Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: Usługi pralnicze w zakresie prania bielizny pościelowej i odzieży roboczej na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach.

Deadlines:
Published : 25-10-2023 14:34:00
Placing offers : 02-11-2023 12:00:00
Offers opening : -
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Service

Requirements and specifications

CHARAKTERYSTYKA

Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę prania stosownie do bieżących potrzeb i zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w formularzu ofertowym na świadczenie usług pralniczych, stanowiący załącznik nr 1. Magazyny zlokalizowane są w podpiwniczeniu i nie ma możliwości dojazdu wózkami transportowymi. Asortyment musi być przenoszony ręcznie z magazynów we własnym zakresie przez Wykonawcę. Potwierdzeniem każdorazowego wykonania usługi, będą protokoły – zlecenie na wykonanie usługi stanowiący załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3, wypełniane przez osoby wyznaczone oraz przez Wykonawcę.

Szczegółowy zakres zadań:

1)     Wykonawca zobowiązuje się odbierać rzeczy do prania z siedziby Zamawiającego oraz przywozić rzeczy wyprane do siedziby Zamawiającego, transportem własnym
na swój koszt i ryzyko.

2)     Odbiór rzeczy do prania oraz zwrot po wykonaniu usługi Wykonawca będzie dokonywał z udziałem osób odpowiedzialnych za ich wydanie oraz przyjęcie
po praniu ze strony Zamawiającego.

3)     Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przeliczenie rzeczy przekazanych do prania.

4)     Wykonawca zobowiązuje się odbierać rzeczy do prania z siedziby Zamawiającego
w każdy wtorek i piątek w godzinach od 8.00 do 12.00 począwszy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość wyznaczenia tylko jednego dnia
w tygodniu do odbioru asortymentu do prania, co będzie uzależnione od jego ilości.

5)     Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyprane i wyprasowane rzeczy w ciągu
7 dni od dnia ich odbioru.

6)     Wykonawca zobowiązany jest odbierać rzeczy do prania w następujących miejscach na terenie Zamawiającego:

a.       Odzież roboczą - budynek „U” – Sekcja Żywnościowa;

  1. Bieliznę pościelową – budynki „H4”, „L” „M”, „G”, i „W”- akademiki słuchaczy.

 

WYMAGANIA, WARUNKI

Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nie składanie oferty.

  1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni.

2.      Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi
i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę.

3.      Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko.

4.      Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania
i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi
do jej wykonania.

5.      Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w każdy wtorek i piątek
w godzinach od 8.00 do 12.00
.

  1. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji umowy przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi
    nie zrealizował.

7.      Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie usługi – zestawienie ilości oddanego asortymentu do prania w danym miesiącu.

 

KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA:

1.      Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną:

1)       za odstąpienie od umowy przez stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc;

2)       za zwłokę w przywiezieniu do Zamawiającego rzeczy oddanych do prania
w wysokości 20% wartości wynagrodzenia za poprzedni miesiąc;

3)       za niezwrócenie odebranego asortymentu zgodnie z ilościami podanymi
na Zleceniu na wykonanie usługi (załączniki nr 2 i 3 umowy) w kwocie, która zostanie ustalona w oparciu o równoważniki cenowe danego asortymentu określone w załączniku nr 4.

2.      Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury do zapłaty kwot wynikających z kar umownych określonych w umowie.

3.      Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc.

 

DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:

Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów.

 

UWAGA:

Zamawiający może zmniejszyć ilość asortymentu oddawanego do prania w stosunku
do ilości wskazanych w załączniku nr 1. Łączna wartość nie wykonanych z tego tytułu usług nie może przekroczyć jednak 20% wartości umowy. Zamawiający
zastrzega możliwość zmiany ilości danego asortymentu w ramach wartości umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia
bez podania przyczyny odstąpienia.

 

Oferta ma zawierać wypełniony formularz ofertowy na świadczenie usług pralniczych, stanowiący załącznik nr 1, który musi być podpisany przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy.

 

 

 

 

INFORMACJA

Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy.

 

TERMIN REALIZACJI : do grudnia 2023 r. lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie podpisana umowa;

WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.

Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Wzór umowa na usługę prania 2023_2024.pdf pdf 420 2023-10-25 14:34:00 Proceeding
zał nr 1 Formularz ofertowy pranie segmenty a i b.doc doc 58.5 2023-10-25 14:34:00 Proceeding
zał nr 2 (kompanie) segment A.doc doc 48.5 2023-10-25 14:34:00 Proceeding
zał nr 3 (SŻ).doc doc 40 2023-10-25 14:34:00 Proceeding
zał nr 4 zestawienie cen asortymentu oddawanego do prania.doc doc 40.5 2023-10-25 14:34:00 Proceeding

Announcements

Buyer has not publish any additional messages

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Usługi pralnicze w zakresie prania bielizny pościelowej i odzieży roboczej na potrzeby Szkoły Policji w Katowicach. CHARAKTERYSTYKA Wykonawca zobowiązuje się wykonywać usługę prania stosownie do bieżących potrzeb i zgodnie z przedmiotem zamówienia określonym w formularzu ofertowym na świadczenie usług pralniczych, stanowiący załącznik nr 1. Magazyny zlokalizowane są w podpiwniczeniu i nie ma możliwości dojazdu wózkami transportowymi. Asortyment musi być przenoszony ręcznie z magazynów we własnym zakresie przez Wykonawcę. Potwierdzeniem każdorazowego wykonania usługi, będą protokoły – zlecenie na wykonanie usługi stanowiący załącznik nr 2 oraz załącznik nr 3, wypełniane przez osoby wyznaczone oraz przez Wykonawcę. Szczegółowy zakres zadań: 1) Wykonawca zobowiązuje się odbierać rzeczy do prania z siedziby Zamawiającego oraz przywozić rzeczy wyprane do siedziby Zamawiającego, transportem własnym na swój koszt i ryzyko. 2) Odbiór rzeczy do prania oraz zwrot po wykonaniu usługi Wykonawca będzie dokonywał z udziałem osób odpowiedzialnych za ich wydanie oraz przyjęcie po praniu ze strony Zamawiającego. 3) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przeliczenie rzeczy przekazanych do prania. 4) Wykonawca zobowiązuje się odbierać rzeczy do prania z siedziby Zamawiającego w każdy wtorek i piątek w godzinach od 8.00 do 12.00 począwszy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega możliwość wyznaczenia tylko jednego dnia w tygodniu do odbioru asortymentu do prania, co będzie uzależnione od jego ilości. 5) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wyprane i wyprasowane rzeczy w ciągu 7 dni od dnia ich odbioru. 6) Wykonawca zobowiązany jest odbierać rzeczy do prania w następujących miejscach na terenie Zamawiającego: a. Odzież roboczą - budynek „U” – Sekcja Żywnościowa; b. Bieliznę pościelową – budynki „H4”, „L” „M”, „G”, i „W”- akademiki słuchaczy. WYMAGANIA, WARUNKI Warunkiem złożenia oferty jest zapoznanie się z treścią przedstawionej poniżej informacji dotyczącej wymagań Zamawiającego. Akceptując wymagania Zamawiającego, Wykonawca wyraża zgodę na wszystkie warunki i postanowienia oraz zobowiązuje się do ich przestrzegania. Jeżeli Wykonawca nie akceptuje poniższych wymagań i warunków proszony jest o nie składanie oferty. 1. Zamawiający wymaga, aby oferta była ważna minimum 30 dni. 2. Wykonawca wykona usługę z wykorzystaniem własnego sprzętu, narzędzi i materiałów, a ich koszty będą wliczone w wynagrodzenie za usługę. 3. Dojazd Wykonawcy do Zamawiającego nastąpi na jego koszt i ryzyko. 4. Wykonawca oświadcza, iż znana jest mu specyfikacja techniczna wykonania i odbioru usługi oraz dysponuje wiedzą, środkami i materiałami niezbędnymi do jej wykonania. 5. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać usługę w każdy wtorek i piątek w godzinach od 8.00 do 12.00. 6. Jeżeli realizowana usługa będzie niezgodna ze specyfikacją z zapytania ofertowego Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z realizacji umowy przez wskazanego Wykonawcę. W takiej sytuacji dokona wyboru kolejnego oferenta obciążając różnicą kosztów Wykonawcę, który usługi nie zrealizował. 7. Warunkiem dokonania odbioru oraz płatności będzie protokół potwierdzający wykonanie usługi – zestawienie ilości oddanego asortymentu do prania w danym miesiącu. KARY UMOWNE I INNE POSTANOWIENIA: 1. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: 1) za odstąpienie od umowy przez stronę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca, w wysokości 100% wartości miesięcznego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc; 2) za zwłokę w przywiezieniu do Zamawiającego rzeczy oddanych do prania w wysokości 20% wartości wynagrodzenia za poprzedni miesiąc; 3) za niezwrócenie odebranego asortymentu zgodnie z ilościami podanymi na Zleceniu na wykonanie usługi (załączniki nr 2 i 3 umowy) w kwocie, która zostanie ustalona w oparciu o równoważniki cenowe danego asortymentu określone w załączniku nr 4. 2. Wykonawca upoważnia Zamawiającego do potrącenia z faktury do zapłaty kwot wynikających z kar umownych określonych w umowie. 3. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy przez Wykonawcę z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w wysokości 100% wartości miesięcznego wynagrodzenia za poprzedni miesiąc. DODATKOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może zbyć lub przenieść zobowiązań Zamawiającego powstałych w wyniku realizacji niniejszej usługi, a będących należnościami Wykonawcy na rzecz innych podmiotów. UWAGA: Zamawiający może zmniejszyć ilość asortymentu oddawanego do prania w stosunku do ilości wskazanych w załączniku nr 1. Łączna wartość nie wykonanych z tego tytułu usług nie może przekroczyć jednak 20% wartości umowy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości danego asortymentu w ramach wartości umowy. Zamawiający może odstąpić od umowy z zachowaniem 14 dniowego okresu wypowiedzenia bez podania przyczyny odstąpienia. Oferta ma zawierać wypełniony formularz ofertowy na świadczenie usług pralniczych, stanowiący załącznik nr 1, który musi być podpisany przez osobę uprawnioną do występowania w imieniu Wykonawcy. INFORMACJA Zamawiający informuje, że postępowanie nie musi zakończyć się wyborem Wykonawcy. TERMIN REALIZACJI : do grudnia 2023 r. lub do wyczerpania kwoty, na którą zostanie podpisana umowa; WARUNKI PŁATNOŚCI : 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. 1 service Szkoła Policji w Katowicach
ul. gen. Jankego 276
40-684, Katowice
(0)
Currency rates NBP , EUR: 4.2685 PLN

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 30 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - ... dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Unlock the form

The number of page views: 386