Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: ZO/14/2023 Dostawa artyukłów piśmiennych i wyrobów biurowych w Wojskowej Specjalistycznej Przychodni Lekarskiej SPZOZ w Stargardzie przy Al. Żołnierza 37.

Termin:
Zamieszczenia : 19-10-2023 10:27:00
Składania : 27-10-2023 08:00:00
Otwarcia : 27-10-2023 08:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Dostawy

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,


informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zamawiającego w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji.

Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny.


Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku: - niewystarczających środków na realizację zamówienia, - zmianę zapotrzebowania Zamawiającego.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel. 26 145 13 25 

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.


------------------------------

Zamawiający wskazuje, że podane w Opisie przedmiotu zamówienia ilości są ilościami szacunkowymi, których ilość w toku wykonywania umowy może ulec zmianie.


Zamawiający wskazuje, że Wykonawca wypełniając formularz powinien wskazać cenę za jeden produkt (nie za łączną szacunkową ilość produktów).


W ramach zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę najkorzystniejszą cenowo.


Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa w formie pisemnej na czas określony, od dnia 01 stycznia 2024r. do dnia 31.12.2024r.


Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył zamówione produkty do siedziby Zamawiającego na II piętro do pok. 221.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do niniejszego zapytania.


Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
Opis przedmiotu zamówienia.xlsx xlsx 16.43 2023-10-19 10:27:00 Postępowanie
20231102 wynik postępowania1.pdf pdf 1037.25 2023-11-02 09:47:34 Publiczna wiadomość

Komunikaty

2023-11-02 09:47 Paulina Sierota Zamawiający w załączeniu przekazuje wynik postępowania.

20231102 wynik postę [...].pdf

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Dostawa artyukłów piśmiennych i wyrobów biurowych Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku. 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Warunki płatności - Przelew 14 dni od dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
3 Termin realizacji - 7 dni od otrzymania zamówienia. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Dodatkowe koszty - Wszelkie dodatkowe koszty, w tym koszty transportu, wniesienia, po stronie Wykonawcy. Proszę potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
(0)

Liczba odsłon strony: 464