- Strona główna
- Postępowanie ID 855326
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
OR-O.2600.127.2023 Sukcesywa dostawy wody źródlanej/mineralnej w butlach oraz kubeczków papierowych wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę dla Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Wystawiający
-
UżytkownikMaja Olejnik
-
Organizacja
-
OddziałWydział Organizacyjny
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-29 09:17:00
-
Składania2023-12-22 10:00:00
-
Otwarcie ofert-
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Gmina Koronowo (dalej: Zamawiający) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu dot. sukcesywnej dostawy wody źródlanej/mineralnej w butlach oraz kubeczków papierowych wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę do Urzędu Miejskiego w Koronowie.
Postępowanie jest wyłączone ze stosowania ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie przedmiotowego postępowania jest Pani Maja Olejnik nr tel.: 52 3826403.
I. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wody źródlanej/mineralnej w butlach o pojemności około 19 litrów wraz z dzierżawą dystrybutorów dozujących wodę oraz kubeczków papierowych do obiektów Urzędu Miejskiego w Koronowie:
• ul. Plac Zwycięstwa 1 – ilość 4 dystrybutory,
• ul. Pomianowskiego 1 – ilość 1 dystrybutor,
• ul. Ogrodowa 59 – ilość 1 dystrybutor.
Pełna treść zapytania ofertowego znajduje się w załączniku.
II. Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają n/w wymagania:
1. są uprawnieni do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie,
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
III. Termin wykonania zamówienia:
Od dnia 02.01.2024 r. do 31.12.2024 r.
IV. Terminy i warunki płatności
Płatność nastąpi w terminie 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
V. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami
1. Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem elektronicznej Platformy zakupowej, zwanej dalej „Platformą” pod adresem: https://platformazakupowa.pl
2. Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami, tj. zadawanie pytań i składanie ofert przez wykonawców oraz udzielanie odpowiedzi i przekazywanie innych informacji dotyczących postępowania przez zamawiającego odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy.
VI. Sposób złożenia oferty
1. Ofertę stanowi wypełniony formularz ofertowy znajdujący się na Platformie oraz wypełniony załącznik nr 1-Formularz cenowy.
2. W cenie muszą zostać uwzględnione wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
4. Zamawiający nie wymaga podpisania formularza ofertowego wraz z załącznikami kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
VII. Termin składania ofert
1. Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy w terminie:
do dnia 22.12.2023 r. do godz. 10:00
2. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
VIII. Kryteria wyboru oferty
Kryteria oceny ofert i ich waga:
Ocenie podlegać będą wyłącznie oferty Wykonawców, którzy złożą oferty zgodne z treścią zapytania ofertowego.
Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiający stosować będzie wyłącznie jedno kryterium: cenę z uwzględnieniem wag poszczególnych elementów cenowych.
Nazwa kryterium Waga kryterium
CENA 100 %
IX. Pozostałe informacje
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
a) wprowadzenia zmian do niniejszego postępowania przed upływem terminu składania ofert, o czym powiadomi wykonawców;
b) negocjacji;
c) odstąpienia od wyboru ofert bez podania przyczyny; z tego tytułu nie przysługuje wykonawcy roszczenie przeciwko Zamawiającemu.
2. Zamawiający wymaga zawarcia umowy o treści stanowiącej załącznik nr 2 do Zaproszenia do składania ofert. Informacja o terminie i miejscu podpisania umowy zostanie przekazana telefonicznie lub za pośrednictwem Platformy wybranemu Wykonawcy.
3. Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) zawiera załącznik nr 3.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2024-01-05
11:29:35
|
Maja Olejnik |
Dzień
dobry,
załączam raport z wyboru ofert. Dziękujemy za udział i zainteresowanie postępowaniem. Załączniki |
2023-12-20
10:59:50
|
Maja Olejnik |
Dnia
19.12.2023
r.
zwrócono
się
z
prośbą
o
uwzględnienie
w
zamówieniu
ofertowym
następujących
parametrów 1) Rozmiar butli 18,9l., 2) Okres przydatności wody do spożycia 6 miesięcy od daty produkcji. 3) Możliwość cykliki dostaw co 4 tygodnie. Zamawiający informuję, że: 1) wyraża zgodę na rozmiar butli 18,9l., 2) podtrzymuje stanowisko opisane w § 9 ust. I pkt 4 wzoru umowy z którego wynika, że okres przydatności do spożycia w momencie dostawy nie może być krótszy niż 6 miesięcy, 3) zgodnie z § 11 ust. I pkt 2 dopuszcza się możliwość cykliki dostaw co 4 tygodnie w ilości bieżących potrzeb Zamawiającego. |
2023-12-20
10:46:01
|
Maja Olejnik |
Dnia
19.12.2023
r.
otrzymano
prośbę
z
możliwością
dokonania
zmian
we
wzorze
umowy. Do wzoru umowy wprowadzono zmiany w następujących paragrafach: -§ 13 ust. 3 otrzymał nowe brzmienie, -§ 16 ust. 1 został skorygowany. Proszę o zapoznanie się z nowym wzorem umowy, który stanowi załącznik do niniejszego komunikatu. Załączniki |
2023-12-05
16:23:59
|
Maja Olejnik |
Otrzymano
zapytanie:
Obecne
zapytanie
dotyczy
wychodzącego
z
użycia,
starego
sposobu
zaopatrzenia
w
wodę
galonową
do
picia,
co
widać
po
znikomej
ilości
otrzymywanych
rokrocznie
ofert
od
zainteresowanych
dostawców. Czy w zapytaniu na dostawę wody, rozważaliście Państwo instalację wygodniejszych, ekologicznych i tańszych dystrybutorów filtrujących wodę, które są powszechnie użytkowane i czy zmienione zostaną wymogi w SIWZ do złożenia naszej oferty, aby mieć możliwość porównania cen oraz wyboru ze wszystkich dostępnych na rynku rozwiązań? Udzielono odpowiedzi: Informuję, że dystrybutory rozmieszczone są w ciągach komunikacyjnych w których nie ma możliwości przyłącza do bieżącej instalacji wodno-kanalizacyjnej i obecnie nie przewiduje się takiej inwestycji. Dystrybutory te zlokalizowane są w miejscach pozwalających na korzystanie z nich przez pracowników jak i petentów Urzędu Miejskiego w Koronowie. W związku z powyższym wymagane jest by oferowane dystrybutory funkcjonowały bez konieczności przyłącza do sieci wodno-kanalizacyjnej. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?