Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Opracowanie operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej

Justyna Fecyk
Hydro-Tech Sp. z o.o.
Termin:
Zamieszczenia : 31-10-2023 12:12:00
Składania : 07-11-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


Zwracam się z uprzejmą prośbą o przedstawienie oferty cenowej na:

     I.            Przedmiot zamówienia.

Opracowanie operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki.

      II.            Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:

1.       uzyskanie wszelkich materiałów wyjściowych do wniosku o wydanie pozwolenia wodnoprawnego oraz do opracowania operatu wodnoprawnego, a także uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień oraz warunków.

2.       analiza danych wyjściowych tj. ponowne wyznaczenie oraz wyliczenie zlewni dla ww. opracowania. 

3.       wykonanie kompletnego operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w systemy kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki.

4.       Opracowanie stanowiące przedmiot niniejszego postępowania powinno być wykonane zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1478 z późn. zm.).

5.       dokonywanie uzupełnień złożonego wniosku w toczącym się postępowaniu o uzyskanie decyzji pozwolenia wodnoprawnego.

6.       Wykonawca zobowiązany jest opracować operat wodnoprawny i przekazać go Zamawiającemu celem zaopiniowania, przed jego przedłożeniem do odpowiedniego organu wydającego pozwolenia wodnoprawne. Po dostarczeniu przez Wykonawcę operatu wodnoprawnego do siedziby Zamawiającego, Zamawiający dokona oceny jego poprawności i zgodności z Umową oraz przekaże Wykonawcy ewentualne zastrzeżenia do opracowania w terminie 5 dni roboczych. Wykonawca zobowiązany jest do usunięcia wszelkich niezgodności opracowania względem Umowy zgłoszonych przez Zamawiającego i ponownego przekazania operatu wodnoprawnego do Zamawiającego celem ponownego zaopiniowania.

7.       Operat należy wykonać w formie opisowej i graficznej (4 egzemplarze) oraz wersję elektroniczną, jako dokument *.pdf w całości zbieżny z wersją papierową oraz wersję elektroniczną w wersji edytowalnej *.doc, *.xls, *.dwg itp.

8.       Wykonawca dostarczy Zamawiającemu:

·         kopie decyzji pozwolenia wodnoprawnego i pozostałych pism uzyskanych z instytucji w ww. sprawie

·         kompletną dokumentację w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (aktualny operat wraz z załącznikami w wersji pdf)

III.            Termin realizacji zamówienia.

Opracowanie operatu wodnoprawnego: w terminie do dnia 29 grudnia 2023 r.    

   IV.            Warunki udziału w postępowaniu:

Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej dwie usługi polegające na opracowaniu operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z powierzchni dróg publicznych.      

  V.            Termin zapłaty faktury:

Termin zapłaty faktury: do 21 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Podstawę wystawienia faktury stanowi podpisany przez Zamawiającego za wykonanie przedmiotu umowy protokół.

  VI.            Do udzielania informacji osobą uprawnioną jest:

Pani Justyna Fecyk, tel. 730 740 449, e-mail: j.fecyk@hydrotech.info.pl

   VII.            Klauzula informacyjna RODO.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:

a)      administratorem Pani/Pana danych osobowych jest

Hydro-Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Nowogrodźcu, przy ul. Młyńskiej 3a; tel.: +48 75 734 96 00.;

b)      inspektor ochrony danych osobowych

kontakt z Inspektorem Danych Osobowych w HYDRO-TECH Sp. z o.o. w Nowogrodźcu jest możliwy pod adresem email: iod@hydrotech.info.pl ;

c)       Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO W celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym podst. Regulaminu udzielania zamówień w spółce Hydro-Tech w Nowogrodźcu

d)      odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa lub umowy powierzenia danych osobowych;

e)      Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;

f)       obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

g)      w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;

h)      posiada Pani/Pan:

-       na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

-       na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z obowiązującymi przepisami oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);

-       na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej , lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);

-       prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

i)        nie przysługuje Pani/Panu:

-       w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

-       prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

-       na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

 

UWAGA

Niniejsze ZAPYTANIE OFERTOWE ma na celu ROZEZNANIE RYNKU o którym mowa w § 37 ust. 1 „Regulaminu udzielania zamówień w spółce Hydro-Tech w Nowogrodźcu”  w celu wybrania takiego Wykonawcy, który zapewni odpowiednią jakość i korzystną cenę przedmiotu zamówienia przy uwzględnieniu wszystkich potrzeb Zamawiającego.

Zgodnie z § 37 ust. 13 „Regulaminu udzielania zamówień …” jeżeli wartość zamówienia oszacowana na podstawie zebranych ofert nie przekroczy 130.000,00 zł netto, Zamawiający może dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w odpowiedzi na ZAPYTANIE OFERTOWE. 

Zgodnie z § 37 ust. 14 „Regulaminu udzielania zamówień …” oferty złożone przez Wykonawców w odpowiedzi na ZAPYTANIE OFERTOWE są ofertami orientacyjnymi (wstępnymi) i Zamawiający może prowadzić z Wykonawcami dalsze NEGOCJACJE w celu obniżenia ceny, doprecyzowania lub uzupełnienia opisu zamówienia, warunków umowy lub innych warunków realizacji zamówienia. W wyniku przeprowadzonych negocjacji Zamawiający wybiera ofertę, która najlepiej zaspokoi jego potrzeby.


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku:

- niewystarczających środków na realizację zamówienia,
- zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.


W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel 75 734 96 09.  

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 wzór umowy operat wodnoprawny.pdf pdf 263.66 2023-10-31 12:12:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 mapa zlewni.pdf pdf 3716.49 2023-10-31 12:12:00 Postępowanie
SKMBT_C36023111012180.pdf pdf 365.35 2023-11-10 12:27:32 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-10 12:27 Justyna Fecyk ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dotyczy zamówienia:
Opracowanie operatu wodnoprawnego na usługę wodną - odprowadzanie do cieku Iwnica w km 1+505 wód opadowych lub roztopowych, ujętych w zamknięte systemy kanalizacji deszczowej służącej do odprowadzania opadów atmosferycznych, pochodzących z odwodnienia dróg oraz przyległych terenów zabudowanych w rejonie ulic Morelowej i Wiśniowej w miejscowości Milików, gmina Nowogrodziec, powiat Bolesławiecki.

informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zmówienia została wybrana oferta nr 2 złożona przez
Doradztwo Środowiskowe Monika Paluch-Puk

Przedmiotowa oferta jest zgodna z ogłoszenia oraz uzyskała największą ilość punktów obliczonych zgodnie z przyjętym kryterium – najniższa cena.

Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego z wykonawców ani nie odrzucono żadnej oferty.

SKMBT_C3602311101218 [...].pdf

2023-11-03 10:40 Justyna Fecyk W związku z prowadzonym postępowaniem na wykonanie usługi, Wykonawca zwrócił się z pytaniami, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
1. Czy przekroje wylotu które Państwo posiadają to zarówno przekrój poprzeczny jak i podłużny?
Tak, posiadamy przekroje poprzeczne jak i podłużne wylotu (skan pdf).

2. Czy wylot został wykonany legalnie?
Tak, wylot został wykonany legalnie. Wydane było pozwolenie wodnopranwne na wykonanie urządzenia wodnego.
2023-11-02 08:21 Justyna Fecyk W związku z prowadzonym postępowaniem na wykonanie usługi, Wykonawca zwrócił się z pytaniami, na które Zamawiający udziela odpowiedzi:
1. Czy posiadają Państwo stary operat wodnoprawny?
Tak, posiadamy poprzedni operat wodnoprawny, który Zamawiający udostępni Wykonawcy (skany pdf).
2. Czy posiadają Państwo przekrój wylotu (powinien być w starym operacie)? Ile jest wylotów?
Tak, posiadamy przekrój wylotu (jest jeden wylot), który jest w archiwalnym operacie (skan pdf.)
3. Kto ponosi opłatę za wydanie pozwolenia i pełnomocnictwo?
Opłatę za wydanie pozwolenia ponosi Zamawiający.
4. Czy przed wprowadzaniem wód opadowych są urządzenia podczyszczające?
Nie, wody kierowane są do sieci kanalizacyjnej poprzez system wpustów ulicznych i przykanalików zostają wstępnie oczyszczane w osadnikach tych wpustów.
5. Czy były robione badania jakości wód opadowych i roztopowych.
Nie były wykonywane badania jakości wód opadowych i roztopowych.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Cena oferty Cena ryczałtowa za realizacje przedmiotu zamówienia. 1 usługa - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.2904 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Doświadczenie - Należy załączyć dowody potwierdzające należyte wykonanie usług (Zamawiający wymaga załączenia pliku) (0)
3 Termin związania z ofertą - Oświadczam, że niniejsza oferta jest ważna przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuje" (0)
4 Termin realizacji - Do 30.12.2023 r. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 535