Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: IR.ZI.2221.2.2023.PK Budowa wiaty garażowej wraz z instalacją elektryczną i wymianą opraw oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu, ul. Szylinga 2, 60-787 Poznań (Część II Zadania)

Przemysław Kaczor
Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu Oddział: Wydział Inwestycji i Remontów
Termin:
Zamieszczenia : 27-10-2023 08:30:00
Składania : 31-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 31-10-2023 12:10:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OPIS ZAMÓWIENIA

Na zadanie polegające na / pn: Budowa wiaty garażowej wraz z instalacją elektryczną i wymianą opraw oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu, ul. Szylinga 2, 60-787 Poznań (Część II Zadania)

 

 

Zamawiający:

Komenda Wojewódzka Policji w Poznaniu

60-844 Poznań

ul. Kochanowskiego 2a

 

I.          Lokalizacja inwestycji

 Komenda Miejska Policji w Poznaniu, ul. Szylinga 2, 60-787 Poznań

 

Zakres :

Zakres zamówienia obejmuje: Kompleksową realizację zadania w zakresie demontaży, dostaw, montaży, kompletnego okablowania, uruchomienia, testów, sprawdzeń, pomiarów, wykonania dokumentacji technicznej oraz dokumentacji powykonawczej instalacji elektrycznych wiaty garażowej i wymiany opraw oświetlenia zewnętrznego na terenie Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu, ul. Szylinga 2, 60-787 Poznań (Część II Zadania).

 

W ramach zadania należy wykonać:

1/ Instalacje elektryczne Wiaty m.in.:

-          dostawa, montaż, kompletne okablowanie, uziemienie (jeżeli dotyczy), uruchomienie, testy, sprawdzenia, pomiary, wykonanie dokumentacji technicznej (zatwierdzonej przez Zamawiającego) oraz dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej 2 egz.i wersji elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) 2 egz.) wraz z certyfikatami, zaświadczeniami dostarczanych gotowych wyrobów, pomiarami, sprawdzeniami, testami, szkoleniami,

-          uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, itp. z poniesiem opłat ich uzyskania,

-          wykonanie dokumentacji geodezyjnej na aktualnym PZT (z pozyskaniem mapy do celów projektowych),

-          składowanie, wywóz i utylizacja odpadów z terenu wykonywanych prac,

-          tyczenie geodezyjne i geodezja powykonawcza,

-          odtworzenie terenu/nawierzchni do stanu pierwotnego tj. do stanu sprzed rozpoczęcia prac wraz z uzupełnieniem ubytków terenu/nawierzchni powstałych np. po demontażach,

-          uzgodnienia i koordynacja wykonania instalacji elektrycznych wiaty garażowej z Wykonawcą realizującym Część I Zadania w zakresie dostawy i montażu wiaty garażowej,

 

2/ Instalacje elektryczne Oświetlenia PZT m.in.:

-          demontaż, dostawa, montaż, kompletne okablowanie, uziemienie (jeżeli dotyczy), uruchomienie, testy, sprawdzenia, pomiary, wykonanie dokumentacji powykonawczej (w wersji papierowej 2 egz.i wersji elektronicznej (edytowalnej i nieedytowalnej) 2 egz.) wraz z certyfikatami, zaświadczeniami dostarczanych gotowych wyrobów, pomiarami, sprawdzeniami, testami, szkoleniami,

-          uzyskanie wszelkich niezbędnych pozwoleń, uzgodnień, itp. z poniesiem opłat ich uzyskania,

-          uruchomienie wszystkich opraw instalacji oświetlenia PZT,

-          odtworzenie układu zasilania instalacji oświetlenia PZT po demontażu słupów,

-          składowanie, wywóz i utylizacja odpadów z terenu wykonywanych prac,

-          geodezja powykonawcza,

-          odtworzenie terenu/nawierzchni do stanu pierwotnego tj. do stanu sprzed rozpoczęcia prac wraz z uzupełnieniem ubytków terenu/nawierzchni powstałych np. po robotach demontażowych,

 

3/ Dla instalacji elektrycznych opisanych w pkt. 1/ i pkt. 2/ należy wykonać m.in.:

a) pomiary okablowania i natężenia oświetlenia z sporządzeniem protokołów z wykonanych pomiarów (w trakcie i po realizacji poszczególnych etapów prac wykonanie stosownych regulacji, pomiarów, testów, badań, sprawdzeń w tym współdziałania układów i urządzeń, uruchomień urządzeń-instalacji) – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

c) sprawdzenia, uruchomienia i testy wykonanych instalacji z sporządzeniem protokołów z wykonanych czynności (w trakcie i po realizacji poszczególnych etapów prac wykonanie stosownych regulacji, pomiarów, testów, badań, sprawdzeń w tym współdziałania układów i urządzeń, uruchomień urządzeń-instalacji) – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

d) przeprowadzić szkolenie/instruktaż stanowiskowy dla Użytkownika instalacji potwierdzony protokołem z szkolenia. Protokół z szkolenia podpisany przez uczestników szkolenia – protokoły załączyć w dokumentacji powykonawczej;

e) dokumentację powykonawczą przekazać Inwestorowi:

- w wersji papierowej – 2 egz. podpisane i podpieczętowane przez kierownika robót / właściciela firmy zawierającą min.:

- stronę tytułową;

- oświadczenie kierownika robót / właściciela firmy;

- powykonawczy opis wykonanych robót;

- dokumenty jakościowe zabudowanych materiałów w tym m.in. deklaracje, certyfikaty, karty katalogowe, itp.;

- gwarancję na dostarczone materiały, urządzenia i wykonane instalacje;

- protokoły z m.in.: odbiorów, regulacji, testów, współdziałania, sprawdzeń, badań, pomiarów, szkoleń, itp.;

- instrukcje w tym min. obsługi, konserwacji, eksploatacji, itp.;

- powykonawcze rysunki, schematy, spisy obwodów, itp. wraz z aktualizacją istniejących instalacji o zmiany wynikające z wprowadzonych zmian w obiektowych instalacjach / systemach, w tym m.in.:

- aktualizacja schematu ideowego istniejącego złącza kablowego SK6 0/6 i umieszczenie go w rozdzielnicy w kieszeni na dokumentację. Symbole-opisy aparatów elektrycznych jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez konieczności użycia lupy,

- aktualizacja schematu ideowego istniejącej rozdzielnicy RG-nn 0,4kV zlokalizowanej w stacji transformatorowej i umieszczenie go w rozdzielnicy w kieszeni na dokumentację. Symbole-opisy aparatów elektrycznych jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez konieczności użycia lupy,

- aktualizacja schematu ideowego instalacji oświetlenia PZT i umieszczenie go w kieszeni na dokumentację w rozdzielnicy oświetlenia PZT. Symbole-opisy aparatów elektrycznych jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez konieczności użycia lupy,

- aktualizacja planu PZT o wprowadzone zmiany w instalacji oświetlenia PZT i umieszczenie go w kieszeni na dokumentację w rozdzielnicy oświetlenia PZT. Symbole-opisy jak i numeracja-opisy obwodów oraz legenda mają być widoczne w stopniu umożliwiającym odczytanie poszczególnych informacji bez konieczności użycia lupy,

- zaktualizowanie i uzupełnienie opisów aparatów i obwodów o zabudowane nowe elementy w istniejącym złączu kablowym SK6 0/6,

- zaktualizowanie i uzupełnienie opisów aparatów i obwodów o zabudowane nowe elementy w istniejącej rozdzielnicy RG-nn 0,4kV zlokalizowanej w stacji transformatorowej (jeżeli dotyczy),

- zaktualizowanie spisu obwodów w istniejącym złączu kablowym SK6 0/6,

- zaktualizowanie spisu obwodów w istniejącej rozdzielnicy RG-nn 0,4kV zlokalizowanej w stacji transformatorowej (jeżeli dotyczy),

- wersji elektronicznej – 2 egz. na nośniku typu pendrive lub CD/DVD w formacie .pdf  (.pdf z formatu edytowalnego oraz .pdf jako opieczętowany i podpisany skan) i w formacie edytowalnym: .docx, .xslx, .dwg).;

- dokumentacja w wersji papierowej ma być tożsama z dokumentacją w wersji elektronicznej i analogicznie na odwrót.

f) opcjonalne zdemontowane urządzenia należy przekazać Zamawiającemu. Złom należy zutylizować. Usuwanie lub zagospodarowanie odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. - Dz. U. z 2022 r., poz. 699) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj. - Dz. U. z 2021 r., poz. 1973 z późn. zm.), z zachowaniem wymaganych formalności; złom metalowy z demontaży dokonywanych w trakcie prac rozbiórkowych stanowi własność Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany, po wcześniejszym powiadomieniu Zamawiającego, przekazać go do punktu skupu złomu i niezwłocznie dostarczyć Zamawiającemu dokument potwierdzający odbiór złomu przez punkt skupu, w celu wystawienia przez Zamawiającego faktury obciążeniowej dla tego punktu skupu. Należność za sprzedaż złomu stanowić będzie dochód Zamawiającego.

 

Zgodnie z zasadami obowiązującego Prawa Budowlanego, przy wykonaniu robót należy stosować jedynie te wyroby, które uzyskały pozytywną ocenę stwierdzającą przydatność do stosowania w budownictwie. Są to wyroby, dla których wydano:

-           certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że została zapewniona zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie polskich norm, aprobat technicznych oraz zastosowanych przepisów,

-           deklarację zgodności (certyfikat zgodności) z właściwą normą bądź aprobatą techniczną, jeżeli dany wyrób nie jest objęty certyfikacją na znak bezpieczeństwa.

            W sprawach nieokreślonych dokumentacją obowiązują m.in.:

-           Prawo Budowlane,

-           Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,

-           Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych (wg Ministerstwa Budownictwa i Instytutu Techniki Budowlanej),

-           normy Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (P.K.N.),

-           instrukcje, wytyczne, świadectwa dopuszczenia, atesty Instytutu Techniki Budowlanej,

-           instrukcje, wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów budowlano-instalacyjnych,

-           przepisy techniczne instytucji kontrolujących jakość materiałów i wykonywanych robót.

 

Opis prac i cel, jaki należy osiągnąć dla każdego rodzaju robót, odpowiadają minimalnemu rezultatowi, jaki jest do przyjęcia przez Zamawiającego. Niniejsza dokumentacja nie może jednak zawierać dokładnego wyliczenia i opisu wszystkich materiałów, szczegółów i wytycznych niezbędnych do doskonałego wykonania robót. Wykonawca dzięki umiejętnościom zawodowym w swojej specjalności powinien zdawać sobie sprawę z zakresu i rodzaju prac jakie należy wykonać. W oparciu o posiadaną wiedzę techniczną i niezbędne doświadczenie powinien uzupełnić szczegóły, które mogły zostać pominięte w poszczególnych częściach dokumentacji tak, aby idealnie wykonać roboty i zagwarantować wymagany rezultat. Wszystkie rozwiązania szczegółowe proponowane przez Wykonawcę należy zatwierdzić u Zamawiającego/Inspektora Nadzoru Inwestora.

Roboty należy wykonać pod nadzorem osób uprawnionych do kierowania robotami budowlanymi.

Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z obowiązującymi normami wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przepisami BHP, pod stałym nadzorem technicznym osób uprawnionych.

Wszystkie materiały budowlane użyte przez Wykonawcę muszą posiadać obowiązujące w Polsce świadectwa dopuszczenia, aprobaty techniczne i certyfikaty. Zmiana użytych materiałów na inne, niż określone w dokumentacji, może być dokonana jedynie w uzgodnieniu z Zamawiającym/Inspektorem Nadzoru Inwestora.

 

W sprawach nieokreślonych obowiązują m.in.:

- Prawo Budowlane,

- Warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,

- Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych (wg Ministerstwa Budownictwa i Instytutu Techniki Budowlanej),

- normy Polskiego Komitetu Normalizacyjnego (P.K.N.),

- instrukcje, wytyczne, świadectwa dopuszczenia, atesty Instytutu Techniki Budowlanej,

- instrukcje, wytyczne i warunki techniczne producentów i dostawców materiałów budowlano-instalacyjnych,

- przepisy techniczne instytucji kontrolujących jakość materiałów i wykonywanych robót.

 

Wszelki zaproponowany materiał elektryczny przed wbudowaniem i realizacją zamówienia podlega akceptacji Zamawiającego/Inspektora Nadzoru w zakresie typu, rodzaju, wyglądu oraz w zakresie spełnienia wymagań technicznych. W przypadku stosowania jakichkolwiek rozwiązań systemowych należy uwzględnić wszystkie elementy danego systemu niezbędne do zrealizowania całości prac.


Przepisy i rozporządzenia:

- Ustawa z dnia 7 lipca 1994 -Prawo Budowlane Dz.U. nr 89 z 25.08.1994 z późniejszymi uzupełnieniami,

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie,

- Polskie Normy przywołane w Załączniku nr 1 do Rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. z późniejszymi zmianami w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie lub normy równoważne.

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 13 lutego 2003r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada budynki i ich usytuowanie,

- Wytyczne nr 3 Komendanta Głównego Policji z dnia 30 lipca 2013 r. w sprawie standardów technicznych, funkcjonalnych i użytkowych obowiązujących w obiektach służbowych Policji,

- Rozporządzenie MSWiA z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów,

- 14. Ustawa z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r. poz. 869 z późn. zm.),

- Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. [Dz. U. Nr 129, poz. 844 oraz zmiana z 2002r. Nr 91 poz. 811],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 5 sierpnia 1993r. w sprawie aprobat i kryteriów technicznych oraz jednostkowego stosowania wyrobów budowlanych [Dz.U. Nr 107; poz. 679 oraz z 2002r. Nr 3, poz.71 ;Nr 25, poz.256],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 31 lipca 1998 r. w sprawie systemów oceny zgodności, wzoru deklaracji zgodności oraz sposobu znakowania wyrobów budowlanych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie [Dz.U. Nr 113; poz. 728],

- Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dn. 24 lipca 1998 r. w sprawie określenia wykazu wyrobów budowlanych nie mających istotnego wpływu na spełnienie wymagań podstawowych oraz wytwarzanych i stosowanych według uznanych zasad sztuki budowlanej [Dz.U. Nr 99, poz. 637],

- Rozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych [Dz.U. Nr80;poz.912],

- Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 13 lipca 2001 r w sprawie kosztorysowania obiektów i robót budowlanych [Dz.U. Nr 60.poz.867],

- Ustawa z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (ze zm.),

- Ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 r. – Prawo ochrony środowiska (ze zm.),

- Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (ze zm.),

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004 r. w sprawie sposobów deklarowania zgodności wyrobów budowlanych oraz sposobu znakowania ich znakiem budowlanym (ze zm.),

- Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dn. 12 września 2002 r. mieniące rozporządzenie w sprawie wprowadzenia obowiązku stosowania niektórych Polskich Norm dla budownictwa Usytuowanie [Dz.U. Nr156.poz.1304],

- zalecenia producentów urządzeń,

- rozporządzenia nie wymienione powyżej.


Zamawiający wyznacza:

- termin wizji na dzień 30.10.2023 r. godz.10:00  na terenie Komendy Miejskiej Policji w Poznaniu, ul. Szylinga 2, 60-787 Poznań.

Wizja jest obowiązkowa.

 

a)      przekazanie do realizacji  placu budowy: niezwłocznie po podpisaniu Zlecenia

b)      termin realizacji zadania: od dnia podpisania zlecenia do 5 grudnia 2023r.

 

II.       Inne wymagania:

a)      Warunkiem koniecznym do złożenia oferty jest przedłożenie razem z ofertą wypełnionego kosztorysu (w formacie ATH+PDF) lub przedmiaru-formularza ofertowego (w formacie XLS+PDF).

b)      Przeprowadzone postępowanie nie musi zakończyć się wyborem wykonawcy, dopuszcza się formę negocjacji cenowych po dokonanym wyborze oferenta.

W przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji z wykonawcami którzy złożyli oferty.

c)      Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny;

d)      Oferty należy składać za pośrednictwem elektronicznej  platformy  zakupowej;

e)      Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane;

f)       Wykonawca zobowiązuje się podpisać zlecenie w terminie – do 2 dni roboczych od daty telefonicznego lub e-mailowego poinformowania go o takiej możliwości;

g)      Składanie ofert do dnia  31 października 2023 r. do godz. 12:00.

 

III.   Wymagania dotyczące Wykonawcy

a)         Wykonawca składając ofertę oświadcza, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia;

b)        Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w zakresie prac elektrycznych, oraz zatrudnionych pracowników na umowę o pracę.

c)      Wykonawca oświadcza, iż nie istnieją przesłanki określone w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 roku o szczegółowych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 roku, poz. 835) i nie podlega wykluczeniu z udziału w zleceniu.

 

IV.    Kryterium oceny ofert

Cena  oferty  -  100%

Wymaganym załącznikiem do oferty jest wypełniony kosztorys (w formacie ATH+PDF) lub przedmiar-formularz ofertowy (w formacie XLS+PDF).

Oferta bez załączonego i wypełnionego załącznika tj. kosztorysu lub przemiaru-formularza ofertowego nie będzie rozpatrywana.

Oferta złożona po ustalonym terminie składania ofert nie będzie rozpatrywana.

Oferta Wykonawcy kótry nie uczestniczył w obowiązkowej wizji nie będzie rozpatrywana.

 

V.       Wykonawca składając ofertę godzi się na warunki zawarte w niniejszym zapytaniu i jest świadomy  odpowiedzialności  prawnej  za   złożoną ofertę.

 

VI.    Kontakt do Zamawiającego:

           Przemysław Kaczor    w godz. 7.30 do 15.30                          tel. 47 77 126 61

           Lucyna Kośmicka- Skrzypczak w godz. 7.30 do 15.30          tel. 47 77 124 69

              

Załączniki:

1. Koncepcja usytuowania wiaty garażowej

2. Rejon prac w zakresie instalacji elektrycznych Wiaty

3. Rejon prac w zakresie instalacji elektrycznych Oświetlenia PZT

4. Wzór zlecenia

5. Przedmiar

6. Przedmiar-formularz ofertowy

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
01. Koncepcja usytuowania wiaty garażowej.pdf pdf 706.37 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
02. Rejon prac w zakresie instalacji elektrycznych Wiaty.jpg jpg 304.43 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
03. Rejon prac w zakresie instalacji elektrycznych Oświetlenia PZT.jpg jpg 482.01 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
04. Wzór zlecenia.pdf pdf 59.07 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
05. Przedmiar.pdf pdf 260.1 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
06. Przedmiar-formularz ofertowy.xlsx xlsx 24.11 2023-10-27 08:30:00 Postępowanie
Formularz ofertowy_KD_KPP Września_Zał nr 1 - do oferty składanej przez Wykonawcę''.xlsx xlsx 13.11 2023-10-27 08:30:00 Przedmiot zamówienia
05. Przedmiar.pdf pdf 260.1 2023-10-27 08:30:00 Przedmiot zamówienia
06. Przedmiar-formularz ofertowy.xlsx xlsx 24.11 2023-10-27 08:30:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

2023-10-30 21:48 Przemysław Kaczor Zamawiający informuje, że do niniejszego postępowania omyłkowo załączono plik pt. Formularz ofertowy_KD_KPP Września_Zał nr 1 - do oferty składanej przez Wykonawcę" .xlsx z Części I zadania. Wskazanego pliku nie należy wypełniać ani załączać do oferty składanej przez Wykonawcę.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Rob.bud -

Formularz ofertowy_K [...].xlsx

05. Przedmiar.pdf

06. Przedmiar-formul [...].xlsx

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3087 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew do 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - do 5 grudnia 2023 r. od dnia otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 264