Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Adm.VI.230.160.2023 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.

Agnieszka Kamińska-Hryniów
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
Deadlines:
Published : 30-10-2023 10:56:00
Placing offers : 10-11-2023 10:00:00
Offers opening : 10-11-2023 10:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASAD POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI" - załącznik nr 3

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż i wniesienie mebli biurowych do  pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.

 

Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) i nr 2 (projekt umowy).

Wykonawca wypełni formularz cenowy – załącznik nr 4.

Termin realizacji zamówienia : 21dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.

 

Cena jaką Wykonawca poda w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

W celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować wszystkie wymiary mebli podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego.

Zamawiający  umożliwia odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W celu ustalenia terminu wizji, Wykonawca może skontaktować się z Zamawiającym poprzez platformę, na której prowadzone jest postępowanie.

 

W związku ze świętem w dniu 11 listopada 2023 r. przypadającym  w dzień wolny od pracy, inny niż niedziela - dzień 2 listopada 2023 r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Wojewόdzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.docx docx 29.3 2023-10-30 10:56:00 Criterion
projekt umowy - zał nr 2.docx docx 30.14 2023-10-30 10:56:00 Criterion
formularz cenowy - zał nr 4.docx docx 27.3 2023-10-30 10:56:00 Criterion
ZASADY POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO- zał. nr 3.docx docx 29.73 2023-10-30 10:56:00 Criterion
formularz cenowy - zał nr 4. po zmianiedocx.docx docx 27.65 2023-11-03 11:09:06 Public message
opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1. po zmianiedocx.docx docx 29.57 2023-11-03 11:09:06 Public message
wybór najkorzystniejszej oferty.docx docx 15.16 2023-11-13 12:09:52 Public message
wybór najkorzystniejszej ofrety (2).docx docx 14.48 2023-11-15 14:13:23 Public message

Announcements

2023-11-17 11:16 Agnieszka Kamińska-Hryniów Zamawiający informuje, że w dniu 17.11.2023 r. została podpisana umowa na wykonanie, dostawę, montaż i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
Wykonawcą umowy jest firma Stolmax Meble Sp. z o.o. Sp. K. Wynagrodzenie umowne gross wynosi 35.220,21 zł.
2023-11-15 14:13 Agnieszka Kamińska-Hryniów wybór oferty najkorzystniejszej

wybór najkorzystniej [...].docx

2023-11-13 12:09 Agnieszka Kamińska-Hryniów wybór oferty najkorzystniejszej

wybór najkorzystniej [...].docx

2023-11-03 11:09 Agnieszka Kamińska-Hryniów Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego (formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia) poprzez dodanie jeszcze jednej pozycji dotyczącej wyposażenia meblowego.

formularz cenowy - z [...].docx

opis przedmiotu zamó [...].docx

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Wykonanie mebli - 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

opis przedmiotu zamó [...].docx

(0)
3 Projekt Umowy - załącznik nr 2 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy - zał [...].docx

(0)
4 Zasady prowadzenia postępowania - załącznik nr 3 - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

ZASADY POSTĘPOWANIA [...].docx

(0)
5 Formularz cenowy - załącznik nr 4. Należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą. Attachment required

formularz cenowy - z [...].docx

(0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. (Dz.U.2023.129 tj.) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę wpisać nie podlegam wykluczeniu (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 419