Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: RDZP-2003-16/23/ZP Usługa konserwacji i obsługi serwisowej oraz naprawa urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych zainstalowanych w obiektach Akademii Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego w Poznaniu

Termin:
Zamieszczenia : 09-11-2023 14:30:00
Składania : 21-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 21-11-2023 10:15:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem. 

Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców. 

 

Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:

- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,

- podpisem zaufanym,

- lub elektronicznym podpisem osobistym

 

W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do: 

  • Zadawania pytań Zamawiającemu,

  • Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,

  • Przesłania odwołania/inne. 

 

Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

 

Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl 


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf pdf 73.51 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
SWZ.pdf pdf 471.29 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 1,2A,2B,3,5,6,7,8,9 do SWZ.doc doc 3354.5 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy - Część 1.pdf pdf 318.81 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ- Projekt umowy - Część 2.pdf pdf 318.97 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do SWZ - Projekt umowy - Część 3.pdf pdf 318.79 2023-11-09 14:30:00 Postępowanie
odpowiedź na pytania 14.11.2023.pdf pdf 349.8 2023-11-14 14:49:28 Publiczna wiadomość
Ustronie Morskie wykaz filtrów Część 3.pdf pdf 196.82 2023-11-14 14:49:28 Publiczna wiadomość
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf pdf 25.86 2023-11-16 13:58:50 Publiczna wiadomość
odpowiedź na pytania 16.11.2023.pdf pdf 200.21 2023-11-16 13:58:50 Publiczna wiadomość
informacja z otwarcia .pdf pdf 612.34 2023-11-21 13:50:12 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie postępowania - Część 2 i 3.pdf pdf 330.28 2023-12-15 12:59:11 Publiczna wiadomość
Rozstrzygnięcie postępowania - Część 1 strona.pdf pdf 225.67 2024-01-04 14:18:33 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2024-01-04 14:18 Dział Zamówień Publicznych Zawiadomienie o wyborze oferty najkorzystniejszej - Część 1

Rozstrzygnięcie post [...].pdf

2023-12-15 12:59 Dział Zamówień Publicznych Informacja o rozstrzygnięciu postępowania - Część 2 i 3

Rozstrzygnięcie post [...].pdf

2023-11-21 13:50 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający przekazuje informację z otwarcia ofert.

informacja z otwarci [...].pdf

2023-11-21 10:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający na realizację zamówienia przeznacza kwotę brutto 439 000,00 zł, w tym dla poszczególnych części: Część 1 - 396 000,00 zł, Część 2 - 32 000,00 zł, Część 3 - 11 000,00 zł
2023-11-16 14:01 Dział Zamówień Publicznych Zamawiający informuje o zmianie terminu składania i otwarcia ofert o czas niezbędny do należytego przygotowania i złożenia oferty, wyznaczając:
Termin składania ofert na dzień: 21.11.2023r. godz. 10:00
Termin otwarcia ofert na dzień: 21.11.2023r. godz. 10:15
2023-11-16 13:58 Dział Zamówień Publicznych Pytanie+odpowiedź z dnia 16.11.2023r.

Ogłoszenie o zmianie [...].pdf

odpowiedź na pytania [...].pdf

2023-11-14 14:49 Dział Zamówień Publicznych Pytania + odpowiedzi z dnia 14.11.2023r.

odpowiedź na pytania [...].pdf

Ustronie Morskie wyk [...].pdf

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 583