Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IPZ.042.1.3.2023 Dostawa przyczepki ze stelażem i plandeką

Łukasz Fafara
Gmina Frysztak
Termin:
Zamieszczenia : 13-11-2023 14:01:00
Składania : 17-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 17-11-2023 10:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zapytania ofertowego.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 17 27 77 110 wew. 328.

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Projekt przyczepki.pdf pdf 251.63 2023-11-13 14:01:00 Postępowanie
Projekt umowy II.pdf pdf 132.17 2023-11-13 14:01:00 Postępowanie
1_Oznakowanie_sprzętu_transportowego.docx docx 2144.75 2023-11-15 13:33:19 Publiczna wiadomość
Projekt umowy II v.2.pdf pdf 131.14 2023-11-15 13:33:19 Publiczna wiadomość
Protokół z postępowania.pdf pdf 107.86 2023-11-20 14:43:19 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-20 14:43 Łukasz Fafara Protokół z postępowania.

Protokół z postępowa [...].pdf

2023-11-15 13:33 Łukasz Fafara Treść zapytania potencjalnego oferenta:
W związku z postepowaniem na dostawę przyczepki z plandeką, proszę o doprecyzowanie:
1. Umowa par. 3 ust. 2 Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć certyfikaty/dopuszczenia CNBOP na wszystkie
urządzenia, co których wymagają je przepisy krajowe.
Proszę o wskazanie urządzeń P.Poż (gdyż certyfikat CNBOP dotyczy urządzeń P.Poż), które wykonawca ma dostarczy wraz z przyczepką. przedmiotem postepowania jest dostawa przyczepki jak wynika z opisu bez osprzętu. Proszę o nazwy urządzeń lub wykreślenie zapisu z umowy.
2. Umowa par. 12 ust. 2 W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego,
ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Proszę o zamieszczenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (brak dokumentu na stronie postepowania)
3. Umowa par. 2 ust. 6 na plandece przyczepki po obu stronach (dłuższych bokach) umieszczony napis „STRAŻ”
oraz numery operacyjne, napis zgodny z wytycznymi;
Proszę o wytyczne do sporządzenia napisu, lub rysunek szczegółowy.
4. Proszę o zamieszczenie formularza ofertowego w wersji edytowalnej.
W związku z pytaniami uprzejmie proszę o wyznaczenie nowego terminu składania ofert na dzień 20.11.2023 r.

Odpowiedź Zamawiającego:
W odpowiedzi na przesłane zapytania informuję:
Ad. 1
Zapis §3 ust. 2 został omyłkowo zamieszczony w projekcie umowy. Projekt został skorygowany i załączony do niniejszej wiadomości.
Ad. 2.
Zapis §12 ust. 2 został omyłkowo zamieszczony w projekcie umowy. Projekt został skorygowany i załączony do niniejszej wiadomości.
Ad. 3
W §2 pkt 6 Zamawiający miał na myśli wytyczne KG PSP określone w załączniku do zarządzenia Nr 1 Komendanta Głównego Państwowej Straży Pożarnej z dnia 24 stycznia 2010 r. Wytyczne w załączeniu do niniejszej wiadomości.
Ad. 4
Postępowanie prowadzone jest wyłącznie na platformie zakupowej w wersji elektronicznej a ofertę składa się poprzez wpisanie w odpowiednie miejsce kwoty oferty, wybór odpowiedniej stawki podatku VAT lub innej formy z listy rozwijanej. Dodatkowo trzeba wpisać słowo „AKCEPTUJĘ” przy warunkach formalnych postępowania. Na końcu zaakceptować regulamin platformy zakupowej, podać adres e-mail, nip, nazwę firmy i ewentualnie nr telefonu. Po wypełnieniu pół nacisnąć złóż ofertę. Można dodawać jako załączniki dokumenty ale nie jest to wymagane.

Zamawiający podtrzymuje termin składania ofert do 17.11.2023 r. do godz. 10:00.


Łukasz Fąfara
Inspektor UG Frysztak

1_Oznakowanie_sprzęt [...].docx

Projekt umowy II v.2 [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa przyczepki ze stelażem i plandeką Szczegóły określone zostały w projekcie umowy. 1 dostawa Urząd Gminy
Ks. Blajera 20
38-130, Frysztak
(0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2586 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - Termin realizacji do 20.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
5 Zapoznanie się z projektem umowy - Oświadczam, że zapoznałem się z projektem umowy i go akceptuję. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
6 Postępowanie może zostać unieważnione bez podania przyczyny, w szczególności w przypadku przekroczenia wysokości środków finansowych jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zadania. - Oświadczam, że zapoznałem się z informacją dodatkową. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 217