-
@{appsTranslations[key]}
-
- Strona główna
- Postępowanie ID 854149
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
SA.270.11.2023 Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Czerwony Dwór w 2024 roku
Wystawiający
-
UżytkownikKarol Podbielski
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-12-07 11:42:00
-
Składania2023-12-14 12:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-14 12:30:00
-
TrybZapytanie ofertowe
-
RodzajDostawy
Wymagania i specyfikacja
ZAPROSZENIE
do złożenia oferty cenowej
[wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza, kwoty 130 000 PLN]
Skarb Państwa PGL LP Nadleśnictwo Czerwony Dwór zaprasza do złożenia oferty cenowej na:
1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa energii elektrycznej na potrzeby Nadleśnictwa Czerwony Dwór w 2024 roku.
Uwaga: W przypadku, gdy Odbiorca spełni warunki konieczne przewidziane przez przepisy ustawowe dotyczące ograniczenia wysokości cen energii elektrycznej na rok 2024, do wzajemnych rozliczeń Stron stosuje się stawki przewidziane przez ustawodawcę w okresie obowiązywania tych przepisów (pod warunkiem, że stawki te będą niższe niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie). Opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem PPE stanowi Załącznik nr 1 do zaproszenia.
2. WARUNKI PŁATNOŚCI
a.
Należności
wynikające z wystawionych poprawnie faktur płatne będą
w terminie 21 dni od daty wystawienia faktury.
b. Faktury za zużytą energię elektryczną będą przesyłane na adres e-mail Zamawiającego wskazany w Załączniku nr 2 do umowy.
c. Faktura winna zawierać poprawne pełne dane identyfikacyjne Zamawiającego, tj.: nazwę, adres i NIP oraz pełne dane identyfikacyjne punktu poboru energii, tj.: nazwę, lokalizację oraz daty początku i końca okresu rozliczeniowego wraz z odczytanymi danymi ilościowymi.
3. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Wymagany termin realizacji — od dnia podpisania umowy nie później niż od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. z tym, że rozpoczęcie dostaw energii elektrycznej do poszczególnych punktów poboru energii elektrycznej nastąpi po pozytywnej weryfikacji punktów poboru energii dokonanej przez operatora systemu dystrybucyjnego. Zgłoszenie powinno zostać dokonane niezwłocznie po zawarciu umowy. W przypadku, gdy realizacja dostaw energii elektrycznej z przyczyn proceduralnych rozpocznie się po 01.01.2024 r. umowa nadal będzie obowiązywać do 31.12.2024 r., a Wykonawca pobierze opłaty za dostawy Energii elektrycznej za realny okres realizacji.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy:
1) posiadają aktualnie obowiązującą koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne i ważną w okresie wykonywania zamówienia lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.;
2) posiadają obowiązującą w okresie realizacji przedmiotu zamówienia Generalną Umowę Dystrybucyjną zawartą z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego PGE Dystrybucja S. A.
3) oświadczą, że żaden z wykonawców lub podwykonawców nie należą do żadnej z kategorii podmiotów, o których mowa w art. 7 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego Dz.U. 2023 poz. 1497.
5. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA OFERTY CENOWEJ
1) Cenę oferty należy obliczyć uwzględniając wszystkie koszty związane z wykonaniem zakresu zamówienia określonego w zaproszeniu oraz wszelkie okoliczności, które Wykonawca powinien przewidzieć w chwili składania oferty, a które mają wpływ na wysokość ceny.
2) W ofercie należy podać cenę brutto stanowiącą iloczyn szacowanej ilości energii elektrycznej w trakcie trwania umowy tj. 70,728 MWh oraz ceny jednostkowej netto za 1 MWh, powiększony o podatek VAT obowiązujący w dniu składania ofert.
3) W ofercie należy także podać cenę jednostkową za 1 MWh. Wszystkie ceny stanowiące podstawę do obliczenia ceny oferty, muszą być podane w złotych z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4) Łączna cena ofertowa brutto będzie służyć jedynie do porównania ofert, gdyż rozliczenia z tytułu realizacji umowy dokonywane będą na podstawie cen jednostkowych netto oraz faktycznego zużycia energii w okresie rozliczeniowym.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
1) Oferta powinna zawierać wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia (zawierający oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 4).
2) Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności w nieedytowalnej formie elektronicznej tj. postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Ofertę składa osoba lub osoby uprawnione do reprezentacji, zgodnie z dokumentami rejestrowymi lub osoba uprawniona na podstawie pełnomocnictwa.
4) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5) Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani wariantowych.
6) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień Dotyczących treści złożonej ofert.
7) Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty cenowej Zamawiający przekaże niezwłocznie wykonawcom zaproszonym do składania ofert.
7. KRYTERIUM WYBORU OFERTY
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto zamówienia.
8. KOMUNIKACJA
1) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywała się będzie za pośrednictwem PLATFORMY, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/854149
2) Wszelkie informacje dotyczące postępowania w tym zapytania i odpowiedzi dla Wykonawców, modyfikacje treści, ogłoszenie wyników itp., będą zamieszczane na PLATFORMIE.
Uwaga! Przed
przystąpieniem do składania oferty, Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się
z Instrukcją dla wykonawców dot. PLATFORMY oraz Regulaminem korzystania z PLATFORMY.
- Regulamin jest dostępny pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin
- Instrukcja dostępna jest pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT
W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę proszę złożyć za pośrednictwem PLATFORMY, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/854149
Jako końcowy termin składania ofert wyznacza się dzień 14.12.2023 r. godz. 12:00. Otwarcie oferta nastąpi 14.12.2023 o godz. 12:30.
Szanowni Państwo,
informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.
Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.
W przypadku pytań:
- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 504 123 486 (Karol Podbielski)
- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00.
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.
Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.
Załączniki do postępowania
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-12-15
14:14:51
|
Karol Podbielski |
Notatka
służbowa
z
wyboru
wykonawcy
dostawy
Załączniki |
2023-12-14
14:51:50
|
Karol Podbielski |
Informacja
z
otwarcia
ofert.
Załączniki |
2023-12-14
12:00:00
|
Komunikat Zamawiającego |
Kwota
jaką
zamawiający
zamierza
przeznaczyć
na
sfinansowanie
zamówienia:
netto
48
832,03
zł. |
Przedmiot zamówienia
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?