Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Zamieszczenia : | 04-12-2023 13:03:00 |
Składania : | 15-12-2023 11:00:00 |
Otwarcia : | 15-12-2023 11:10:00 |
Tryb: | Zapytanie ofertowe |
Rodzaj: | Dostawy |
Szanowni Państwo,
Informujemy o wszczęciu postępowania które jest prowadzone przez zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji. Ze względu, iż wartość zamówienia nie przekracza kwoty 130 000 zł bez podatku od towarów i usług, niniejsze zapytanie ofertowe realizowane jest z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania zamawiającego.
Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Zamawiający zastrzega sobie nast. możliwości przed zawarciem umowy:
1) wezwania wybranego wykonawcy do okazania wskazanych próbek materiałów biurowych, celem ich weryfikacji z wymogami postępowania,
2) negocjacji z wybranym wykonawcą ceny oferty lub zmniejszenia liczby materiałów biurowych podanych w kosztorysie ofertowym, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy założony przez zamawiającego budżet.
Załączniki do postępowania:
załącznik nr 1 - Zasady postępowania w trybie zapytania ofertowego.
załącznik nr 2 - kosztorys ofertowy - kosztorys należy wypełnić i załączyć do oferty w formacie EXCEL (.xls).
załącznik nr 3 - Projekt umowy.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"
Ostateczny termin na zadanie pytań to 2 dni robocze przed terminem składania ofert tj. termin na
zadawanie pytań upływa w dniu 13.12.2023 r. o godz. 24.00.
Dodatkowe informacje można uzyskać w sprawie w zakresie:
przedmiotu zamówienia:
Mirosław Zawiślak tel. 22 553-78-30
zagadnień proceduralnych:
Piotr Kosicki tel. 22 553-78-65,
Magda Jańczuk tel. 22 553-78-66.
W przypadku pytań związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez zamawiającego jest zawarcie umowy przez strony, na zasadach określonych w projecie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
2023-12-19 11:49 | Piotr Kosicki |
Informacja
o
wyborze
najkorzystniejszej
oferty
Pismo Adm-290/299/2023 z dn. 19.12.2023 |
2023-12-11 12:18 | Piotr Kosicki |
Czy
Zamawiający
dopuszcza
zaoferowanie
produktów,
które
mają
wyższe
parametry
od
wskazanych,
np.
większa
liczba
kartek
w
blokach,
możliwość
dziurkowania
lub
zszywania
większej
ilości
kartek
od
tej
wskazanej
w
opisie
przedmiotu
zamówienia,
itp. Odpowiedź: TAK, zamawiający dopuszcza sytuację gdy wykonawca oferuje materiały biurowe, które mają wyższe parametry od wskazanych. W każdym przypadku, w formularzu ofertowym należy wskazać producenta oferowanych materiałów biurowych. |
Komunikaty