Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: CO/DA.261.016.2023 Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac dla Centrum Odwykowego SPZOZ

Termin:
Zamieszczenia : 06-11-2023 00:48:00
Składania : 24-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 24-11-2023 14:00:00
Tryb: PL - Tryb Podstawowy (art. 275)
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Centrum Odwykowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej zaprasza do składania pisemnych ofert w postępowaniu w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r. poz. 2019 z późn. zmianami) na mocy art. 2, ust.1, pkt 1 tejże ustawy.

Przedmiot zamówienia: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac.

Poniżej przedstawiamy charakterystykę naszego Zakładu i działalności: 

  1. samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej rejestr KRS stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki zdrowotnej nr KRS 0000113684, zakład jest samorządową osobą prawną,
  2. działalność zakładu  tj. udzielanie świadczeń zdrowotnych jest podmiotowo zwolniona z podatku VAT, zakład podmiotowo zwolniony jest z podatku dochodowego
  3. zatrudnienie – 80 osób zatrudnionych w formie umowy o pracę oraz średnio rocznie 20 osób zatrudnionych w formie  umów zleceń,
  4. miesięcznie ok. 16 dokumentów sprzedaży dla Narodowego Funduszu Zdrowia,
  5. miesięcznie ok. 50  faktur kosztowych typu : media, czynsze, drobne zakupy (art. biurowe, higieniczne, naprawcze),
  6. zakres standardowej sprawozdawczości : Urząd m. st. Warszawy : kwartalne Rb-N, Rb-Z, miesięczne sprawozdanie z działalności, do Urzędu Wojewody kwartalne sprawozdanie – struktura zobowiązań na koniec kwartału, struktura należności na koniec kwartału, do GUS  Z-03 kwartalne sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, Z-05- kwartalne sprawozdanie badanie popytu na pracę, Z-06 – roczne sprawozdanie o pracujących, wynagrodzeniach, czasie pracy, sprawozdanie finansowe roczne i półroczne i inne wymagane obowiązującymi przepisami. 
  7. do zakresu realizowanej umowy należy:

- prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz dokumentacji płacowej przy pomocy komputera, z wykorzystaniem programu księgowego,

- prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o zakładowy plan kont opracowany przez Zamawiającego zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami Ministra Zdrowia,

- sporządzanie wszystkich niezbędnych sprawozdań i deklaracji do Urzędu Skarbowego, ZUS, GUS, organu założycielskiego itp. Wymaganych przepisami prawa w obowiązujących terminach,

- do 15 marca następnego roku sporządzenie rocznego sprawozdania finansowego wraz  z niezbędnym kompletem dokumentów,

- sporządzanie uzgodnionych miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz finansowych,

- nadzór nad rozliczeniami zamawiającego,

- prowadzenie analizy finansowej wg. ośrodków kosztów określonych przez zamawiającego,

- sporządzanie list płac, kart wynagrodzeń i rozliczeń rocznych dla pracowników (PIT 11, PIT40), przygotowanie dokumentacji zasiłkowej – karty zasiłkowe itp.,

-  w miarę potrzeb sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Ogłoszenie.pdf pdf 454.69 2023-11-06 00:59:53 Postępowanie
Załącznik 1 - projekt umowy.pdf pdf 480.39 2023-11-06 00:59:57 Postępowanie
Załącznik 2 - oferta.pdf pdf 508.92 2023-11-06 01:00:15 Kryterium
Załącznik 3 - oświadczenie.pdf pdf 491.45 2023-11-06 01:00:20 Kryterium

Komunikaty

2023-11-24 11:00 Komunikat Zamawiającego Zamawiający przypomina o konieczności złożenia dokumentów.

Formularz

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Dokumenty jawne np. Oferta/wniosek wykonawcy - W tym miejscu załącz dokumenty wymagane przez Zamawiającego opatrzone podpisem elektronicznym. Wymogi dotyczące podpisu elektronicznego zostały szczegółowo wyjaśnione pod linkiem: bit.ly/podpis_elektroniczny (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

Załącznik 2 - oferta [...].pdf

Załącznik 3 - oświad [...].pdf

(0)
2 Dokumenty niejawne np. Tajemnica przedsiębiorstwa - W tym miejscu załącz opatrzone podpisem elektronicznym dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2019 r. poz. 1010 i 1649). Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych tajemnicą przedsiębiorstwa nie mogą być informacje, o których mowa w art. 222 ust.5 ustawy Pzp. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 467