Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2023 14:42:00 |
Składania : | 05-12-2023 09:00:00 |
Otwarcia : | 05-12-2023 09:05:00 |
Tryb: | Przetarg regulaminowy - FA |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono specyfikację oraz pozostałą dokumentację związaną z przedmiotem zamówienia.
1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup: • 7 sztuk fabrycznie nowych zestawów komputerowych zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 1, • 7 sztuk monitorów zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia – specyfikacja 2
Podane w OPZ wymagania techniczne poszczególnych urządzeń należy traktować jako minimalne, chyba że w danej pozycji zaznaczono inaczej. Termin gwarancji: zgodnie ze wzorem umowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki gwarancji zostały określone w Załączniku nr 3 do Materiałów Przetargowych – Opis Przedmiotu Zamówienia oraz w Załączniku nr 2 – Wzór umowy. 2. Kod CPV: 30213300-8 – Komputer biurkowy 30231300-0 – Monitory ekranowe 3. Termin realizacji: do 31.12.2023 r. 4. Oferty częściowe, wariantowe i uzupełniające: • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, • Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych, • Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego. 5. Wycena oferty oraz kryteria jej oceny i ich znaczenie: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium ceny. Najkorzystniejszą ofertą w ramach tego kryterium będzie oferta z najniższą ceną. 6. Wykaz dokumentów, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) specyfikacje techniczne oferowanych sprzętów komputerowych, 3) dokument potwierdzający, że firma serwisująca posiada ISO 9001:2015 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera, 4) oświadczenie, że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta, 5) oświadczenie podmiotu realizującego serwis lub producenta, że w przypadku usuwania awarii dysk twardy zostaje u Zamawiającego. UWAGA! Podpis osoby/osób upoważnionej składany na dokumentach, o których mowa powyżej powinien pozwalać na identyfikację jej imienia i nazwiska (np. będzie uzupełniony pieczątką imienną). 7. Podstawy wykluczenia: Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawców z postępowania w następujących przypadkach: a) który nie wykazał spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, b) wobec którego jako podmiotu zbiorowego sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienie na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, c) wobec którego orzeczono tytułem środka zapobiegawczego zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne, d) wobec których zaistniały przesłanki wymienione w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 1497 z późn. zm.). 8. Postępowanie prowadzone jest na podstawie § 33 oraz § 37 pkt 11 Regulaminu udzielania zamówień przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o. w Gliwicach. 9. Zamawiający uzna za ofertę najkorzystniejszą ofertę spełniającą wszystkie wymagania przewidziane w Materiałach Przetargowych oraz zawierającą najniższą cenę. 10. Załączniki do postępowania: 1) Formularz ofertowy – Załącznik nr 1 do Materiałów Przetargowych, 2) Wzór umowy – Załącznik nr 2 do Materiałów Przetargowych, 3) Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 3 do Materiałów Przetargowych,
W związku z powyższym przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do komunikacji z Zamawiającym.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania związane z procesem złożenia oferty/wniosku prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-08 09:12 | Anna Jasińska | Raport wyboru oferty - w załączeniu. |
2023-12-05 09:47 | Anna Jasińska | Informacja z otwarcia ofert - w załączeniu. |
Komunikaty