- Strona główna
- Postępowanie ID 842361
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
CO/DA.261.016.2023 Usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac dla Centrum Odwykowego SPZOZ
Wystawiający
-
UżytkownikDanuta Leśniewska
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-06 00:48:00
-
Składania2023-11-24 11:00:00
-
Otwarcie ofert2023-11-24 14:00:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Centrum Odwykowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej zaprasza do składania pisemnych ofert w postępowaniu w trybie pozaustawowym – zamówienie o wartości poniżej kwoty 130 000,00 zł netto, do którego nie znajdują zastosowania przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.z 2019r. poz. 2019 z późn. zmianami) na mocy art. 2, ust.1, pkt 1 tejże ustawy.
Przedmiot zamówienia: usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych oraz płac.
Poniżej przedstawiamy charakterystykę naszego Zakładu i działalności:
- samodzielny
publiczny zakład opieki zdrowotnej rejestr KRS stowarzyszeń, innych
organizacji społecznych i zawodowych, fundacji, publicznych zakładów opieki
zdrowotnej nr KRS 0000113684, zakład jest samorządową osobą prawną,
- działalność
zakładu tj. udzielanie świadczeń zdrowotnych
jest podmiotowo zwolniona z podatku VAT,
zakład podmiotowo zwolniony jest z podatku dochodowego
- zatrudnienie
– 80 osób zatrudnionych w formie umowy o pracę oraz średnio rocznie 20 osób zatrudnionych w
formie umów zleceń,
- miesięcznie
ok. 16 dokumentów sprzedaży dla Narodowego Funduszu Zdrowia,
- miesięcznie
ok. 50 faktur kosztowych typu : media,
czynsze, drobne zakupy (art. biurowe, higieniczne, naprawcze),
- zakres
standardowej sprawozdawczości : Urząd m. st. Warszawy : kwartalne Rb-N,
Rb-Z, miesięczne sprawozdanie z działalności, do Urzędu Wojewody kwartalne
sprawozdanie – struktura zobowiązań na koniec kwartału, struktura należności
na koniec kwartału, do GUS Z-03
kwartalne sprawozdanie o zatrudnieniu i wynagrodzeniach, Z-05- kwartalne
sprawozdanie badanie popytu na pracę, Z-06 – roczne sprawozdanie o
pracujących, wynagrodzeniach, czasie pracy, sprawozdanie finansowe roczne
i półroczne i inne wymagane obowiązującymi przepisami.
- do
zakresu realizowanej umowy należy:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
oraz dokumentacji płacowej przy pomocy komputera, z wykorzystaniem programu
księgowego,
- prowadzenie ksiąg rachunkowych
w oparciu o zakładowy plan kont opracowany przez Zamawiającego zgodnie z
wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami Ministra Zdrowia,
- sporządzanie wszystkich
niezbędnych sprawozdań i deklaracji do Urzędu Skarbowego, ZUS, GUS, organu
założycielskiego itp. Wymaganych przepisami prawa w obowiązujących terminach,
- do 15 marca następnego roku sporządzenie
rocznego sprawozdania finansowego wraz z niezbędnym kompletem dokumentów,
- sporządzanie uzgodnionych
miesięcznych, kwartalnych i rocznych analiz finansowych,
- nadzór nad rozliczeniami
zamawiającego,
- prowadzenie analizy finansowej wg.
ośrodków kosztów określonych przez zamawiającego,
- sporządzanie list płac, kart
wynagrodzeń i rozliczeń rocznych dla pracowników (PIT 11, PIT40), przygotowanie
dokumentacji zasiłkowej – karty zasiłkowe itp.,
-
w miarę potrzeb sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu dla pracowników.
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-24
11:00:00
|
Komunikat Zamawiającego | Zamawiający przypomina o konieczności złożenia dokumentów. |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?