Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: Wdrożenia oraz uruchomienia automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. Barbary w Sosnowcu wraz z 12 miesięczną gwarancją

Termin:
Zamieszczenia : 23-10-2023 11:37:00
Składania : 24-10-2023 12:00:00
Otwarcia : 24-10-2023 12:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Usługa

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,  

informujemy, że poniższe postępowanie ma charakter szacowania wartości zamówienia.  

Dlaczego warto odpowiedzieć na szacowanie wartości zamówienia?

Informujemy, iż niniejsze postępowanie nie stanowi zaproszenia do składania ofert w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, nie zobowiązuje Zamawiającego do zawarcia umowy, czy też udzielenia zamówienia i nie stanowi części procedury udzielania zamówienia publicznego realizowanego na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych. 

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że odpowiedź na niniejsze postępowanie o charakterze szacowania ceny może skutkować:

  • zaproszeniem do złożenia oferty lub/i 

  • zaproszeniem do negocjacji warunków umownych lub 

  • zawarciem umowy, której przedmiot został określony w niniejszym postępowaniu. 

W przypadku pytań:

  • technicznych lub merytorycznych, proszę o kontakt za pośrednictwem przycisku "Wyślij wiadomość do zamawiającego"

  • związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus pod nr 22 101 02 02, czynnym od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 17:00.   

 

Oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy.  Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Załącznik nr 1.pdf pdf 21.06 2023-10-23 11:37:00 Przedmiot zamówienia
Załącznik nr 2.pdf pdf 91.75 2023-10-23 11:37:00 Przedmiot zamówienia
Wzór umowy.pdf pdf 104.79 2023-10-23 11:37:00 Przedmiot zamówienia

Komunikaty

Osoba wystawiająca postępowanie nie zamieściła dodatkowych komunikatów

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wdrożenia oraz uruchomienia automatycznego, telefonicznego systemu informacyjnego Call Center w tym IVR (Interactive Voice Response) oraz udostępnienie platformy do internetowej komunikacji z pacjentem w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym nr 5 im. św. 3. Opis przedmiotu zmówienia: 1. Wdrożenie i uruchomienie oprogramowania wraz z nieograniczoną liczbą stanowisk do obsługi centrum telefonicznego (call center) w siedzibie Zamawiającego wraz z przeprowadzeniem szkoleń w formie zdalnej. 2. Podłączenie oprogramowania do SIP TRUNK operatora telekomunikacyjnego Zamawiającego. 3. Udzielenie 12 miesięcznej Licencji na System. 4. Użyczenie 4 sztuk słuchawek wraz ze stosownymi adapterami cyfrowymi, opisanych w załączniku nr 2. 5. Zdalne szkolenie rejestratorek telefonicznych, kierownika call center i administratora z obsługi systemu na warunkach opisanych w załączniku nr 2. 6. Zdalne, zawansowane szkolenie rejestratorek telefonicznych i sekretarek medycznych z zakresu komunikacji z pacjentem na warunkach opisanych w załączniku nr 2. 7. Udostępnienie na czas trwania Umowy dedykowanej infrastruktury serwerowej o następujących parametrach: CPU: 8vCore, RAM:8GB DDR4, DYSK: 100GB SSD NVMe + 1 TB HDD, do której Zamawiający będzie się łączył za pomocą łącza VPN wystawionego przez Wykonawcę celem uruchomienia oprogramowania – systemu

Załącznik nr 1.pdf

Załącznik nr 2.pdf

Wzór umowy.pdf

1 szt. - (0)
Kursy walut NBP , EUR: 4.3331 PLN

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena - Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Termin realizacji - Oczekiwany termin realizacji do 3 miesięcy od daty zawarcia umowy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować możliwie najszybszy termin realizacji (0)
3 Gwarancja - Oczekiwany okres gwarancji 12 miesiące. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" lub zaproponować alternatywne warunki gwarancyjne (0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 170