Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Zakup i dostawa 3-ch biurek i 3-ch foteli do stanowisk komputerowych

Deadlines:
Published : 22-11-2023 11:32:00
Placing offers : 04-12-2023 12:00:00
Offers opening : 04-12-2023 14:00:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny lub pocztą elektroniczną na adres e-mail : k.gasiorowska@uksw.edu.pl do dnia 30.11.2023 do godz. 12:00.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 0 22 561 88 58

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Zał. nr 5. Oświadczenie_o braku powiązań.docx docx 321.49 2023-11-22 11:32:00 Proceeding
Zapytanie ofertowe z załącznikami.pdf pdf 1272.01 2023-11-22 11:32:00 Proceeding
ZaŁ. 2 Formularz oferty.docx docx 100.86 2023-11-22 11:32:00 Proceeding
Zał. nr 3. Oświadczenie_o spełnieniu warunków.docx docx 320.42 2023-11-22 11:32:00 Proceeding
Zał. nr 4. Oświadczenie_o braku wykluczenia.docx docx 320.61 2023-11-22 11:32:00 Proceeding
Zał. nr 1. Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 142.74 2023-11-22 11:32:00 Proceeding

Announcements

2023-12-06 15:01 Krystyna Gąsiorowska Warszawa, dn. 05.12.2023r.

PROTOKÓŁ Z WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot. zapytania ofertowego nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023
na zakup i na dostawę 3-ch biurek i 3-ch ergonomicznych foteli, które będą wykorzystane w bibliotece głównej uczelni przez osoby z niepełnosprawnością.

W dniu 04.12.2023 r. o godz. 14:00 w Biurze Ośrodka Zarządzania UKSW, mieszczącym się przy ul. Dewajtis 5, 01-815 Warszawa Zamawiający – Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, dokonał otwarcia ofert, nadesłanych w odpowiedzi na zaproszenie do składania ofert nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023, którego przedmiotem jest zakup i dostawa 3-ch biurek i 3-ch foteli, które będą wykorzystywane w bibliotece głównej uczelni przez osoby z niepełnosprawnością.
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone w dniu 22.11.2023 r. na Platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/proceeding/preview/851507. Ofertę należało złożyć do dnia 04.12.2023 r. do godz. 12:00.
W wymaganym terminie wpłynęły 2 oferty spełniające wymogi formalne:
• BROSCO Sp. z o.o.
• JARD Sp. z o.o.
Komisja wybrana w celu oceny i wyboru najkorzystniejszej oferty w dn.05.12.2023r. przeanalizowała złożone oferty i dokonała wyboru Wykonawcy zgodnie z kryteriami określonymi w zapytaniu ofertowym nr 7_11/A060/MEBLE/2023 z dn. 22.11.2023r.
Komisja wybrała ofertę firmy BROSCO Sp. z o.o.
Firma BROSCO Sp. z o.o. w ofercie zaproponowała kwoty: na zakup i dostawę:
• na zakup i dostawę 3-ch biurek kwotę net w wysokości 4 380,00 zł i uzyskała 83 punkty, druga oferta uzyskała 49 punktów.
• na zakup i dostawę 3-ch foteli kwotę net w wysokości 4 050,00 zł i uzyskała 83 punkty, druga oferta uzyskała 56 punktów.
2023-11-30 11:09 Krystyna Gąsiorowska Zamawiający przedłużył składanie ofert do 04.12.2023 do godz. 12:00

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Zad. 1. Biurko Biurko ze stelażem regulowanym za pomocą pilota 3 pc. - (0)
2 Zad. 2. Fotel fotel ergonomiczny z regulacją głębokości i wysokością siedziska 3 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 70% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji 10% Nie później niż 15 grudzień br. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Gwarancja 20% Min. gwarancja na biurka 36 miesięcy; min. gwarancja na fotele 24 miesiące (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 402