Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZP.271.2.112.2023.AG Zakup sprzętu audio, wideo i foto dla Urzędu Miasta Płocka.

Alina Głuszek-Obszyńska
Urząd Miasta Płocka Oddział: Wydział Zamówień Publicznych
Termin:
Zamieszczenia : 14-11-2023 13:37:00
Składania : 22-11-2023 10:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający – Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze przetargu zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł    

pn. :„ Zakup sprzętu audio, wideo i foto dla Urzędu Miasta Płocka.”

I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia zawiera opis przedmiotu zamówienia oraz wzór umowy.

Zamówienie jest podzielone na 2 części zgodnie z OPZ.

II. Termin realizacji zamówienia - 10 dni roboczych od podpisania umowy (za dni robocze uznaje się dni od
poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)

III. Kryteria oceny ofert - cena - 100 %

IV. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.  

V. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia,przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.   

VI. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.   

VII. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt IV i V

VIII. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

IX. Ogłoszenie, a także warunki przetargu mogą być zmienione lub odwołane.   

XI. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania przetargu bez podania przyczyny, bądź zamknięcia przetargu bez wyboru którejkolwiek z ofert.   

XII. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zapytaniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.   

XIII. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Alina Głuszek-Obszyńska tel. 2436 71 616lub poprzez platformę zakupową.



KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART.13 RODO 

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016,str. 1), dalej„RODO”, informuję, że: 

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;   

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu,   

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn……………………….   

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa - min. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. ( Dz. U. 2021 Poz. 1129 z pózn.zm.) Prawo Zamówień publicznych.   

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;   

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.   

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;   

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem,że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;  

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;   

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

    ______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.pdf pdf 73.34 2023-11-14 13:37:00 Postępowanie
UMOWA NA SPRZĘT 2023.pdf pdf 131.7 2023-11-14 13:37:00 Postępowanie
e-fakturowanie.odt odt 18.41 2023-11-14 13:37:00 Kryterium
treśc art 7 ust 1.pdf pdf 18.58 2023-11-14 13:37:00 Kryterium

Komunikaty

2023-11-22 11:55 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż jako najkorzystniejszą wybrano ofertę złożoną przez:
BEIKS Machulski Sp.j. Część 1 - 18 500.00 zł brutto, Część 2 - 18 336.00 zł brutto
Oferta CYFROWE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Część 2 - 17 823.70zł brutto została odrzucona.
2023-11-22 10:28 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock informuje, iż do terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 11 ofert:
1) BEAFOTO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Część 1 - 19 499.99 zł brutto, Część 2 - 18 844.99 zł brutto
2) 13p Sp. z o.o. Część 1 - 21 352.80 zł brutto, Część 2 - 18 997.35 zł brutto
3) Syriana JOANNA FISCHER Część 1 - 20 049.00 zł brutto, Część 2 - 20 737.80 zł brutto
4) Qnecka Magdalena Kunecka Część 1 - 21 992.40 zł brutto, Część 2 - 20 295.00 zł brutto
5) CYFROWE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Część 1 - 18 750.00 PLN zł brutto, Część 2 - 17 823.70zł brutto
6) BEIKS Machulski Sp.j. Część 1 - 18 500.00 zł brutto, Część 2 - 18 336.00 zł brutto
7) MAXIKOMP MAREK ŁASZKIEWICZ Część 1 - 20 598.97 zł brutto, Część 2 - 21 092.97 zł brutto
8) DATA NET Część 1 - 20 897.70 zł brutto, Część 2 - 23 099.40 zł brutto
9) Aology Ewa Bucoń Część 1 - 19 998.00 zł brutto, Część 2 - 19 527.00 zł brutto
10) BEMIX MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Część 1 - 18 689.00 zł brutto, Część 2 - 22 396.00 zł brutto
11) Przedsiębiorstwo Handlowe "Pro-Hand" s.c. Część 1 - 19 014.57 zł brutto
2023-11-17 11:55 Alina Głuszek-Obszyńska Zamawiający Gmina Miasto Płock przekazuje zapytanie, które wpłynęło dnia 17.11.2023r. wraz z odpowiedzią:
Pytanie 1:
Przed przystąpieniem do postępowania proszę o odniesienie się do kilku wątpliwość związanych z punktami umowy:
Paragraf 2 pkt. 8 - dostarczenie przedmiotu w terminie 5 dni jest mało realne powodem może być ewentualny brak towaru u dostawcy lub dłuższy czas oczekiwania na część.

Paragraf 4 pkt 3.ppkt b i d- termin diagnozy/naprawy/wymiany sprzętu na nowy wynosi 45 dni.
Ze względu na zaawansowanie technologiczne sprzętu. Część z serwisów producentów znajduje się w innych krajach i termin 14 dni jest wręcz niemożliwy do spełnienia do spełnienia.

Paragraf 5 pkt 3 sprzedający nie może odpowiadać za długość naprawy w serwisie producenta, nie mamy na to żadnego wpływu.

Odpowiedź:
Zamawiający dokonuje następujących zmian w projekcie umowy:
• par. 2 ust. 8 otrzymuje brzmienie „W przypadku reklamacji, określonej w par. 2 ust. 7, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć przedmiot umowy/jego część w terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji (liczy się data wysłania faxu, wiadomości elektronicznej lub data otrzymania przesyłki listowej)”,
• w par. 4 ust. 3 pkt. b określa termin na 20 dni roboczych,
• par. 5 ust. 3 otrzymuje brzmienie: „Za zwłokę w usunięciu wad stwierdzonych przy odbiorze Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,5 % kwoty brutto określonej w § 3 ust. 1 za każdy dzień zwłoki liczony od dnia wyznaczonego na usunięcie wad”.

W związku z powyższym Zamawiający zmienia termin składania ofert - do dnia 22.11.2023r. do godz. 10.00.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Część 1 Cena za całość zamówienia z części 1 1 dostawa - (0)
2 Część 2 Cena za całość zamówienia z części 2 1 dostawa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2604 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki umowy - Zgodnie ze wzorem umowy, proszę potwierdzić akceptację (0)
3 Koszt dostawy - Po stronie dostawcy, proszę potwierdzić (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika

e-fakturowanie.odt

(0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić

treśc art 7 ust 1.pd [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 573