12:05:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w
trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz
elektroniczny.
Wymagania techniczne:
1. Przedmiotem zaproszenia do złożenia ofert jest sukcesywna dostawa materiałów biurowych spełniających wymagania wyspecyfikowane w załączonym zbiorczym wykazie zapotrzebowania (stanowiącym załącznik nr 1 do postępowania) oraz zgodnie z projektem umowy cyklicznej dostawy materiałów biurowych (stanowiącym załącznik nr 2 do postępowania).
Dostawa do siedziby
Zamawiającego tj. Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul.
Zarzecze 106, 30-134 Kraków, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
2. Materiały biurowe stanowiące przedmiot zamówienia muszą
być nowe, nieużywane, pozbawione wad i uszkodzeń, właściwie opakowane i
oznakowane.
3. Gwarancja jakości na przedmiot umowy zgodnie z
postanowieniami projektu umowy.
Wymagania formalne:
1. Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, zgodnie ze składanymi przez Zamawiającego zamówieniami, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania zamówienia, w okresie od dnia zawarcia umowy (jednak nie wcześniej niż od 2 stycznia 2024 r.) do dnia 31.12.2024 r.
2. Warunki płatności: faktury częściowe, przelewowe, termin
płatności 30 dni. Minimalna wartość jednorazowego zamówienia 2 000,00 zł
brutto.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo negocjowania każdego
warunku realizacji zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od
udzielenia zamówienia.
5. W przypadku gdy oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza odstąpi od realizacji zamówienia bądź nie zawrze z Zamawiającym umowy o treści określonej w załączniku nr 2, Zamawiający będzie uprawniony do wyboru oferty najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert lub unieważnienia postępowania.
6. Jeżeli w postępowaniu nie będzie można dokonać wyboru
oferty najkorzystniejszej ze względu na fakt, że zostały złożone oferty o
takiej samej wartości Zamawiający wezwie oferentów do złożenia ofert
dodatkowych.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania rzetelności wykonawcy przed udzieleniem zamówienia. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości Zamawiający może odstąpić od udzielenia zamówienia Wykonawcy.
8. Termin ważności oferty: 30 dni.
9. W postępowaniu dopuszczalne jest podpisywanie dokumentów
(np. umowy, protokołu odbioru): kwalifikowalnym podpisem, podpisem zaufanym,
elektronicznym podpisem osobistym.
10. Kryteria oceny: cena 100%.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem
wyboru oferty w przypadku:
- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
Podstawy wykluczenia:
Zgodnie z ustawą z w związku z art. 7 ust. 1 oraz art. 7
ust. 9 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) zamówienie publiczne nie
może zostać udzielone:
1. Wykonawcy wymienionemu w wykazach określonych w rozporządzeniu
765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji
w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
2. Wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu
ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo
wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego
2022 r., o ile została wpisana na listę
na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu
środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
3. Wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art.
3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z
2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub
będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został
wpisany na listę na podstawie decyzji w
sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w
art. 1 pkt 3 ww. ustawy.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych
osobowych
1. Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych
oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
(Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Małopolski Komendant Wojewódzki Państwowej
Straży Pożarnej;
2) w sprawach
związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony
Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres Komenda
Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie, ul. Zarzecze 106, 30-134
Kraków, pocztą elektroniczną na adres e-mail: daneosobowe@straz.krakow.pl;
3) Pani/Pana dane
osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny
stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych
spoczywający na Zamawiającym;
4) odbiorcami
Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5) Pani/Pana dane
osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4
lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania
umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pan/Pani:
a) na podstawie
art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art.
16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych, przy
czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować
zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;
c) na podstawie art.
18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu
do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej
lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne
względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a
także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia;
d) prawo do
wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna
Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza
przepisy RODO;
9) nie przysługuje
Pani/Panu:
a) w związku z
art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do
przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO
c) na podstawie art.
21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą
prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO.
2. Jednocześnie
Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym
wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane
zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający
pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5
RODO.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-20 14:44 | Łukasz Buczek | Infoermacja o wybraniu oferty najkorzystniejszej. |
Komunikaty