Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 08-12-2023 09:06:00 |
Składania : | 14-12-2023 13:00:00 |
Otwarcia : | 14-12-2023 13:00:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Zamawiający: |
Centrum Usług Społecznych w Starachowicach ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 Nr tel. 41 275 41 41 email : sekretariat@cus.starachowice.eu |
Postępowanie prowadzone jest na
podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
Dostawa paliwa do samochodów
służbowych użytkowanych przez Centrum
Usług Społecznych Starachowicach.
4.1
Część I - Przedmiotem zamówienia jest zakup
paliwa – oleju napędowego (ON) w obrocie bezgotówkowym
w szacunkowej ilości 400 litrów w okresie trwania umowy dla samochodu
służbowego Ford Transit Custom, użytkowanego przez CUS w Starachowicach
4.2
Część II - Przedmiotem zamówienia jest
zakup paliwa – oleju napędowego (ON) w obrocie bezgotówkowym
w szacunkowej ilości 2000 litrów
w okresie trwania umowy dla samochodu służbowego Opel Vivaro, użytkowanego
przez CUS w Starachowicach.
Łączna szacunkowa ilość wynosi 2400 litrów przez okres trwania umowy.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie Miasta Starachowice, jako detaliczne zaopatrywanie pojazdów samochodowych, będących na stanie Zamawiającego, zgodnie z załączonym przy podpisywaniu umowy wykazem pojazdów oraz osób uprawnionych do zakupu paliwa. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna stacja znajdowała się w granicach administracyjnych miasta Starachowice.
Rozliczenie za dostawy paliw płynnych odbywać się będzie każdorazowo po zatankowaniu pojazdu i następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu oraz deklarowany rabat ( jeśli Wykonawca przewiduje jego udzielenie).
Paliwa powinny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki
z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
Zamawiający może zmniejszyć bądź
zwiększyć przedmiot zamówienia do 30% w stosunku do łącznej szacunkowej ilości
paliwa tj. gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie min. 70%. Z
tytułu powyższego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.
5.1. Część
I - od 02.01.2024 r. do dnia 29.02.2024
r.
5.2. Cześć
II - od 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
6. Kryteria
oceny ofert.
6.1. Przy
wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %
6.2.Cena oferty powinna zostać określona
zgodnie z zasadą:
Co = Cena jednostkowa za 1 litr
paliwa (z dnia 13.12.2023 r.) x 2400 litrów
6.3.Jeśli Wykonawca przewiduje udzielenie Zamawiającemu stałego rabatu, obowiązującego przez okres trwania umowy, Zamawiający prosi o uzupełnienie odpowiedniej rubryki w dziale Kryteria i warunki formalne poprzez określenie w % jakiego rabatu udziela. Rabat ten będzie naliczany każdorazowo od ceny uwidocznionej na dystrybutorze w dniu tankowania paliwa przez cały okres obowiązywania umowy.
Przy badaniu ofert Zamawiający zastosuje zwór:
Co=
Cena jednostkowa za 1 litr paliwa (z dnia 13.12.2023 r.) pomniejszona o udzielony rabat x 2400 litrów
6.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty
najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam
bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do
złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
6.5.
Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż
zaoferowane w ofertach podstawowych.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione
warunki postępowania:
a)
posiadają
niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz
osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;
b)
posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;
c)
dysponują
co najmniej jedną stacją znajdującą się w granicach administracyjnych miasta
Starachowice.
Wykonawca powinien złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.
Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.
Ponadto
w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie
Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i
odbiorca: CUS w Starachowicach.
Dodatkowo od dnia 01.07.2024 r. Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych
9.1. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą
ofertę zostanie podpisana umowa.
9.2. Zamawiający
zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Komunikaty