Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: WIM 271.2.93.2023 Wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 63 na os. Szwederowo w Bydgoszczy

Justyna Pabian
Urząd Miasta Bydgoszcz Oddział: Wydział Inwestycji Miasta
Termin:
Zamieszczenia : 24-10-2023 15:43:00
Składania : 02-11-2023 11:00:00
Otwarcia : -
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

OGŁOSZENIE O ZAPYTANIU OFERTOWYM

nr WIM.271.2.93.2023 z dnia 24.10.2023 r.

(w przedmiocie zamówienia o wartości do kwoty 130.000 zł netto na podst. art.2 ust.1 pkt.1 ustawy

z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych Dz.U.2023.1605 t.j. z późn. zm.)


1.  Nazwa oraz adres Zamawiającego:

MIASTO BYDGOSZCZ, 85-102 Bydgoszcz, ul. Jezuicka 1,

 

Wydział przeprowadzający postępowanie:

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA (WIM), 85-130 Bydgoszcz, ul. Grudziądzka 9-15, bud. B, Inwestycja realizowana jest na podstawie: Planu Inwestycyjnego, dział 801, rozdział 801901 pn.: „Siłownia plenerowa przy Szkole Podstawowej nr 63 na os. Szwederowo (Program BBO)”.


2.  Opis przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Siłownia plenerowa przy Szkole Podstawowej nr 63 na os. Szwederowo (Program BBO)” na dz. ew. nr 89, obręb 496 ul. Goszczyńskiego – uszczegółowienie opisu zawiera załącznik do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym pn.: opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1).

    2.1 Zamówienie jak wyżej obejmuje wykonanie:

1) robót ziemnych i przygotowawczych (m.in.: wyrównanie terenu, przemieszczenie ziemi, nawiezienie ziemi urodzajnej, wywóz i utylizacja nadmiaru urobku),

2) demontażu, zabezpieczenia i przeniesienia wraz z montażem urządzeń siłowni (3 szt.) z ul. Konopnickiej 24a,

3) fundamentów do wybranych zaprojektowanych urządzeń i elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

4) dostawy i montażu urządzeń oraz elementów małej architektury wg dokumentacji projektowej,

5)  nawierzchni bezpiecznej z piasku wraz z obrzeżem wg dokumentacji projektowej,

6)  robót odtworzeniowych wraz z uporządkowaniem terenu po robotach,

7)  geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej,

8) uzyskanie i przedłożenie przy zgłoszeniu gotowości do odbioru obiektu, dokumentu wydanego przez akredytowaną jednostkę certyfikującą, działającą na podstawie normy PN-EN ISO 17020 lub posiadającą akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, potwierdzającego zgodność wykonania przedmiotu umowy (audyt po montażowy) z obowiązującymi przepisami, w tym normami.


    2.2 Roboty budowlane związane z zamówieniem jak wyżej należy wykonać zgodnie z:

1) Zaświadczeniem o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do robót budowlanych z dn. 16.03.2023 r. znak: WAB.II.6743.127.2023.MCh/KSJ;

2) dokumentacją projektową,

3) uzgodnieniami uzyskanymi na etapie przygotowania inwestycji (w tym uzgodnienia z MWiK),

4) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. 2023 poz. 682 j. t. z późn. zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej,

5) specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych,



3.  Warunki formalne (podmiotowe) jakie powinien spełniać wykonawca zamówienia, tj.:

1) prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym,

2) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,

3) posiadanie doświadczenia: wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (minimum 1 zamówienie) oraz pisemne potwierdzenia należytego wykonania tych zamówień (referencje podmiotu na rzecz którego takie zamówienie zostało wykonane).


4.  Załączniki do ogłoszenia o zapytaniu ofertowym:

1) Opis przedmiotu zamówienia (zał. nr 1),

2) Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych – do podpisania przez Oferenta (zał. nr 2),

3) Wykaz wykonanych zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia –formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 3),

4) Wzór umowy (zał. nr 4),

5) Formularz oferty (zał. nr 5),

6) Załącznik pn. Podział ceny na składniki – formularz do wypełnienia przez Oferenta (zał. nr 6),

7) Oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7),

8) Dokumentacja projektowa (zał. nr 8),

9) Zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu wobec zgłoszenia dotyczącego zamiaru przystąpienia do robót budowlanych z dn. 16.03.2023 r. znak: WAB.II.6743.127.2023.MCh/KSJ (zał. nr 9),

10)  Rysunek PZT z zaznaczonym zakresem robót (zał. nr 10).


5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


6.  Kryterium oceny ofert i warunki płatności

Kryterium oceny ofert stanowi w 100 % cena, przy czym oferowana cena za wykonanie zamówienia powinna uwzględniać formę wynagrodzenia ryczałtowego rozliczonego na podstawie oferty wykonawcy fakturą/rachunkiem końcowym, po zgłoszonym zakończeniu robót budowlanych i bezusterkowym odbiorze przedmiotu umowy. Oferty z rażąco niską ceną zostaną odrzucone (ceną gwarantującą pozyskanie zamówienia, ale nieoddającą rzeczywistych kosztów wykonania określonego przedmiotu zamówienia).


6.1 Sposób oceny ofert:

1) ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o przedstawione powyżej kryterium,

2) w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert,

3) inicjatywa udzielenia wyjaśnień należy wyłącznie do instytucji Zamawiającego – Wykonawca nie może w tych sprawach występować z własnej inicjatywy,

4) nie przewiduje się prowadzenia między Zamawiającym, a Wykonawcą negocjacji ceny dotyczących złożonej oferty,

5) ceny muszą być podane i wyliczone w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada zaokrąglenia – poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej i równe 5 należy zaokrąglić w górę),

6) Zamawiający poprawia w tekście oferty:

- oczywiste omyłki pisarskie - to omyłki niebudzące wątpliwości, bezsporne – powstałe w sposób niezamierzony, przypadkowo, nieświadomie (automatycznie), a nadto takie, że każdy, nie znający sprawy równie łatwo zauważy je i równie łatwo wskaże ten sam sposób ich poprawienia;

- oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.


6.2 Warunki płatności:

1) podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury/rachunku stanowić będzie protokół zdawczo – odbiorczy, podpisany przez Strony bez uwag i zastrzeżeń,

2) termin płatności - 14 dni od daty udokumentowanego wykonania przedmiotu umowy i dostarczenia faktury/rachunku do siedziby Wydziału Inwestycji Miasta.


7. Termin wykonania zamówienia:  5 tygodni od daty zawarcia umowy.


8. Osoby uprawnione do kontaktów z wykonawcami:   

1) Natalia Stanisławska, Inspektor Nadzoru Inwestorskiego WIM    (br. konstr.)    – tel. 52 5859533

2) Justyna Misztela, Inspektor WIM    – tel. 52 5858263

Korespondencja między Zamawiającym i Wykonawcą w zakresie wyjaśniania treści zapytania ofertowego, zakresu i przedmiotu zamówienia może dobywać się pisemnie lub drogą elektroniczną na adres: justyna.misztela@um.bydgoszcz.pl


9. Termin składania odpowiedzi na zapytanie ofertowe upływa w dniu: 02.11.2023r. o godz. 11.00.


10. Składając pisemną ofertę wykonawca zobowiązany jest załączyć:

1) Podpisany formularz oferty (zał. nr 5),

2) Podpisaną informację dotycząca przetwarzania danych osobowych (zał. nr 2),

3) Potwierdzenie prowadzenia działalności w zakresie określonym w zapytaniu ofertowym (pkt.3, ppkt. 1),

4) Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (pkt. 3, ppkt. 2);

5) Wykaz wykonanych usług (zał. nr 3),

6) Dowód/dowody należytego wykonania zamówienia/ń wykazanego/ych w załączniku nr 3 (referencje/poświadczenia podmiotu, na rzecz którego takie zamówienie/a zostało/y wykonane),

7) Wypełniony załącznik pn.: „Podział ceny na składniki” (zał. nr 6),

8) Podpisane oświadczenie Wykonawcy (zał. nr 7).

 

11. Brak przekazania Zamawiającemu wymaganych i określonych w pkt. 10 ppkt.: 1-8 załączników spowoduje odrzucenie oferty.      

 

12. W przypadku, gdy w postępowaniu złożone zostaną dwie lub więcej ofert o takiej samej wartości, Zamawiający może wezwać wykonawców do złożenia ofert dodatkowych.


13. „Zgodnie z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz. 835) Zamawiający informuje, że nie będą rozpatrywane oferty:

1) wykonawcy wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

2) wykonawcy, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;

3) wykonawcy, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.”


14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania.

WYDZIAŁ INWESTYCJI MIASTA

URZĘDU MIASTA  BYDGOSZCZY

Bogdan Tyborski     

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Zal. nr 1 Goszczynskiego_RB_OPZ.pdf pdf 660.8 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 2 Info_RODO.pdf pdf 318.16 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 3 Wykaz wykonanych usług.pdf pdf 394.06 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 4 GoszczyńskiegoSiłowniaRB Umowa.pdf pdf 369.54 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 5 Oferta_Formularz.pdf pdf 382.91 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 6 Podzial ceny na skl.pdf pdf 322.55 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 7 Oświadczenie Wykonawcy.pdf pdf 527.63 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 8 Dok. proj.7z 7z 2475.3 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 9 Zaswiadczenie WAB.pdf pdf 200.11 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Zal. nr 10 zakres robót.pdf pdf 815.57 2023-10-24 15:43:00 Postępowanie
Wynik.pdf pdf 28.09 2023-11-07 13:11:47 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-07 13:11 Justyna Pabian Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Wynik.pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wykonanie robót budowlanych polegajacych na budowie siłowni plenerowej przy Szkole Podstawowej nr 63 na os. Szwederowo w Bydgoszczy Przedmiot zamówienia obejmuje zakres określony w ogłoszeniu o zapytaniu ofertowym wraz z załącznikami. 1 kpl. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3130 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 5 tygodni zgodnie z warunkami określonymi we wzorze umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, po stronie wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 324