Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 30-11-2023 09:12:00 |
Składania : | 04-12-2023 08:30:00 |
Otwarcia : | 04-12-2023 08:35:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
ZAPYTANIE OFERTOWE
„Zakup 18 foteli obrotowych ergonomicznych
typu IOO2 oraz 3 podnóżków ergonomicznych (podstawka pod nogi) z dostawą na ul.
Drzymały 30, 05-800 Pruszków”.
Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej równowartości kwoty 130 000
złotych
1.
Zamawiający
Powiat Pruszkowski,
ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków NIP: 534-24-05-501 REGON: 013267144.
Strona internetowa www.powiat.pruszkow.pl
Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcą:
1) Aneta Stoń- zastępca naczelnika Wydziału Geodezji i Gospodarki
Nieruchomościami - tel. (22) 738-15-89, e-mail: aneta.ston@powiat.pl
2) Anna Woźnicka – Główny Specjalista – tel. (22) 738-15-91 e-mail: anna.woznicka@powiat.pruszkow.pl
3) Marta Pliszka - Kierownik Zespołu ds. rozwoju baz danych - tel. (22)
738-15-80, e-mail: marta.pliszka@powiat.pl
2.
Opis przedmiotu zamówienia
„Zakup 18 foteli obrotowych
ergonomicznych typu IOO2 oraz 3 podnóżków ergonomicznych (podstawka pod nogi) z
dostawą na ul. Drzymały 30, 05-800 Pruszków”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w załączniku nr 1 „opis
przedmiotu zamówienia”
3.
Termin i miejsce składania ofert
a) Ofertę należy złożyć do dnia 4 grudnia 2023 r. do godziny 8:30;
b) Otwarcie ofert nastąpi dnia 4 grudnia 2023 r. o godzinie 8:35;
c) Ofertę należy złożyć przez platformę „Open Nexus”;
d) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
4.
Unieważnienie zapytania ofertowego
Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli:
a) Nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu;
b) Występuje istotna zmiana okoliczności powodująca, że postępowanie lub
wykonanie zamówienia nie będzie znajdować się
w interesie publicznym. Zamawiający zastrzega sobie prawo, odwołania
postępowania lub jego zamknięcie bez dokonania wyboru jakiejkolwiek oferty.
Sposób obliczania ceny i zapłaty
wynagrodzenia
a) Oferta powinna zawierać ceny jednostkowe netto, brutto oraz łączne ceny
netto i brutto (w cenę należy wliczyć wszelkie koszty towarzyszące wykonaniu
zamówienia, a w szczególności: należne cła, podatki, transport, przechowywanie
materiałów itp., a w przypadku osób fizycznych nieprowadzących działalności
gospodarczej również należne zaliczki na podatek oraz składki, jakie
zamawiający zobowiązany będzie odprowadzić zgodnie z odrębnymi przepisami,
łącznie ze składkami występującymi po stronie zamawiającego)
b) Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia będzie płatne przelewem na konto
podane w umowie, w ciągu 14 dni od otrzymania przedmiotu zamówienia i
prawidłowo wystawionej faktury.
5. Kryteria oceny
a) 1% = 1 punkt
Oferty niepodlegające odrzuceniu i uznane za ważne będą ocenione w następujący
sposób:
W kryterium „CENA” zostanie zastosowany wzór:
najniższa cena z rozpatrywanych ofert
ocena punktowa = ---------------------------------------------------------------
x 100 punktów
cena
badanej oferty
Termin realizacji
zamówienia do 20 grudnia 2023 r.
6.
Termin związania ofertą
30 dni od otwarcia oferty
b) Uwagi końcowe
a) W ofercie należy wykazać m.in. producenta, typ, model wraz z opisem
wymaganych funkcji.
b)
Niezwłocznie
po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadomi wszystkich
wykonawców, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia, o wynikach
postępowania
b) Do niniejszego postępowania o zamówienie nie mają zastosowania przepisy
ustawy
z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych, podst. Prawna 2 ust.
1 pkt. 1
Spis załączników
- Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1
- Wzór umowy - załącznik nr 2
Komunikaty