Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WSU-V.062.1.28.2023.AM Usługa przechowania elementów dekoracji świątecznych

Michał Balski
Urząd Miasta Płocka Oddział: Referat Rewitalizacji i Estetyzacji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2023 14:25:00
Składania : 10-11-2023 14:00:00
Otwarcia : -
Tryb:
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Zamawiający Gmina - Miasto Płock, Stary Rynek 1, 09 - 400 Płock zaprasza do składania ofert w procedurze zaproszenia do złożenia oferty na realizację zamówienia o wartości poniżej 130.000 zł pn.:„Usługa przechowania elementów dekoracji świątecznych


I. Szczegółowe informacje dotyczące zamówienia: Usługa będzie polegała na przechowaniu elementów dekoracji świątecznych, które są montowane w Płocku na ul. Tumskiej, ul. Jerozolimskiej, ul. Grodzkiej, ul. Józefa Kwiatka, ul. Kolegialnej, ul. Henryka Sienkiewicza, ul. Tadeusza Kościuszki, pl. Gabriela Narutowicza oraz na nabrzeżu wiślanym.


II. Okres świadczenia usługi (przechowywania dekoracji): 12.12.2023 – 29.11.2024.


III. Kryteria oceny ofert: cena - 100 %


IV. Wymagania dotyczące pomieszczenia do przechowania dekoracji:

1) łączna powierzchnia udostępnianego pomieszczenia: minimum 40 m2; 

2) pomieszczenie w obiekcie zlokalizowanym na terenie miasta Płocka, w zasięgu maksymalnie 5 km od siedziby Urzędu Miasta Płocka - Płock, Stary Rynek 1 (wszystkie elementy dekoracji świątecznych przekazane przez Zamawiającego mają być przechowywane w jednym pomieszczeniu); 

3) pomieszczenie w obiekcie murowanym, zadaszonym; 

4) pomieszczenie o ograniczonym dostępie osób trzecich;

5) pomieszczenie oraz drzwi wejściowe powinny umożliwić przechowanie oraz transport elementów dekoracyjnych o wymiarach wskazanych w załączniku; 

6) wejście do pomieszczenia bezpośrednio z zewnątrz (wyklucza się pomieszczenia, do których należy dojść przez ciągi komunikacyjne takie jak np. korytarz, klatka schodowa); 

7) wejście do pomieszczenia i pomieszczenie powinny być zlokalizowane na jednej kondygnacji, dostępne z poziomu terenu; 

8) pomieszczenie powinno pozostawać do wyłącznej dyspozycji Zamawiającego (wyklucza się użytkowanie pomieszczenia przez inne podmioty niż Zamawiający); 

9) pomieszczenie stanowić powinno własność Wykonawcy lub Wykonawca powinien posiadać prawo do dysponowania pomieszczeniem - mieć prawo i zdolność do wykonania niniejszej usługi, nie powinny istnieć żadne zobowiązania umowne lub pozaumowne, które uniemożliwiają wykonanie usługi.


UWAGA:

Wykonawca, którego oferta będzie najkorzystniejsza (przed wyborem oferty najkorzystniejszej może zostać wezwany przez Zamawiającego do udostępnienia wskazanego w ofercie pomieszczenie w celu przeprowadzenia wizji w terenie potwierdzającej spełnienie warunków wskazanych w pkt IV. Nieudostępnienie, na wezwanie Zamawiającego, pomieszczenia powoduje wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu i odrzucenie jego oferty.


V. W przypadku, gdy oferta zawiera cenę rażąco niską, Zamawiający wzywa Wykonawcę do złożenia wyjaśnień, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do Wykonawcy, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak wyjaśnień lub uznanie ich przez Zamawiającego za nieprzekonywujące powoduje odrzucenie oferty.


VI. W przypadku, gdy oferent nie załączył wszystkich wymaganych dokumentów lub oświadczeń lub są one niezgodne z zapisami niniejszego zaproszenia, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia, przy czym wezwanie kierowane jest tylko do oferenta, którego oferta jest najkorzystniejsza. Brak uzupełnienia dokumentów lub oświadczeń we wskazanym terminie powoduje odrzucenie oferty.


VII. Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni. Zawarcie umowy następuje z chwilą jej podpisania.


VIII. Wybrany oferent zobowiązany będzie do podpisania umowy na warunkach wskazanych przez Zamawiającego.


IX. Zamawiający przewiduje możliwość negocjacji złożonych ofert.


X. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w stosunku do którego zachodzą okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.


XI. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako oferta najkorzystniejsza uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert. W takim przypadku zastosowanie mają czynności z pkt V i VI oraz obowiązek udostępnienia pomieszczenia w celu przeprowadzenia wizji w terenie potwierdzającej spełnienie warunków opisanych w pkt IV.


XII. Zaproszenie, a także warunki zaproszenia mogą być zmienione lub odwołane.


XIII. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania zaproszenia bez podania przyczyny, bądź zamknięcia zaproszenia bez wyboru którejkolwiek z ofert.


XIV. W sprawach nieuregulowanych niniejszym zaproszeniem zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.


XV. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: Agnieszka Malinowska - tel. 24 367-14-53, rewitalizacja@plock.eu



KLAUZULA INFORMACYJNA

Gmina Miasto Płock zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuje, że:

  1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto – Płock, Stary Rynek 1, 09-400 Płock;

  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych Gminy Miasto Płock: iod@plock.eu

  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Usługa przechowania elementów dekoracji świątecznych”.

  4. Odbiorcami danych osobowych są lub mogą zostać: podmioty, którym na podstawie umowy powierzono przetwarzanie danych osobowych, operatorzy pocztowi i firmy kurierskie, banki organy administracji publicznej w tym inne jednostki samorządu terytorialnego lub urzędy państwowe w zakresie, w jakim będzie to wynikać z przepisów prawa zobowiązujących do udostępnienia tych danych, podmioty, którym Administrator ma obowiązek przekazać dane na podstawie obowiązujących przepisów prawa – m.in. w oparciu o art.18 i art. 19 oraz art.74 ust.3 i 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.) Prawo Zamówień publicznych.

  5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, nie dłużej jednak niż lat 15;

  6. Podanie danych osobowych w związku z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału, a następnie wykonywania umowy. W przypadku nie podania danych Zamawiający może odrzucić ofertę.

  7. Posiada Pani/Pan:

  • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

  • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych z tym zastrzeżeniem, że sprostowanie lub uzupełnienie nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP*;

  • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;

  • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

______________________

*Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.

**Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
art 7 wykluczenie.pdf pdf 25.88 2023-11-03 14:25:00 Postępowanie
e-fakturowanie 2023.pdf pdf 42.43 2023-11-03 14:25:00 Postępowanie
umowa przechowywanie 2023_2024.pdf pdf 92.54 2023-11-03 14:25:00 Postępowanie
zestawienie dekoracji do przechowania.pdf pdf 2513.8 2023-11-03 14:25:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 usługa przechowania - 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3158 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - przelew 30 dni, proszę potwierdzić (0)
3 Adres pomieszczenia - Proszę wskazać dokładny adres pomieszczenia (0)
4 E-fakturowanie - Proszę potwierdzić zapoznanie się z informacją z załącznika oraz wskazanie faktura papierowa lub faktura ustrukturyzowana. (0)
5 Oświadczam, że nie zachodzą w stosunku do mnie okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Proszę potwierdzić (0)
6 Wykonawca oświadcza, że jest/nie jest czynnym podatnikiem podatku VAT - Proszę o wpisanie odpowiednio: TAK JEST lub NIE JEST (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 433