Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: PKM/TM/PP/02/2023 Serwis i naprawa ogumienia dla PKM Sp. z o.o. w Gliwicach

Dział Zaopatrzenia
Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej w Gliwicach Department: TM
Deadlines:
Published : 27-11-2023 08:55:00
Placing offers : 28-11-2023 09:30:00
Offers opening : 28-11-2023 10:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego".

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
2023_11_27 FORMULARZ OFERTOWY.docx docx 60.29 2023-11-27 08:55:00 Proceeding
2023_11_27 Zapytanie ofertowe Serwis opon.pdf pdf 1780.82 2023-11-27 08:55:00 Proceeding
202311281146.pdf pdf 165.33 2023-11-28 11:48:21 Public message
Zawiadomienie o wyborze.pdf pdf 242.92 2023-12-01 11:54:12 Public message

Announcements

2023-12-01 11:54 Dział Zaopatrzenia Zawiadomienie o wynikach postępowania sprawa nr PKM/TM/PP/02/2023

Zawiadomienie o wybo [...].pdf

2023-11-28 11:48 Dział Zaopatrzenia Zbiorcze zestawienie ofert.

202311281146.pdf

2023-11-28 09:33 Dział Zaopatrzenia Zamawiający informuje, że kwota jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi 80 000,00 zł netto,
brutto 98 400,00 zł.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Serwis opon - 1 service - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2977 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 95% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności 5% Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 154