Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Adm.VI.230.160.2023 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.

Agnieszka Kamińska-Hryniów
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi
Termin:
Zamieszczenia : 30-10-2023 10:56:00
Składania : 10-11-2023 10:00:00
Otwarcia : 10-11-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Łodzi zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej poniżej 130 000 zł bez podatku od towarów i usług. Postępowanie prowadzone jest wg: "ZASAD POSTĘPOWANIA DLA ZAMÓWIEŃ PRZEPROWADZANYCH W PROCEDURZE ZAPYTANIA OFERTOWEGO w WOJEWÓDZKIM SĄDZIE ADMINISTRACYJNYM  w ŁODZI" - załącznik nr 3

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa, montaż i wniesienie mebli biurowych do  pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.

 

Opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zamówienia zostały opisane w załączniku nr 1 (opis przedmiotu zamówienia) i nr 2 (projekt umowy).

Wykonawca wypełni formularz cenowy – załącznik nr 4.

Termin realizacji zamówienia : 21dni kalendarzowych liczonych od daty podpisania umowy.

 

Cena jaką Wykonawca poda w formularzu ofertowym musi obejmować wszystkie niezbędne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.

 

W celu należytego wykonania przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany zweryfikować wszystkie wymiary mebli podczas wizji lokalnej obiektu przed rozpoczęciem wykonania poszczególnych elementów wyposażenia meblowego.

Zamawiający  umożliwia odbycie wizji lokalnej przed złożeniem oferty. W celu ustalenia terminu wizji, Wykonawca może skontaktować się z Zamawiającym poprzez platformę, na której prowadzone jest postępowanie.

 

W związku ze świętem w dniu 11 listopada 2023 r. przypadającym  w dzień wolny od pracy, inny niż niedziela - dzień 2 listopada 2023 r. jest dniem wolnym od pracy dla pracowników Wojewόdzkiego Sądu Administracyjnego w Łodzi.

 



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1.docx docx 29.3 2023-10-30 10:56:00 Kryterium
projekt umowy - zał nr 2.docx docx 30.14 2023-10-30 10:56:00 Kryterium
formularz cenowy - zał nr 4.docx docx 27.3 2023-10-30 10:56:00 Kryterium
ZASADY POSTĘPOWANIA OFERTOWEGO- zał. nr 3.docx docx 29.73 2023-10-30 10:56:00 Kryterium
formularz cenowy - zał nr 4. po zmianiedocx.docx docx 27.65 2023-11-03 11:09:06 Publiczna wiadomość
opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1. po zmianiedocx.docx docx 29.57 2023-11-03 11:09:06 Publiczna wiadomość
wybór najkorzystniejszej oferty.docx docx 15.16 2023-11-13 12:09:52 Publiczna wiadomość
wybór najkorzystniejszej ofrety (2).docx docx 14.48 2023-11-15 14:13:23 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-17 11:16 Agnieszka Kamińska-Hryniów Zamawiający informuje, że w dniu 17.11.2023 r. została podpisana umowa na wykonanie, dostawę, montaż i wniesienie mebli biurowych do pomieszczeń w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Łodzi.
Wykonawcą umowy jest firma Stolmax Meble Sp. z o.o. Sp. K. Wynagrodzenie umowne brutto wynosi 35.220,21 zł.
2023-11-15 14:13 Agnieszka Kamińska-Hryniów wybór oferty najkorzystniejszej

wybór najkorzystniej [...].docx

2023-11-13 12:09 Agnieszka Kamińska-Hryniów wybór oferty najkorzystniejszej

wybór najkorzystniej [...].docx

2023-11-03 11:09 Agnieszka Kamińska-Hryniów Zamawiający modyfikuje treść zapytania ofertowego (formularz cenowy, opis przedmiotu zamówienia) poprzez dodanie jeszcze jednej pozycji dotyczącej wyposażenia meblowego.

formularz cenowy - z [...].docx

opis przedmiotu zamó [...].docx

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie mebli - 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3213 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

opis przedmiotu zamó [...].docx

(0)
3 Projekt Umowy - załącznik nr 2 - Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję"

projekt umowy - zał [...].docx

(0)
4 Zasady prowadzenia postępowania - załącznik nr 3 - Proszę potwierdzić wpisując "Zapoznałem się"

ZASADY POSTĘPOWANIA [...].docx

(0)
5 Formularz cenowy - załącznik nr 4. Należy wypełnić i złożyć wraz z ofertą. (Zamawiający wymaga załączenia pliku)

formularz cenowy - z [...].docx

(0)
6 Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. (Dz.U.2023.129 tj.) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - Proszę wpisać nie podlegam wykluczeniu (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 412