Bid bond

Bid bond in 2 minutes

Get a deposit without paperwork and walking away from your computer in 3 steps

click fill the details pay online

Check how to do it - Video

Proceeding: ZO/14/2023 Dostawa artyukłów piśmiennych i wyrobów biurowych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37.

Deadlines:
Published : 19-10-2023 10:27:00
Placing offers : 27-10-2023 08:00:00
Offers opening : 27-10-2023 08:05:00
Procedure: Zapytanie ofertowe
Type: Supply

Requirements and specifications

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 26 145 13 25 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


------------------------------

Zamawiający wskazuje, że podane w Opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami szacunkowymi, których ilość w toku wykonywania umowy może ulec zmianie.


Zamawiający wskazuje, że Wykonawca wypełniając formularz powinien wskazać cenę za jeden produkt (nie za łączną szacunkową ilość produktów).


W ramach zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą cenowo.


Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w formie pisemnej na czas określony, od dnia 01 stycznia 2024r. do dnia 31.12.2024r.


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył zamówione produkty do siedziby Zamawiającego na II piętro do pok. 221.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zapytania.


Attachments

NAME EXTENSION SIZE (kB) PUBLISHING DATE SOURCE DOWNLOAD
Opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 16.43 2023-10-19 10:27:00 Proceeding
20231102 wynik postępowania1.pdf pdf 1037.25 2023-11-02 09:47:34 Public message

Announcements

2023-11-02 09:47 Paulina Sierota Zamawiający w załączeniu przekazuje wynik postępowania.

20231102 wynik postę [...].pdf

Subject of the request

No. Name Description and attachments Quantity
/ Unit
Net price / Unit Vat Gross price / Unit Currency Delivery address Attach
file
1 Dostawa artyukłów piśmiennych i wyrobów biurowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku. 1 pc. - (0)
Currency rates NBP

Criteria and formal conditions

No. Name Criterium weight Description and attachments Your suggestion or comment Attach file
1 Price 100% Offer value 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

The number of page views: 480