Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Zakup 18 foteli obrotowych ergonomicznych typu IOO2 oraz 3 podnóżków ergonomicznych (podstawka pod nogi) z dostawą na ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków

Anna Woźnicka
Starostwo Powiatowe w Pruszkowie Oddział: Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
Termin:
Zamieszczenia : 30-11-2023 09:12:00
Składania : 04-12-2023 08:30:00
Otwarcia : 04-12-2023 08:35:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

ZAPYTANIE OFERTOWE

 „Zakup 18 foteli obrotowych ergonomicznych typu IOO2 oraz 3 podnóżków ergonomicznych (podstawka pod nogi) z dostawą na ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków”.


Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130 000 złotych

1.       Zamawiający
Powiat Pruszkowski, ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków NIP: 534-24-05-501 REGON: 013267144.
Strona internetowa
www.powiat.pruszkow.pl
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
1) Aneta Stoń- zastępca naczelnika Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami - tel. (22) 738-15-89, e-mail: aneta.ston@powiat.pl
2) Anna Woźnicka – Główny Specjalista – tel. (22) 738-15-91 e-mail:
anna.woznicka@powiat.pruszkow.pl

3) Marta Pliszka - Kierownik Zespołu ds. rozwoju baz danych - tel. (22) 738-15-80, e-mail: marta.pliszka@powiat.pl

2.       Opis przedmiotu zamówienia

„Zakup 18 foteli obrotowych ergonomicznych typu IOO2 oraz 3 podnóżków ergonomicznych (podstawka pod nogi) z dostawą na ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 „opis przedmiotu zamówienia”

3.       Termin i miejsce składania ofert

a) Ofertę należy złożyć do dnia 4 grudnia 2023 r. do godziny 8:30;
b) Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 grudnia 2023 r. o godzinie 8:35;
c) Ofertę należy złożyć przez platformę „Open Nexus”;
d) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


4.       Unieważnienie zapytania ofertowego
Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) Występuje istotna zmiana okoliczności powodująca, że postępowanie lub wykonanie zamówienia nie będzie znajdować się  w interesie publicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo, odwołania postępowania lub jego zamknięcie bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.

Sposób obliczania ceny i zapłaty wynagrodzenia
a) Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto, brutto oraz łączne ceny netto i brutto (w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu zamówienia, a w szczególności: należne cła, podatki, transport, przechowywanie materiałów itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami, łącznie ze składkami występującymi po stronie zamawiającego)
b) Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie płatne przelewem na konto podane w umowie, w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu zamówienia i prawidłowo wystawionej faktury.

5.       Kryteria oceny


a) 1% = 1 punkt

Oferty niepodlegające odrzuceniu i uznane za ważne będą ocenione w następujący sposób:

W kryterium „CENA” zostanie zastosowany wzór:


                                               najniższa cena z rozpatrywanych ofert
ocena punktowa =  --------------------------------------------------------------- x 100 punktów
                                                               cena badanej oferty


Termin realizacji zamówienia do 20 grudnia 2023 r.

6.       Termin związania ofertą

30 dni od otwarcia oferty

b)       Uwagi końcowe

a)     W ofercie należy wykazać m.in. producenta, typ, model wraz z opisem wymaganych funkcji.

b)       Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach postępowania
b) Do niniejszego postępowania o zamówienie nie mają zastosowania przepisy ustawy
z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, podst. Prawna 2 ust. 1 pkt. 1

Spis załączników

- Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
- Wzór umowy - załącznik nr 2

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
WGN_Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1.pdf pdf 707.73 2023-11-30 09:12:00 Postępowanie
Wzór umowy - załącznik nr 2.pdf pdf 252.61 2023-11-30 09:12:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 zakup Zakup 18 foteli obrotowych i 3 podnóżków 1 szt. Starostwo Powiatowe w Pruszkowie
ul. Drzymały 30
05-800, Pruszków
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 283