Wadium

Wadium w 2 minuty

Uzyskaj wadium bez dokumentów i odchodzenia od komputera, w 3 krokach:

kliknij podaj dane opłać online

Sprawdź, jak to zrobić - Film

Postępowanie: 202.534.2023 Wymiana nawierzchni podjazdu przy ul. Garczyńskiego 15/17 w Poznaniu.

Termin:
Zamieszczenia : 18-10-2023 12:19:00
Składania : 23-10-2023 10:00:00
Otwarcia : 23-10-2023 10:05:00
Tryb: Zapytanie ofertowe
Rodzaj: Robota budowlana

Wymagania i specyfikacja

Szanowni Państwo,

informujemy o postępowaniu prowadzonym przez Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, w trybie zgodnym z regulaminem wewnętrznym organizacji, polegającym na: Wymianie nawierzchni podjazdu przy ul. Garczyńskiego 15/17 w Poznaniu. Dodatkowe informacje związane z przedmiotem zamówienia: Zapraszamy do złożenia ofert poprzez poniższy formularz elektroniczny. Integralną częścią dokumentacji niniejszego postępowania są: - OGÓLNE WARUNKI ZAMÓWIENIA do pobrania tutaj - OGÓLNE WARUNKI UMOWY do pobrania tutaj - Klauzula informacyjna RODO do pobrania tutaj

WSKAZÓWKA: Poniższy formularz ofertowy jest formularzem elektronicznym – po wpisaniu wartości netto i ustawieniu odpowiedniej stawki podatku VAT, system automatycznie przeliczy Państwa ofertę na wartość brutto. Jednakże w przypadku, gdy do zamówienia niezbędne będzie zastosowanie dwóch różnych stawek podatku VAT, należy na liście rozwijanej w kolumnie „VAT” wybrać pozycję „Różna stawka VAT”, następnie zarówno wartość netto jak i brutto oferty w sekcji „Przedmiot zamówienia” wypełnić ręcznie.



Zastrzegamy, że postępowanie może zakończyć się brakiem wyboru oferty w przypadku przekroczenia szacowanych środków.



W przypadku pytań: 

- merytorycznych, proszę o kontakt poprzez przycisk "Wyślij wiadomość do zamawiającego" lub pod nr tel.  614158821

- związanych z obsługą platformy, proszę o kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformy zakupowej Open Nexus czynnym od poniedziałku do piątku w dni robocze, w godzinach od  8:00 do 17:00.

  • tel. 22 101 02 02

  • e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


Zaznaczamy, że oficjalnym potwierdzeniem chęci realizacji zamówienia przez Zamawiającego jest wysłanie zamówienia lub podpisanie umowy. 

Wiadomości z platformy zakupowej mają charakter informacyjny.

Załączniki do postępowania

NAZWA ROZSZERZENIE ROZMIAR (kB) DATA PUBLIKACJI ŹRÓDŁO POBIERZ
PPU- ostateczne - platformazakupowa.docx docx 46.42 2023-10-18 12:19:00 Kryterium
Protokół odbioru prac remontowych.doc doc 472 2023-10-18 12:19:00 Kryterium
Protokół wprowadzenia wykonawcy_remont.doc doc 484 2023-10-18 12:19:00 Kryterium
ul. Garczyńskiego 15 przez 17 kosztorys ofertowy.pdf pdf 315.93 2023-10-18 12:19:00 Kryterium
załącznik nr. 3 Przedmiar - ul. Garczyńskiego 15 przez 17.pdf pdf 82.14 2023-10-18 12:19:00 Kryterium
załącznik nr. 5 Specyfikacja - ul. Garczyńskiego 15 przez 17.pdf pdf 263.98 2023-10-18 12:19:00 Kryterium

Komunikaty

2023-10-27 10:23 Aleksandra Stachowiak Dzień dobry,
informuję, że do postępowania wpłynęły 3 oferty niepodlegające odrzuceniu.

1. RDR Sp. z o.o. NIP 7773283742 - kwota oferty netto: 86 122.59 zł ; kwota oferty brutto: 105 930.79 zł
2. Firma Usługowo-Handlowa ,,ANNA" Anna Białobrzycka NIP 7841333850 - kwota oferty netto: 119 595.62 zł ; brutto: 147 102.61 zł
3. PB HAUS NIP 6972375127 - kwota oferty netto: 144 204.38 zł; kwota oferty brutto: 177 371.39 zł

Najkorzystniejszą ofertę złożyła firma RDR sp. z o.o. i z nią zostanie podpisana umowa.

Przedmiot zamówienia

Lp Nazwa Opis i załączniki Ilość
/ Jm
Cena netto / Jm Vat Cena brutto / Jm Waluta Adres dostawy Dołącz
Plik
1 Wymiana nawierzchni podjazdu przy ul. Garczyńskiego 15/17 w Poznaniu. Proszę podać cenę za wykonanie całości zamówienia z uwzględnieniem postanowień umownych, przedmiaru oraz kosztorysu ofertowego, które stanowią załączniki do tego postępowania. VAT 23 % 1 szt. - (0)
Kursy walut NBP

Kryteria i warunki formalne

Lp Nazwa Waga kryterium Opis i załączniki Twoja propozycja lub komentarz Dołącz Plik
1 Cena 100% Wartość oferty 0,00 PLN netto
0,00 PLN brutto
(0)
2 Tajemnica przedsiębiorstwa - Prosimy o wskazanie w polu obok wykazu zastrzeżonych dokumentów i dołączenie ich w oddzielnym pliku poprzez kliknięcie ikony "spinacza" wraz z uzasadnieniem, które wykaże, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W przypadku braku informacji do zastrzeżenia jako tajemnica przedsiębiorstwa, prosimy pozostawić pole jako puste. (0)
3 Termin realizacji - 30.11.2023 Prosimy potwierdzić wpisując "Akceptuję" (0)
4 Ogólne Warunki Zamówienia (OWZ) oraz Ogólne Warunki Umowy (OWU) - Prosimy potwierdzić akceptację OWZ oraz OWU wpisując "Akceptuję" (0)
5 Klauzula informacyjna RODO - Prosimy potwierdzić zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO wpisując "Zapoznaliśmy się" (0)
6 Istotne Postanowienia Umowne - Prosimy potwierdzić akceptację Istotnych Postanowień umownych wpisując "Akceptuję"

PPU- ostateczne - pl [...].docx

Protokół odbioru pra [...].doc

Protokół wprowadzeni [...].doc

ul. Garczyńskiego 15 [...].pdf

załącznik nr. 3 Prze [...].pdf

załącznik nr. 5 Spec [...].pdf

(0)
(0)
Odblokuj formularz

Liczba odsłon strony: 289