- Strona główna
- Postępowanie ID 858178
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
ZIM.AD.235.2.2023.AD1 Usługa odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku
Wystawiający
-
UżytkownikMarta Szramiak
-
Organizacja
-
OddziałDział Administracji
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-04 14:18:00
-
Składania2023-12-13 12:50:00
-
Otwarcie ofert2023-12-13 13:00:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zarząd Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, 76-200 Słupsk, ul. Artura Grottgera 13, który działa w imieniu i na rzecz Miasta Słupsk, Pl. Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, zaprasza do przedstawienia oferty na zamówienie publiczne, którego wartość jest mniejsza od kwoty 130 000,00 zł netto pn.:
Usługa odbioru,
wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów
nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w
Słupsku
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania segregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów nieruchomości będących w administrowaniu Zarządu Infrastruktury Miejskiej w Słupsku, tj z:
- nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Artura Grottgera 13 w Słupsku (budynek biurowo-administracyjny),
- nieruchomości zlokalizowanej przy ul. Towarowej 10 w Słupsku (budynek dworca autobusowego).
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 59/8483736
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-15
09:52:40
|
Marta Szramiak |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Unieważnienie
Załączniki |
2023-12-14
11:59:31
|
Marta Szramiak |
UNIEWAŻNIENIE
POSTĘPOWANIA
Załączniki |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?