Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: DAO.26.51.2023 Dostawa paliwa do samochodów służbowych w Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

Iwona Sołyga
Urząd Miejski Starachowice Oddział: Centrum Usług Społecznych
Termin:
Zamieszczenia : 08-12-2023 09:06:00
Składania : 14-12-2023 13:00:00
Otwarcia : 14-12-2023 13:00:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

1.       Nazwa i adres Zamawiającego

Zamawiający:

Centrum Usług Społecznych w Starachowicach

ul. Majówka 21a, 27-200 Starachowice

Godziny pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00

Nr tel. 41 275 41 41

email : sekretariat@cus.starachowice.eu

2.       Tryb udzielenia zamówienia

Postępowanie prowadzone jest na podstawie wewnętrznego regulaminu. Do postępowania nie mają zastosowania zapisy Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

  1. Przedmiot zamówienia

Dostawa paliwa do samochodów służbowych użytkowanych przez  Centrum Usług Społecznych Starachowicach.

  1. Opis przedmiotu zamówienia

4.1     Część I - Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa – oleju napędowego (ON) w obrocie bezgotówkowym
w szacunkowej  ilości 400  litrów w okresie trwania umowy dla samochodu służbowego Ford Transit Custom, użytkowanego przez CUS w Starachowicach

4.2    Część II - Przedmiotem zamówienia jest zakup paliwa – oleju napędowego (ON) w obrocie bezgotówkowym
w szacunkowej ilości 2000  litrów w okresie trwania umowy dla samochodu służbowego Opel Vivaro, użytkowanego przez CUS w Starachowicach.

Łączna szacunkowa ilość wynosi 2400 litrów przez okres trwania umowy.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany na terenie Miasta Starachowice,  jako detaliczne zaopatrywanie pojazdów samochodowych, będących na stanie Zamawiającego, zgodnie z załączonym przy podpisywaniu umowy wykazem pojazdów oraz osób uprawnionych do zakupu paliwa. W związku z powyższym Zamawiający wymaga, aby przynajmniej jedna stacja znajdowała się w granicach administracyjnych miasta Starachowice.

Rozliczenie za dostawy paliw płynnych odbywać się będzie każdorazowo po zatankowaniu pojazdu i następować będzie w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu oraz deklarowany rabat ( jeśli Wykonawca przewiduje jego udzielenie).

Paliwa powinny spełniać wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.

Zamawiający może zmniejszyć bądź zwiększyć przedmiot zamówienia do 30% w stosunku do łącznej szacunkowej ilości paliwa tj. gwarantuje wykonanie przedmiotu zamówienia na poziomie min. 70%. Z tytułu powyższego ograniczenia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia.

  1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia

5.1.  Część I - od 02.01.2024 r. do dnia 29.02.2024 r.

5.2.  Cześć II - od 02.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.


6.       Kryteria oceny ofert.

6.1.  Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający kierować się będzie ceną – 100 %

           6.2.Cena oferty powinna zostać określona zgodnie z zasadą:

Co = Cena jednostkowa za 1 litr paliwa (z dnia 13.12.2023 r.) x 2400 litrów

6.3.Jeśli Wykonawca przewiduje udzielenie Zamawiającemu stałego rabatu, obowiązującego przez okres trwania umowy, Zamawiający prosi o uzupełnienie odpowiedniej rubryki w dziale Kryteria i warunki formalne poprzez określenie w % jakiego rabatu udziela. Rabat ten będzie naliczany każdorazowo od ceny uwidocznionej na dystrybutorze w dniu tankowania paliwa przez cały okres obowiązywania umowy.


Przy badaniu ofert Zamawiający zastosuje zwór:


Co= Cena jednostkowa za 1 litr paliwa (z dnia 13.12.2023 r.)  pomniejszona o udzielony rabat x 2400 litrów


          6.4. Jeżeli nie będzie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

         6.5. Wykonawcy, składający oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych, niż zaoferowane w ofertach podstawowych.  

  1. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki  postępowania:

a)       posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zapewniającymi terminowość realizacji zamówienia;

b)       posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności;

c)       dysponują co najmniej jedną stacją znajdującą się w granicach administracyjnych miasta Starachowice.

 Wykonawca powinien złożyć podpisane oświadczenia, zgodne z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 i 2 do postępowania.

  1. Informacje dotyczące płatności

Zapłata nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy za pośrednictwem metody podzielonej płatności (MPP, split payment) w terminie 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury.

Ponadto w związku z centralizacją VAT Wykonawca wystawi fakturę, na której po stronie Zamawiającego będą widniały dwa podmioty, tj. nabywca: Gmina Starachowice i odbiorca: CUS w Starachowicach. 

Dodatkowo od dnia 01.07.2024 r. Wykonawca będzie miał obowiązek wystawiania faktur ustrukturyzowanych

 

  1. Inne istotne warunki

9.1.   Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa.

9.2.  Zamawiający zastrzega że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty.





Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 -Oświadczenie Rosja.docx docx 16.77 2023-12-08 09:06:00 Postępowanie
Załącznik nr 2-Oświadczenie.docx docx 16.61 2023-12-08 09:06:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena jednostkowa za 1 litr paliwa Cena z dnia 13.12.2023 r. 1 l - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - I część- od 02.01.2024-29.02.2024 r. II część- od 02.01.2024-31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 147