- Strona główna
- Postępowanie ID 842183
Wadium w 2 minuty
Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:
kliknij podaj dane opłać online
Sprawdź, jak to zrobić - Film
Postępowanie:
PZP.242.117.NB.2023 Utrzymanie czystości i porządku w nieruchomościach administrowanych przez TBS Lokum sp. z o.o.
Wystawiający
-
UżytkownikNatalia Borek-Butkiewicz
-
Organizacja
-
Wiadomość do zamawiającego
Terminy
-
Zamieszczenia2023-11-03 13:51:00
-
Składania2023-12-06 10:00:00
-
Otwarcie ofert2023-12-06 10:05:00
-
TrybPL - Tryb Podstawowy (art. 275)
-
RodzajUsługa
Wymagania i specyfikacja
Szanowni Państwo,
w załącznikach do postępowania zamieszczono dokumentację związaną z postępowaniem.
Pod linkiem dostępna jest Instrukcja składania ofert/wniosków dla Wykonawców.
Pliki dołączane w formularzu należy opatrzyć:
- kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
- podpisem zaufanym,
- lub elektronicznym podpisem osobistym.
W związku z powyższym Formularz znajdujący się na niniejszej stronie służy złożeniu oferty wraz z załącznikami, natomiast przycisk “Wyślij wiadomość do zamawiającego” służy do:
Zadawania pytań Zamawiającemu,
Odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oferty lub złożenia wyjaśnień,
Przesłania odwołania/inne.
Zgodnie z art. 61. ust. 1. oraz art. 63 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 11 września 2019 r. komunikacja w niniejszym postępowaniu odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Jeżeli będą Państwo mieli pytania techniczne związane z procesem złożenia oferty na platformie zakupowej, prosimy o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl:
tel. 22 101 02 02
e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
Załączniki do postępowania
Pobierz wszystkie załączniki
Komunikaty
Wyślij wiadomość do zamawiającego
2023-11-06
10:45:54
|
Natalia Borek-Butkiewicz |
Postępowanie
zostało
unieważnione.
Uzasadnienie:
Zamawiający
działając
zgodnie
art.
260
ust.1
ustawy
z
dnia
11
września
2019
r.
Prawo
Zamówień
Publicznych
(Dz.
U.
z
2023
poz.
1605
z
późn.
zm.
-
dalej
jako:
“ustawa
PZP”)
informuje,
że
zobowiązany
jest
do
unieważnienia
postępowania
o
udzielenie
zamówienia
na
podstawie
art.
255
pkt
6
ustawy
PZP.
Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający zamieścił ogłoszenie o zamówieniu na formularzu niezgodnym z przepisami ustawy PZP. Uzasadnienie prawne: zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 6 ustawy PZP – „Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w prawie zamówienia publicznego”. W niniejszym postępowaniu ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone niezgodnie z przepisami ustawy PZP, co skutkować musiało unieważnieniem postępowania. |
2023-11-03
14:21:31
|
Natalia Borek-Butkiewicz |
Zawiadomienie
o
unieważnieniu.
Załączniki |
Wiadomość nie zostanie wyslana
Twoja wiadomość nie zostanie wysłana, czy jestes pewien ze chcesz zrezygnować z wysłania wiadomości?