Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: OR-O.2600.127.2023 Sukcesywa dostawy wody źródlanej/mineralnej w butlach oraz kubeczków papierowych wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.

Maja Olejnik
Urząd Miejski Koronowo Oddział: Wydział Organizacyjny
Termin:
Zamieszczenia : 29-11-2023 09:17:00
Składania : 22-12-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. sukcesywnej dostawy wody źródlanej/mineralnej w butlach oraz kubeczków papierowych wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania  ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel.: 52 3826403.

I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody źródlanej/mineralnej w butlach o pojemności około 19 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę oraz kubeczków papierowych do obiektów Urzędu Miejskiego w Koronowie:

•    ul. Plac Zwycięstwa 1 – ilość 4 dystrybutory,
•    ul. Pomianowskiego 1 – ilość 1 dystrybutor,
•    ul. Ogrodowa 59 – ilość 1 dystrybutor.

Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku.

 II. Warunki udziału w postępowaniu

W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
1. są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.

IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1.    Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2.    Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się  wyłącznie za pośrednictwem Platformy.

VI.    Sposób złożenia oferty 
1.    Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1-Formularz cenowy.
2.    W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. 
3.    Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4.    Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.

VII.    Termin składania ofert
1.    Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:   
do dnia 22.12.2023 r. do godz. 10:00
2.    Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

VIII. Kryteria wyboru oferty  
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.

Nazwa kryterium Waga kryterium

CENA 100 %

IX. Pozostałe informacje
1.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a)    wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b)    negocjacji;
c)    odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
2.    Zamawiający wymaga zawarcia umowy o treści stanowiącej załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem Platformy wybranemu Wykonawcy.
3.    Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO)  zawiera załącznik nr 3.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
OR-O.2600.127.2023 Zapytanie ofertowe.pdf pdf 292.04 2023-11-29 09:17:00 Postępowanie
Informacja dot. przetwarzania danych osobowych.pdf pdf 125.16 2023-11-29 09:17:00 Kryterium
OR-O.2600.127.2023 zał nr 1 - Formularz cenowy.docx docx 17.88 2023-11-29 09:17:00 Kryterium
2600.127.2023 zał nr 2 -Umowa.docx docx 44.85 2023-11-29 09:17:00 Kryterium
2600.127.2023 zał nr 2 -Umowa skorygowana.docx docx 45.7 2023-12-20 10:46:01 Publiczna wiadomość
SKM_C284e23120613510.pdf pdf 361.17 2024-01-05 11:29:35 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-05 11:29 Maja Olejnik Dzień dobry,
załączam raport z wyboru ofert.
Dziękujemy za udział i zainteresowanie postępowaniem.

SKM_C284e23120613510 [...].pdf

2023-12-20 10:59 Maja Olejnik Dnia 19.12.2023 r. zwrócono się z prośbą o uwzględnienie w zamówieniu ofertowym następujących parametrów
1) Rozmiar butli 18,9l.,
2) Okres przydatności wody do spożycia 6 miesięcy od daty produkcji.
3) Możliwość cykliki dostaw co 4 tygodnie.

Zamawiający informuję, że:
1) wyraża zgodę na rozmiar butli 18,9l.,
2) podtrzymuje stanowisko opisane w § 9 ust. I pkt 4 wzoru umowy z którego wynika, że okres przydatności do spożycia w momencie dostawy nie może być krótszy niż 6 miesięcy,
3) zgodnie z § 11 ust. I pkt 2 dopuszcza się możliwość cykliki dostaw co 4 tygodnie w ilości bieżących potrzeb Zamawiającego.
2023-12-20 10:46 Maja Olejnik Dnia 19.12.2023 r. otrzymano prośbę z możliwością dokonania zmian we wzorze umowy.
Do wzoru umowy wprowadzono zmiany w następujących paragrafach:
-§ 13 ust. 3 otrzymał nowe brzmienie,
-§ 16 ust. 1 został skorygowany.
Proszę o zapoznanie się z nowym wzorem umowy, który stanowi załącznik do niniejszego komunikatu.

2600.127.2023 zał nr [...].docx

2023-12-05 16:23 Maja Olejnik Otrzymano zapytanie: Obecne zapytanie dotyczy wychodzącego z użycia, starego sposobu zaopatrzenia w wodę galonową do picia, co widać po znikomej ilości otrzymywanych rokrocznie ofert od zainteresowanych dostawców.
Czy w zapytaniu na dostawę wody, rozważaliście Państwo instalację wygodniejszych, ekologicznych i tańszych dystrybutorów filtrujących wodę, które są powszechnie użytkowane i czy zmienione zostaną wymogi w SIWZ do złożenia naszej oferty, aby mieć możliwość porównania cen oraz wyboru ze wszystkich dostępnych na rynku rozwiązań?

Udzielono odpowiedzi: Informuję, że dystrybutory rozmieszczone są w ciągach komunikacyjnych w których nie ma możliwości przyłącza do bieżącej instalacji wodno-kanalizacyjnej i obecnie nie przewiduje się takiej inwestycji. Dystrybutory te zlokalizowane są w miejscach pozwalających na korzystanie z nich przez pracowników jak i petentów Urzędu Miejskiego w Koronowie.
W związku z powyższym wymagane jest by oferowane dystrybutory funkcjonowały bez konieczności przyłącza do sieci wodno-kanalizacyjnej.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Sukcesywa dostawy wody źródlanej/mineralnej w butlach wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę. Proszę o podanie pełnej wartości zamówienia wynikającej z załącznika nr 1 - formularz ofertowy 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2977 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji zamówienia - Termin realizacji zamówienia: od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Wypełnienie obowiązku informacyjnego - Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016) wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w przedmiotowym postępowaniu, jeżeli dotyczy proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam" (0)
4 Zapoznanie się z klauzulą informacyjną - Załącznik nr 3 - Oświadczam, że zapoznałem się z klauzulą informacyjną z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. U.E. L 119 z 04.05.2016), przedstawioną przez Zamawiającego, w celu związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, proszę potwierdzić wpisując "Potwierdzam"

Informacja dot. prze [...].pdf

(0)
5 Oświadczenie biała lista podatników VAT - Oświadczam, że jestem czynnym podatnikiem i figuruje w wykazie prowadzonym przez Szefa Krajowej Administracji Skarbowej (Biała lista podatników VAT) Proszę potwierdzić wpisując "Oświadczam" (0)
6 Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy - Proszę o załączenie wypełnionego załącznika nr 1 - stanowiącego podstawę do wyboru najkorzystniejszej oferty. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

OR-O.2600.127.2023 z [...].docx

(0)
7 Załącznik nr 2 - Projekt Umowy - Proszę o zapoznanie się z załącznikiem nr 2 - projekt umowy Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

2600.127.2023 zał nr [...].docx

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 427