Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WZ-091-126/23 Prace remontowo – budowlane na terenie zajezdni tramwajowej przy ul. Telefonicznej 30 – 44 w Łodzi

Termin:
Zamieszczenia : 03-11-2023 13:44:00
Składania : 14-11-2023 11:00:00
Otwarcia : 14-11-2023 11:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel………..........  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania - Istotne postanowienia.pdf pdf 492.26 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2A do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 1.pdf pdf 234.1 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 2B do Zapytania - Projekt umowy - zad. nr 2.pdf pdf 234.2 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do Zapytania - Oświadczenia Oferenta(2).docx docx 32.9 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do Zapytania - Oświadczenie RODO.docx docx 19.56 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 5A do Zapytania - Zad. 1 - OPZ - KRATKI ODWADNIAJĄCE.pdf pdf 244.92 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 5B do Zapytania - Zad. 2 - OPZ - REMONT PORTIERNI SAMOCHODOWEJ.pdf pdf 247.86 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Załącznik nr 6 do Zapytania - Formularz cenowy.xlsx xlsx 12.19 2023-11-03 13:44:00 Postępowanie
Powiadomienie o wyniku postępowania.pdf pdf 215.2 2023-12-05 15:35:45 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-12-05 15:35 Dominika Grzelak-Kamińska W załączeniu powiadomienie o wyniku postępowania.

Powiadomienie o wyni [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Remont kratek odwadniających w myjni na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5A do "Zapytania ofertowego". Warunki realizacji określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2A do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
2 Remont portierni samochodowej na terenie zajezdni Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 5B do "Zapytania ofertowego". Warunki realizacji określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 2B do "Zapytania ofertowego" 1 robota budowlana - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3198 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty (Zamawiający wymaga załączenia pliku) 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Zgodnie z zawartymi odpowiednio w projektach umów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do "Zapytania ofertowego" (0)
3 Termin realizacji - Zgodnie z zawartymi odpowiednio w projektach umów stanowiących załączniki nr 2A i 2B do "Zapytania ofertowego" (0)
4 Wymagane doświadczenie - Zgodnie z określonym odpowiednio w załączniku nr 1 do "Zapytania ofertowego" pn.: ISTOTNE POSTANOWIENIA I UWAGI, pkt II.3 - ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą, wypełnionego przez Oferenta wykazu robót, zgodnego ze wzorem zawartym w pkt II załącznika nr 3 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE OFERENTA oraz dowodów potwierdzający należyte wykonanie robót zawartych w ww. wykazie (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
5 Oświadczenie Oferenta - Zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE OFERENTA (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
6 Oświadczenie RODO - Zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do "Zapytania ofertowego" pn.: OŚWIADCZENIE RODO (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
7 Pozostałe dokumenty - Wyciąg z rejestru KRS lub CEIDG (wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
8 Pozostałe dokumenty - Umowa spółki cywilnej (w przypadku Oferentów związanych umową spółki cywilnej) (0)
9 Pozostałe dokumenty - Pełnomocnictwo dla osób uprawnionych do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu Oferenta (oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie) (0)
10 Pozostałe dokumenty - Formularz opisowo - cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 6 do "Zapytania ofertowego" (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
11 Pozostałe dokumenty - Potwierdzenie dokonania obowiązkowej wizji lokalnej (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
12 Pozostałe dokumenty - Potwierdzenie dokonania wpłaty wadium (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 281