Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZPb-II.271.17.14.2023.MR Dostawa serwera

Marta Rutkowska
Miasto Poznań Oddział: Miasto Poznań
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2023 21:20:00
Składania : 02-11-2023 12:00:00
Otwarcia : 02-11-2023 12:01:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Nr sprawy: ZPb-II.271.17.14.2023.MR

ZAPYTANIE OFERTOWE

Urząd Miasta Poznania zaprasza do złożenia oferty na: Dostawa serwera.

1. Opis przedmiotu zamówienia:

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa serwera, fabrycznie nowego, nieużywanego, określonego w załączniku nr 1 do wzoru umowy,

2) Zamawiający wymaga, by Wykonawca:

 był uprawniony do sprzedaży oferowanego serwera,

 dysponował minimum 1 osobą przeszkoloną przez producenta serwera w zakresie jego konfiguracji,

3) Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określony został we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego.

2. Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

30200000-1 Urządzenia komputerowe

3. Wymagany termin wykonania zamówienia:

30 dni kalendarzowych liczonych od daty zawarcia umowy.

4. Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej:

Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium cena, przyznawanych w następujący sposób:

Ilość punktów = (cena brutto oferty najniższej/cena brutto oferty badanej) x 100

5. Opis sposobu przygotowania oferty:

1) Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

2) Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.

3) Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.

4) Oferta i wszystkie inne wymagane oświadczenia muszą być złożone poprzez wypełnienie interaktywnego formularza poniżej.

5) Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe.

6) Wykonawcy składają ofertę zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Zapytaniu ofertowym.

7) Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

a) Cena podana w formularzu musi obejmować całkowity koszt wykonania przedmiotu zamówienia oraz wszelkie koszty towarzyszące, konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu realizacji zamówienia i uwzględniać wszystkie czynności związane z prawidłową i terminową realizacją zamówienia.

b) Ostateczna cena zadeklarowana w ofercie musi zawierać prawidłową stawkę podatku VAT oraz musi być wyrażona w złotych z dokładnością do setnych części złotego, tj. do drugiego miejsca po przecinku.

c) Obowiązująca stawka podatku VAT: 23 %.

7. Zasady płatności:

Zgodnie z § 3 wzoru umowy.

8. Miejsce, termin i forma składania ofert:

Oferty należy składać do dnia 02.11.2023 r. do godz. 12:00 za pośrednictwem Platformy zakupowej przez wypełnienie interaktywnego formularza.

8. Opis procedury:

1) Po otwarciu ofert Zamawiający dokona oceny złożonych ofert, zgodnie z pkt 4 niniejszego zapytania. Następnie Zamawiający zbada jedynie ofertę, która zostanie najwyżej oceniona.

2) Zamawiający może zwrócić się o uzupełnienie lub wyjaśnienie treści złożonych dokumentów, poprawić omyłki rachunkowe, pisarskie, inne.

3) Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.

9. Informacje o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 i art. 14 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu

Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób

fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego

przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie

o ochronie danych), dalej RODO, informuję, iż:

1) Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Poznania z siedzibą przy placu Kolegiackim 17, 61-841 Poznań.

2) Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@um.poznan.pl lub pisemnie na adres: plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań.

3) Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzanie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO w związku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym wynikającego z art. 43 i 44 ustawy o finansach publicznych, tj. wybór najkorzystniejszej oferty w związku z przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia, wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

4) Pani /Pana dane zostały przekazane Administratorowi bezpośrednio przez Panią/Pana albo udostępnione Administratorowi przez Wykonawcę.

5) Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych obowiązujących u Administratora.

6) Osoby, których dane dotyczą, mają prawo do:

a) dostępu do swoich danych osobowych

b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe

c) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych – z przyczyn związanych ze

d) szczególną sytuacją osób, których dane są przetwarzane

e) żądania usunięcia danych, gdy:

 dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane

 dane przetwarzane są niezgodnie z prawem

 po wniesieniu sprzeciwu, jeśli nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania

f) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy:

 osoby te kwestionują prawidłowość danych

 przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych

 Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania,

 ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń

 osoby te wniosły sprzeciw wobec przetwarzania danych – do czasu

stwierdzenia nadrzędnych interesów Administratora nad podstawę takiego sprzeciwu.

7) Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

8) Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wyłączonego spod regulacji ustawy Prawo zamówień publicznych.

9) Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.

10) Odbiorcami Pani/Pana danych będą podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub zawartych z administratorem umów, w tym podmioty zajmujące się obsługą informatyczną administratora.

Zamawiający informuje, iż do wyboru oferty najkorzystniejszej nie mają zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

Załączniki:

Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego – Wzór umowy;

 Załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia,

 Załącznik nr 2 do umowy – Wzór protokołu dostawy,

 Załącznik nr 3 do umowy – Wzór protokołu odbioru,

 Załącznik nr 4 do umowy – Wzór protokołu uwag.

W przypadku pytań:

 merytorycznych, należy skontaktować się z Zamawiającym poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 61 878 52 10,

 związanych z obsługą platformy, należy skontaktować się z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od 8:00 do 17:00, tel. 22 101 02 02, e-mail: cwk@platformazakupowa.pl

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego- Wzór umowy.docx docx 42.65 2023-10-24 21:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 1 do umowy- Opis Przedmiotu Zamówienia.docx docx 22.44 2023-10-24 21:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 2 do umowy- Wzór Protokołu dostawy.doc doc 53.5 2023-10-24 21:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 3 do umowy- Wzór Protokołu odbioru.doc doc 37.5 2023-10-24 21:20:00 Postępowanie
Załącznik nr 4 do umowy- Wzór Protokołu uwag.doc doc 38 2023-10-24 21:20:00 Postępowanie

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa serwera 1. Obudowa typu Rack 19” o wysokości max 1U wraz z zestawem szyn niezbędnych do montażu w szafie Rack i wysuwania do celów serwisowych, 2. Minimum 8 wnęk na dyski typu hot-swap w technologii SAS, SATA, 3. Minimum dwa zasilacze typu hot-swap – redundantne, o mocy zapewniającej poprawną pracę serwera przy jego maksymalnej konfiguracji (tj. pełna obsada procesorów, pamięci, dysków), 4. Redundantne chłodzenie, zapewniające poprawną pracę serwera przy jego maksymalnej konfiguracji (tj. pełna obsada procesorów, pamięci, dysków), 5. System diagnostyczny – identyfikacja nieprawidłowo funkcjonujących komponentów serwera wyświetlana na przednim panelu obudowy, 6. 1 procesor (CPU) 8 core’owy, osiągający wynik min. 17.000 pkt w teście cpubenchmark.net http://cpubenchmark.net/high_end_cpus.html, 7. Płyta główna – architektura PCI, 1 procesorowa, 8. Pamięć RAM 128 GB 2666 MHz RDIMM (4 x 32GB) lub pamięć UDIMM, 9. HDD 5x600GB SAS 10K RPM, 12 Gbit/s , Hot-Swap 2,5”, 10. Kontroler dyskowy SAS, cache 2 GB z podtrzymaniem bateryjnym, obsługa RAID 0, 1, 5, 6, 10 11. Dwie karty sieciowe po 2 porty (łącznie 4 porty) 10GB SFP+ z wsparciem dla load balancing oraz protokołu 802.1q wraz z kompletem wkładek SFP+ 10GBASE-SR, 12. Karta grafiki, rozdzielczość min. 1600x1200, 13. Zaawansowany moduł do zdalnego zarządzania z dedykowanym portem dostępowym RJ45, umożliwiający m.in. pracę na zdalnej konsoli (klawiatura, myszka, montowanie obrazów ISO jako napęd optyczny), zdalny restart serwera, zarządzanie przez WWW z szyfrowaniem transmisji, 14. 4 porty szeregowe typu USB (min. 2 porty ver. 3.2, pozostałe min. ver. 2.0). 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3323 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 OŚWIADCZENIE WYKONAWCY: Oświadczam, że jestem uprawniony do sprzedaży oferowanego serwera oraz dysponuję minimum 1 osobą przeszkoloną przez producenta serwera w zakresie jego konfiguracji. - Należy potwierdzić wpisując "Oświadczam" w rubryce obok. (0)
3 OŚWIADCZENIE O ZAPOZNANIU SIĘ Z TREŚCIĄ WZORU UMOWY Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Wzoru umowy wraz z załącznikami, których postanowienia w pełni akceptuję. - Należy potwierdzić wpisując "Oświadczam" w rubryce obok. (0)
4 OŚWIADCZENIE O FIGUROWANIU NA BIAŁEJ LIŚCIE PODATNIKÓW VAT Oświadczam, że dane dotyczące Urzędu Skarbowego są właściwe oraz, że Wykonawca wskazany powyżej, jest umieszczony na białej liście podatników podatku VAT, co umożliwia dokonanie płatności z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na konto nr: - Należy potwierdzić wpisując numer konta w rubryce obok. (0)
5 OŚWIADCZENIE O WYPEŁNIENIU OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH RODO Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 Rozporządzenia o ochronie danych osobowych RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu. - Należy potwierdzić wpisując "Oświadczam" w rubryce obok. (0)
6 OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU W ZW. Z AGRESJĄ NA UKRAINĘ Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego. - Należy potwierdzić wpisując "Oświadczam" w rubryce obok. Zgodnie z art. 233 § 1 i § 6 kodeksu karnego, za składanie fałszywych oświadczeń zawierających nieprawdę lub zatajających prawdę, mających służyć za dowód w postępowaniu sądowym lub w innym postępowaniu prowadzonym na podstawie ustawy, grozi odpowiedzialność karna w wymiarze od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności. (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 392