Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługa sprzątania pomieszczeń Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Szczecinie i Delegatury w Koszalinie - zamowienie w częściach

Deadlines:
Published : 13-11-2023 13:51:00
Placing offers : 23-11-2023 09:00:00
Offers opening : 23-11-2023 09:30:00
Procedure: Szacowanie wartości zamówienia
Type: Service

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Zapraszamy do składania ofert cenowych, które powinny uwzględniać następujące warunki w podziale na części - 1 dotyczy Szczecina, 2 Koszalina.

Usługa obejmuje: sprzątanie pomieszczeń biurowych, czyszczenie tapicerki krzeseł i foteli, czyszczenie mebli, wykładanie koszy workami foliowymi i wynoszenie śmieci we wskazane miejsce, czyszczenie wycieraczek do obuwia, odkurzanie wykładzin dywanowych, mycie podłóg, czyszczenie powierzchni monitorów. Usługa będzie wykonywana w dni robocze, od poniedziałku do piątku poza godzinami urzędowania (pracy) we wszystkich pomieszczeniach zajmowanych przez WUOZ. Godziny urzędowania 7.30‐15.30 od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie wykonywać prace wymienione powyżej własnym sprzętem i przy użyciu własnych środków, których koszt wliczony zostanie w cenę usługi. Wykonawca realizując usługę może stosować wyłącznie środki chemiczne, które posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny i jednocześnie nie są tzw. odpadami technologicznymi.

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić - w Części 1 zamówienia środki czystości, w Części 2 zamówienia środki czystości i środki higieniczne do toalet. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie ocenić ilość środków niezbędnych do wykorzystania podczas wykonywania prac porządkowych i nie może to w trakcie realizacji umowy stanowić podstawy do zwiększenia wartości zamówienia.

Część 1 - Pomieszczenia WUOZ Szczecin obejmują i usługa winna być świadczona w sposób:
1) biurowe – 14 pomieszczeń o łącznej powierzchni 252,36 m², tj. parter, prace codzienne – opróżnianie koszy na śmieci, odkurzanie pomieszczeń i wykładzin dywanowych oraz 2 x tygodniowo mycie podłóg;
2) archiwalne (pok.146,147) – archiwum o łącznej powierzchni 75,26 m²,: 2 x w tygodniu odkurzanie archiwum i magazynu oraz mycie podłóg, odkurzanie.
3) magazyny i archiwum w piwnicy (pok. 009, 002) o łącznej powierzchni 103,00 m² odkurzanie podłóg i odkurzanie 20 regałów 1 x w miesiącu.”
4) czynności wykonywane dwa razy w roku: mycie wszystkich okien w budynku z zewnątrz i wewnątrz;

Oględzin pomieszczeń WUOZ Szczecin można dokonać w dni powszednie od poniedziałku do piątku po uprzednim ich umówieniu z p. Łukaszem Goszczyński tel. 665176796.

Część 2 - Pomieszczenia Delegatury w Koszalinie

Powierzchnia i ich ilość została wskazana na załączonych do szacowania rzutach. Pomieszczenia biurowe i archiwalne, toalety, pokój socjalny sprzątane 3x w tygodniu. Archiwum na II piętrze sprzątane winno być 1x w tygodniu.

Oględzin pomieszczeń Delegatury można dokonać w dni powszednie od poniedziałku do piątku po uprzednim ich umówieniu z centrala 94/3408152 lub komórka sekretariatu 508546976.

Okres realizacji dla każdej z części 01.01.2024-31.12.2024

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 665176796 

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
poddasze-rzut.jpg jpg 739.83 2023-11-13 13:51:23 Proceeding
parter-rzut.jpg jpg 704.53 2023-11-13 13:51:23 Proceeding
piętro-rzut.jpg jpg 747.51 2023-11-13 13:51:23 Proceeding
piwnica-rzut.jpg jpg 611.88 2023-11-13 13:51:23 Proceeding
informacja z otwarcia ofert 23.11.2023.pdf pdf 170.48 2023-11-24 09:03:24 Public message
informacja z otwarcia ofert 23.11.2023.pdf.XAdES XAdES 240.2 2023-11-24 09:03:24 Public message

Announcements

2023-11-24 09:03 Łukasz Goszczyński Informacja z otwarcia ofert

informacja z otwarci [...].pdf

informacja z otwarci [...].XAdES

2023-11-20 12:39 Łukasz Goszczyński W komunikacie z 16.11.2023 r. wkradł się błąd, w związku z tym Zamawiający ponownie publikuje prawidłową treść komunikatu, bez środków higienicznych (papieru toaletowego i mydła) dla Części 2

Zamawiający udziela odpowiedzi na zadane pytania: 1) Prosimy o potwierdzenie że w cenie usługi nie ma być zawarty koszt zakupu materiałów higienicznych takich jak papier paletowy, ręczniki papierowe czy mydło do toalet. 2) Prosimy o potwierdzenie że można złożyć ofertę wyłącznie na jedną z części zamówienia. Ad. 1 Zamawiający dokona korekty opisu przedmiotu zamówienia poprzez uwzględnienie informacji, iż Wykonawca zobowiązany jest zapewnić - w Części 1 zamówienia środki czystości, w Części 2 zamówienia środki czystości. Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie ocenić ilość środków niezbędnych do wykorzystania podczas wykonywania prac porządkowych i nie może to w trakcie realizacji umowy stanowić podstawy do zwiększenia wartości zamówienia. Zamawiający uznając tę zmianę za istotną dokona wydłużenia terminu składania ofert przez Wykonawców o 3 dni z 20.11.2023 r. na 23.11.2023 r. Ad. 2 Wykonawca może złożyć ofertę zarówno tylko na jedną z części zamówienia jak również na obie, z tym, że składając na każdą z nich jest zobowiązany do złożenia ofert niezależnych od siebie a nie ofert łącznej na część 1 i część 2 zamówienia.
2023-11-16 13:16 Łukasz Goszczyński Zamawiający udziela odpowiedzi na pytania Wykonawcy:
1. ile okien jest we wszystkich pomieszczeniach delegatury w Szczecinie?
2. czy są jakieś trudno dostępne okna lub nieotwierane z wewnątrz (wymagające prac wysokościowych lub podnośnika do ich umycia)?
3. ile jest tapicerowanych krzeseł i foteli we wszystkich pomieszczeniach delegatury w Szczecinie ?

Odpowiedzi:
Ad. 1 W WUOZ Szczecin jest 50 okiennic, w tym 48 o wymiarach 120x60 cm i 2 półokrągłych o wymiarach mniejszych (21 okien składających się z 4 skrzydeł i 1 okno składające się z 6 skrzydeł). Oględzin okien można dokonać na zasadach określonych w zapytaniu.
Ad 2. Wszystkie okna znajdują się na wysokości ok. 1 metra licząc od podłogi pomieszczenia i ich umycie możliwe jest ode wewnątrz Urzędu przy użyciu wysokiej, 4-5 metrowej drabiny. Okna nie wymagają mycia z zewnątrz.
Ad. 3 W WUOZ Szczecin jest 69 różnego rodzaju krzeseł, foteli biurowych i foteli ekspozycyjnych. Ich oględzin można dokonać na zasadach określonych w zapytaniu.

2023-11-16 12:30 Łukasz Goszczyński The message was withdrawn by the Buyer.

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Cena dla części 1 (Szczecin) - 1 pc. - (0)
2 Cena dla części 2 (Koszalin) - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price - Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 465